abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37860698
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:15 schreef Koningin het volgende:

[..]

Leuk leuk leuk
Ze hebben wel allemaal van dat net te lange haar.
Maar het ziet er weer super uit.

Jammer dat ik niet gelijk door had waar en wanneer kaartjes te krijgen waren.
Geruchten over een Europese tour volgend jaar worden steeds sterker, dus wie weet kan je dan wel!!
::: Life Is Not The Amount Of Breaths You Take,, It's The Moments That Take Your Breath Away :::
pi_37860970
met of zonder Mike Tyson?
  maandag 15 mei 2006 @ 22:35:46 #78
122357 www.marjol3in.com
pi_37886741
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef 4LeafClover het volgende:

[..]

Geruchten over een Europese tour volgend jaar worden steeds sterker, dus wie weet kan je dan wel!!
Misschien wel ja
pi_37887467
Klik dan ff op http://petitiononline.com/tt2006eu/ . Petitie om ze naar Europa te krijgen.
pi_38261935
Ben gisteravond laat teruggekomen van 4 dagen Londen including mijn 2e Take That concert op donderdagavond! Kzat nu een stuk meer naar achteren, in block D3, maar kon alles prima zien.
Show was (nog steeds en alweer ) helemaal super! Zit nog steeds te twijfelen of ik niet toch ook nog de laatste show op 28 juni (mn verjaardag ) mee ga pikken, maar die kaartjes zijn 75 euro en daarvoor wil ik echt wel een goeie plaats hebben!
::: Life Is Not The Amount Of Breaths You Take,, It's The Moments That Take Your Breath Away :::
pi_38278132
Da's in Dublin dan toch? Is dan wel in een stadion, dus daar wil je idd wel goede plaatsen hebben!
pi_38313505
Jaa, in de RDS Arena in Dublin is dat! Maar de seatingplans die op internet staan zijn nogal onduidelijk, omdat er pas extra plaatsen vrij gekomen zijn en niemand schijnt te weten waar die dan zijn Maar ja, ik twijfel dus nog steeds om te gaan haha heb nog wel ff om er over na te denken
pi_42636278
Nieuw leven in dit topicccc!

Take That heeft de details aangekondigd van hun nieuwe single en album.

Op het einde van november 2006 verschijnt hun nieuwe full CD "Beautiful World", voorafgegaan door de single ’Patience". Het nummer ging dinsdagochtend in première op de Britse radio.

Gary Barlow, Howard Donald, Mark Owen en Jason Orange, die eerder dit jaar terug bij mekaar kwamen, hebben alle vier bijgedragen tot het album.

In Groot-Brittannië kunnen de fans eind oktober al in de winkels terecht voor de nieuwe Take That DVD "The Ultimate Tour - Live In Manchester", met daarop beelden van hun recente reünietournee.

Ik heb de single al als MP3 en 't is lekker nummer!!
pi_42636594
Oh ben benieuwd!!
pi_42655443
Denk dat je 'm wel terug kunt luisteren op de site van BBC radioshow Chris Moyles; daar ging ie afgelopen dinsdag in premiere!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:20:30 #87
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_42787760
Ben um nu aan het downloaden... (foei!)

Ik zat mij ook te bedenken-. stel je eens voor dat we in die periode ook al zo uitgebreid gebruik konden maken van internet! Als ik nu al zie wat er te vinden is online! en ik maar klaar zitten met de videorecorder toen...
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_42797394
Oh ja, ik heb nog dozen vol videobanden. Elk programma waarin ze ook maar even genoemd werden nam ik op.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_42798683
Hier nog een! Hoe deden we dat in godsnaam vroeger zonder internet en zonder mobiel (als we weer eens op jacht waren in Amsterdam of waar dan ook).
pi_42798971
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:04 schreef Minnie_ het volgende:
Hier nog een! Hoe deden we dat in godsnaam vroeger zonder internet en zonder mobiel (als we weer eens op jacht waren in Amsterdam of waar dan ook).
Ik herinner me dat er op teletekst een of andere site was met oproepjes en mededelingen ofzo.
Daar haalde ik ook informatie vandaan.
En dat ik foto's bij andere mensen ging bestellen die zij gemaakt hadden enzo. Heel vaag. Of misschien via oproepjes in de Hitkrant of iets dergelijks.
Maar ik weet wel dat ik ook met een meisje uit zweden ofzo emails zat te sturen over Take That. Maar wij hadden thuis al vroeg internet, ik denk dat dat 1996 was.
pi_42803765
Gister nog allemaal oude clips via youtube zitten kijken, Never Forget

nieuwe single is hier te horen http://youtube.com/watch?v=U2gQyo2xLH0
pi_42812411
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gister nog allemaal oude clips via youtube zitten kijken, Never Forget

nieuwe single is hier te horen http://youtube.com/watch?v=U2gQyo2xLH0
Okee dan.
pi_42813107
Lekker nummer! Enne Gary Barlow... MJAMMIE!
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:37:02 #94
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_42815978
Ik vind Gary heel anders klinken dan vroeger, volwassener eigenlijk...

hmmmmmm Howard!
pi_42818394
Pff, zit ff Babe-concertfilmpje te kijken....brings back a lot of memories. Aan Dublin, maar ook aan 11-12 jaar geleden.
  ESF Reporter donderdag 19 oktober 2006 @ 22:27:16 #96
87554 Cee
Welluk?
pi_42819816
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:04 schreef Minnie_ het volgende:
Toen moest je Sherlock Holmes zijn om uit te vogelen waar die gasten uithingen. Of je moest het lef hebben om als een razende achter de bus aan te racen.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:43:40 #97
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_42827619
Heb net ´the truth about Take That´ zitten kijken op youtube. Heel heftig, met commentaar van oa Ira Levine, Alexis Kiedis, Howard an Mark. Allemaal dingen die je stiekem wel wist maar eigenlijk niet had willen weten...
pi_43006511
Updatje:

- Take That staat met interview & fotoshoot in Heat Magazine van deze maand:

http://img233.imageshack.us/img233/589/heatattgj5.jpg

Ook verkrijgbaar in NL, bij de grotere Bruna's

- De 'Ultimate Tour 2006 DVD' is inmiddels uit en verkrijgbaar via o.a. Bol.com

- Foto's van de shoot voor de videoclip van Patience:

http://www.popjustice.com/index.php?option=com_content&task=view&id=461&Itemid=115
pi_43007225
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/fun/figurantenroltakethat.xml Kun je een figurantenrol winnen in Gtst met take that samen! Nog 2 dagen voordat de wedstrijd klaar is.
pi_43007255
Wat komen ze in GTST doen dan?

Gaan ze op promotour in Nederland?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')