abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37783497
Ik ga het ff anders proberen dan!! BRB!
::: Life Is Not The Amount Of Breaths You Take,, It's The Moments That Take Your Breath Away :::
pi_37783649
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:53 schreef 4LeafClover het volgende:
Ik ga het ff anders proberen dan!! BRB!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_37783717

[ Bericht 100% gewijzigd door 4LeafClover op 13-05-2006 12:35:21 ]
::: Life Is Not The Amount Of Breaths You Take,, It's The Moments That Take Your Breath Away :::
pi_37783978
Het kan niet via imageshack op fok.
pi_37783982
pi_37784056
Geloof dat ik het nu doorheb hahaha Thanx voor de tip! Ga het weer proberen!
pi_37784066
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:14 schreef 4LeafClover het volgende:
Geloof dat ik het nu doorheb hahaha Thanx voor de tip! Ga het weer proberen!
pi_37784317
pi_37784700
Geweldig!

Wat zijn ze oud!

Welke liedjes deden ze allemaal?
pi_37784833
Hahaha ze zijn dan wel 10 jaar ouder, maar nog best jammie hoor

Ze deden: Back For Good (die in de regen) Relight My Fire, It Only Takes A Minute (in very sexy Tango stijl) Could It Be Magic, Today I've Lost You, Once You've Tasted Love, Beatles Medley, Sure, Everything Changes, A Million Lovesongs, Never Forget, Pray, Love Ain't Here Anymore, How Deep Is Your Love....dat waren ze geloof ik!

De Beatles Medley deden ze (net als zoveel jaar geleden) op een apart rond zwevend podium midden in de zaal. Daar liepen ze heen over een soort loopbrug (recht boven mijn hoofd!) en ze gingen na afloop terug naar het hoofdpodium DOOR HET PUBLIEK! Vriendin met wie ik was heeft Gary's hoofd gegrepen en een kus op zijn wang gedrukt
pi_37784954
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:43 schreef 4LeafClover het volgende:

Ze deden: Back For Good (die in de regen) Relight My Fire, It Only Takes A Minute (in very sexy Tango stijl) Could It Be Magic, Today I've Lost You, Once You've Tasted Love, Beatles Medley, Sure, Everything Changes, A Million Lovesongs, Never Forget, Pray, Love Ain't Here Anymore, How Deep Is Your Love....dat waren ze geloof ik!

De Beatles Medley deden ze (net als zoveel jaar geleden) op een apart rond zwevend podium midden in de zaal. Daar liepen ze heen over een soort loopbrug (recht boven mijn hoofd!) en ze gingen na afloop terug naar het hoofdpodium DOOR HET PUBLIEK! Vriendin met wie ik was heeft Gary's hoofd gegrepen en een kus op zijn wang gedrukt
Ooooh, heimwee!
Ik hoop dat ze ook nog in Nederland een concert gaan geven.
pi_37785031
Nou, die kans is best wel groot hoor zeker omdat het nu zeker is dat ze een nieuw album gaan maken! En Gary schijnt ergens tijdens een interview gezegd te hebben dat ze waarschijnlijk een aantal Europese concerten gaan doen, als ze niet te moe zijn van deze 28.
pi_37785034
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:52 schreef 4LeafClover het volgende:
Nou, die kans is best wel groot hoor zeker omdat het nu zeker is dat ze een nieuw album gaan maken! En Gary schijnt ergens tijdens een interview gezegd te hebben dat ze waarschijnlijk een aantal Europese concerten gaan doen, als ze niet te moe zijn van deze 28.
pi_37813295
Ben gisteravond naar het concert in Dublin geweest en voelde me even weer 10 jaar jonger. Wat een geluid komt er uit een zaal vol 20-ers en 30-ers Vond het echt super!!!!!!!
pi_37814868
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:35 schreef Minnie_ het volgende:
Ben gisteravond naar het concert in Dublin geweest en voelde me even weer 10 jaar jonger. Wat een geluid komt er uit een zaal vol 20-ers en 30-ers Vond het echt super!!!!!!!
Lijkt me super!!

Wat hebben ze allemaal gezongen??
pi_37816205
Alle bekende nummers eigenlijk: Everything Changes, Pray, Relight My Fire, Could It Be Magic, Back for Good etc. etc.

En ze hebben zich er zeker niet makkelijk van af gemaakt, maar echt een show neergezet!!
pi_37816239
quote:
Op zondag 14 mei 2006 14:42 schreef Koningin het volgende:

[..]

Lijkt me super!!

Wat hebben ze allemaal gezongen??
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:43 schreef 4LeafClover het volgende:

pi_37825302
Hmpf..bij ons gingen ze terug ook weer over de loopbrug

Waren het trouwens zit- of staanplaatsen in de arena bij julllie? In Dublin waren het dus staanplaatsen.
pi_37828335
pi_37829586
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:46 schreef Minnie_ het volgende:
Hmpf..bij ons gingen ze terug ook weer over de loopbrug

Waren het trouwens zit- of staanplaatsen in de arena bij julllie? In Dublin waren het dus staanplaatsen.
Bij mij waren het allemaal zitplaatsen! Maar veel gezeten heb ik niet haha
Hoe was de sfeer verder in Dublin? Beetje enthousiast publiek?
pi_37830553
In Dublin was het dus net als in Nederland...staan in de arena en verder een paar tribunes.
Was ik eigenlijk verbaasd over omdat het eigenlijk meestal zitplaatsen zijn in The Point.

Publiek was superenthousiast. Stel je een TT-concert 11 jaar geleden voor en verplaats dat dan naar nu, met fans die ondertussen 11 jaar ouder zijn geworden. Het volume was zeker niet minder I was impressed (maar deed zelf net zo hard mee).
pi_37836457
quote:
Leuk leuk leuk
Ze hebben wel allemaal van dat net te lange haar.
Maar het ziet er weer super uit.

Jammer dat ik niet gelijk door had waar en wanneer kaartjes te krijgen waren.
pi_37860661
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef Minnie_ het volgende:
In Dublin was het dus net als in Nederland...staan in de arena en verder een paar tribunes.
Was ik eigenlijk verbaasd over omdat het eigenlijk meestal zitplaatsen zijn in The Point.

Publiek was superenthousiast. Stel je een TT-concert 11 jaar geleden voor en verplaats dat dan naar nu, met fans die ondertussen 11 jaar ouder zijn geworden. Het volume was zeker niet minder I was impressed (maar deed zelf net zo hard mee).
Ik las nl. op een Engels forum dat bij sommige concerten het publiek een beetje mat was Ik was er de 10e in Wembley Arena en heb me gek staan schreeuwen en zingen hahaha!
A.s. donderdag over een week sta ik weer Dan wel een paar blokken naar achteren, maar ik heb er echt (weer) onwijs veel zin in!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')