Geruchten over een Europese tour volgend jaar worden steeds sterker, dus wie weet kan je dan wel!!quote:Op maandag 15 mei 2006 09:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk![]()
Ze hebben wel allemaal van dat net te lange haar.
Maar het ziet er weer super uit.
Jammer dat ik niet gelijk door had waar en wanneer kaartjes te krijgen waren.
Misschien wel jaquote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef 4LeafClover het volgende:
[..]
Geruchten over een Europese tour volgend jaar worden steeds sterker, dus wie weet kan je dan wel!!![]()
Ik herinner me dat er op teletekst een of andere site was met oproepjes en mededelingen ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:04 schreef Minnie_ het volgende:
Hier nog een! Hoe deden we dat in godsnaam vroeger zonder internet en zonder mobiel (als we weer eens op jacht waren in Amsterdam of waar dan ook).
Okee dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gister nog allemaal oude clips via youtube zitten kijken,Never Forget
nieuwe single is hier te horen http://youtube.com/watch?v=U2gQyo2xLH0
Toen moest je Sherlock Holmes zijn om uit te vogelen waar die gasten uithingen. Of je moest het lef hebben om als een razende achter de bus aan te racen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:04 schreef Minnie_ het volgende:
Hier nog een! Hoe deden we dat in godsnaam vroeger zonder internet en zonder mobiel (als we weer eens op jacht waren in Amsterdam of waar dan ook).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |