O jij rebel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
poeh poeh, ik ben onder de indruk van je autoriteit.
Mooi dan is dat een deal.quote:Ik ben best bereid ermee te stoppen, hoor, daar niet van
De waarschuwing is niet alleen voor jou... Opmerkingen als "slet' zijn natuurlijk totaal niet gewenst.quote:maar ik op mijn beurt ben niet gediend van mensen die mij zomaar voor 'slet' uitgeschelden. Het is mijn volste recht om die mensen daarop aan te spreken en dan kun je nog zo uit de hoogte tegen mij spreken, ik laat me niet beledigen.
Okquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:01 schreef nipeng het volgende:
[..]
O jij rebel.
[..]
Mooi dan is dat een deal.
[..]
De waarschuwing is niet alleen voor jou... Opmerkingen als "slet' zijn natuurlijk totaal niet gewenst.
Nu dit achter de rug is gaan we lekker weer ontopic verder.
Nou Haaibaaike, dat is wel héél héél knap van je, want dat kunnen niet veel mensenquote:
Wat heb jij donderdag gezegt bij TFR dat je ermee zou stoppen je had er geen lol aan .maar nee hoor, jij gaat gewoon door. Offtopic:quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou Haaibaaike, dat is wel héél héél knap van je, want dat kunnen niet veel mensen.
Ik stop er ook mee. Geef toe: ik doe het een stuk minder dan eerst, maar lieve HB, soms móet ik even iets zeggen. Maar ik zal geen gemene dingen meer zeggenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat heb jij donderdag gezegt bij TFR dat je ermee zou stoppen je had er geen lol aan .maar nee hoor, jij gaat gewoon door. Offtopic:
Ben je nu echt zo imbeciel dat je niet kan inzien dat er mensen zijn die dezelfde interesses hebben?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij zit overal waar ik ook ben raar hé ?
Zelfs bij kwis van radio en tv
jij post nu eenmaal in leuke topicsquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij zit overal waar ik ook ben raar hé ?
Zelfs bij kwis van radio en tv![]()
Jij je kop houden jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo imbeciel dat je niet kan inzien dat er mensen zijn die dezelfde interesses hebben?
Ik kom PeRi ook gigantisch vaak tegen in topics. Ik zal ook even gaan janken dat ze me stalkt!
Nee, jij je kop houden en je eens niet alles zo op jezelf betrekken.quote:
quote:
Ik heb hem met een half oog gezienquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:12 schreef roze-meisje het volgende:
[..]zo!
ontopic: wou gister die documentaire van take that zien om 21.30 want dat stond in de gids, begint ie om 20.30![]()
![]()
wou 'm zo graag zien
was 't nog leuk dan?? of heeft niemand 'm gezien?
![]()
Ja, het was mooi.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:12 schreef roze-meisje het volgende:
[..]zo!
ontopic: wou gister die documentaire van take that zien om 21.30 want dat stond in de gids, begint ie om 20.30![]()
![]()
wou 'm zo graag zien
was 't nog leuk dan?? of heeft niemand 'm gezien?
![]()
Waar was dit? Op BBC? Gemist... shit! CD nu vaker gehoord en Mark komt wel het beste uit de verf.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
An Audience With... live.. begint goed
Hé ik herken jou nog van vroeger!quote:Op zondag 3 december 2006 18:41 schreef Minnie_ het volgende:
Nou ok, eentje dan:
[afbeelding]
Ik was dit weekend trouwens in Londen en heb gisteravond op onze hotelkamer An Audience With TT gezien. Errug leuk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |