quote:Op woensdag 21 april 2004 14:56 schreef zovty het volgende:
Zo'n klein computertje wat je in principe op je schoot kan zetten heet een laptop. Lap is namelijk engels voor schoot. Net als desk engels is voor bureau.
Het heeft niks met laboratoria te maken ofzo.
Dus lieve mensen, laptop, laptop, laptop.
Gesnopen?
Kun je aangeven wat je precies niet snapt dan zal ik dat proberen te verduidelijken.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:57 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Nee.
Zie mijn laatste post.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun je aangeven wat je precies niet snapt dan zal ik dat proberen te verduidelijken.
Of labtop.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:00 schreef Oppersmurf het volgende:
Dus, het is niet leptob?![]()
op wie reageer je eigenlijk?? waarom ineens dit topic?? ik snap het nut niet zo...quote:Op woensdag 21 april 2004 15:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun je aangeven wat je precies niet snapt dan zal ik dat proberen te verduidelijken.
Ding voor op je schoot om dingen mee te doen?quote:Op woensdag 21 april 2004 15:03 schreef jpg97 het volgende:
notebook?
Het is geen loptap.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
Bij nader inzien toch open. Als Zovty het even aan wilt passen dan is er niets aan de hand
Bedankt.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
Bij nader inzien toch open. Als Zovty het even aan wilt passen dan is er niets aan de hand
Zo zijn er ook nog steeds mensen die denken dat "apart" met twee P's is...quote:Op woensdag 21 april 2004 14:56 schreef zovty het volgende:
Zo'n klein computertje wat je in principe op je schoot kan zetten heet een laptop. Lap is namelijk engels voor schoot. Net als desk engels is voor bureau.
Het heeft niks met laboratoria te maken ofzo, en je spelt het dus niet als labtop.
Dus lieve mensen, laptop, laptop, laptop.
Gesnopen?
Ook laaptoop is fout.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:15 schreef Ype het volgende:
[..]
Het is geen loptap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |