Of dat er één of meer zetten in sowieso geraust moeten worden.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:17 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Zo zijn er ook nog steeds mensen die denken dat "apart" met twee P's is...
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Bedankt.
En ken je forumhistorie: zovty is met een kleine z volgens mij is z0V7Y een miereneuken
das engelsquote:Op woensdag 21 april 2004 15:17 schreef QuietGuy het volgende:
het is toch notebookmet een n en drie o's en een t en een e en een k
vandale.nl - notebook: draagbare computer met vrijwel dezelfde mogelijkheden als een desktopquote:Op woensdag 21 april 2004 15:21 schreef godard_k het volgende:
[..]
das engels![]()
heel kewl, laptop staat niet in www.vandale.nl , dus het is niet eens een woordquote:Op woensdag 21 april 2004 15:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
vandale.nl - notebook: draagbare computer met vrijwel dezelfde mogelijkheden als een desktop
Dat wilde ik net duidelijk maken iddquote:Op woensdag 21 april 2004 15:25 schreef godard_k het volgende:
[..]
heel kewl, laptop staat niet in www.vandale.nl , dus het is niet eens een woord![]()
Heb je hem geslagen?quote:Op woensdag 21 april 2004 15:18 schreef kikoooooo het volgende:
op mijn vorige stage mailde iemand die vroeg of zn lebtob al gerepareerd was
Ik ben tegen, ik zeg vanaf nu luptip.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:28 schreef SittingDuck het volgende:
En waar moeten we nu over discussieren?
@ TSquote:Op woensdag 21 april 2004 15:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat wilde ik net duidelijk maken idd
je vergeet B sukkelquote:Op woensdag 21 april 2004 15:17 schreef QuietGuy het volgende:
het is toch notebookmet een n en drie o's en een t en een e en een k
Je bent de eerste die het ziet, gefeliciteerd met de koelkast!!!!quote:Op woensdag 21 april 2004 15:31 schreef bugeye het volgende:
[..]
je vergeet B sukkel
oh dank jequote:Op woensdag 21 april 2004 15:33 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het ziet, gefeliciteerd met de koelkast!!!!![]()
das idd handiger dan een koelkast, want die heb je meestal alquote:Op woensdag 21 april 2004 15:34 schreef bugeye het volgende:
[..]
oh dank je
nu nog een vaatwasmachine en dan ben ik blij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |