abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18779357
Van Sky News (helaas geen Robbie )

TAKE THAT SET TO RE-FORM

Take That are to re-form at the end of the year but without Robbie Williams, according to reports.

Four members of the band, Gary Barlow, Mark Owen, Jason orange and Howard Donald will team up for the first time in six years, says the Sun.

They are said to be considering a one-off live performance amd a series of TV appearances.

Former manager Nigel Martin Smith told the paper: "The band's record label BMG came to us with the idea of releasing live footage of their old concerts.

"It was obvious that there's still a lot of interest in the band - and none of the footage has ever been put out.

Mr Smith said they would put out a live DVD complete with Robbie to coincide with the re-release of the band's digitally remastered back catalogue.

"The reunion is part of the deal. The lads are now deciding what to do but it will definitely include some TV appearances and interviews - and possibly a live special."

But they are said to have turned down offers of £1m each to do a full-scale tour.

"I have promoters ringing me every day with ludicrous offers," said Mr Smith. "But at this stage there are no plans to tour."

The last time Take That stood on a British stage together was at London's Earls Court in August 1995.

Since then Mark has gone solo, Howard has earned been a DJ, Gary is a successful songwriter and Jason a property tycoon.

pi_37400158
Eh, 13 mei ga ik...in Dublin
pi_37400310
GARY BARLOW!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37400835
Echt?

Nee, ik vond vroeger Robbie altijd al de leukste. Helaas istie er niet bij op de tour (alhoewel er wel geruchten zijn, dat ie een paar keer meedoet), maar ik ga gewoon genieten van een stukje jeugdsentiment.
pi_37400887
Gary is nog steeds
  zondag 30 april 2006 @ 21:48:47 #31
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_37437758
Gary Barlow RULES!!!
Vanaf dag 1 mijn absolute favoriet, en nog steeds errug jammie!
pi_37438591
Komt er nog een eurotour?
pi_37439252
Voorzover ik weet niet, maar het zou natuurlijk wel erg leuk zijn!
  zondag 30 april 2006 @ 22:30:42 #34
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_37439309
Hoop het van harte! Lukt me niet om naar Engeland te gaan. Heb het bij de start de verkoop wel geprobeerd, maar de server gooie me er steeds uit... Toen was het uitverkocht.

Ze gaan wel een nieuwe plaat opnemen, die medio december in de winkel moet liggen. Mijn hoop op optredens op het vasteland neemt daardoor wel toe. Er moet tenslotte promotie voor gedaan worden!
pi_37514129
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 12:55 schreef Minnie_ het volgende:
Eh, 13 mei ga ik...in Dublin
netjes hoor...precies 2 jaar later posten
pi_37573405
Kroegtijger, don't get it?!
pi_37657052
Mark

maandag 8 mei 2006 @ 16:22:49 #38
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_37660509
Over Mark gesproken. Hij heeft eind vorig jaar zijn 3e soloplaat uitgebracht... Wát een goede plaat, zeg! Daar kan Robbie een voorbeeld aan nemen.
En dan te bedenken dat zijn2e plaat ook al top was... Jammer dat er geen aandacht voor is, want het is echt goede muziek!
pi_37661980
Staan ze straks op het podium:

What ever we said we didn't mean it, we're not doing a show at all

Of is dit nou weer te flauw?!
......Signature-loos......
pi_37662041
En Mark heeft trouwens toen in Knebworth ook nog met Robbie gezongen
pi_37681735
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:05 schreef Even het volgende:
En Mark heeft trouwens toen in Knebworth ook nog met Robbie gezongen
Dat staat toch niet op die dvd of wel?
pi_37689571
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 08:43 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat staat toch niet op die dvd of wel?
Jawel moet je dat domme spelletje uitspelen waarin je de valse Robbie moet aanklikken en dan doen ze samen dat nummer van Want you back for good.
pi_37689631
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:30 schreef Sammy3000 het volgende:

Ze gaan wel een nieuwe plaat opnemen, die medio december in de winkel moet liggen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_37689912
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef Even het volgende:

[..]

Jawel moet je dat domme spelletje uitspelen waarin je de valse Robbie moet aanklikken en dan doen ze samen dat nummer van Want you back for good.
*gaat gelijk broer bellen voor de dvd...:)

nooit een spelletje op de dvd gezien
pi_37693135
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:11 schreef Koningin het volgende:

[..]

*gaat gelijk broer bellen voor de dvd...:)

nooit een spelletje op de dvd gezien
Bij de extra's
pi_37696885
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:43 schreef Even het volgende:

[..]

Bij de extra's
Wel heel irritant dat je elke keer dat spelletje moet spelen.

Maar als je dat eenmaal gedaan hebt, is het echt genieten
pi_37782848
Ik was afgelopen woensdagavond 10 mei @ Wembley Arena in Londen bij een van de concerten van Take That!! Ben vroeger (damn, wat klink ik oud ) twee keer in Ahoy geweest, maar dit was zeker wel de beste show die ik gezien heb! En het beste komt nog: over 2 weken ga ik nog een keer!!

Iemand intresse in foto's?
::: Life Is Not The Amount Of Breaths You Take,, It's The Moments That Take Your Breath Away :::
pi_37782911
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:30 schreef 4LeafClover het volgende:
Ik was afgelopen woensdagavond 10 mei @ Wembley Arena in Londen bij een van de concerten van Take That!! Ben vroeger (damn, wat klink ik oud ) twee keer in Ahoy geweest, maar dit was zeker wel de beste show die ik gezien heb! En het beste komt nog: over 2 weken ga ik nog een keer!!

Iemand intresse in foto's?

Jaaaa!

*jaloers is*
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')