quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 10:29 schreef Angelic1 het volgende:Waarom zo vroeg naar het postkantoor gaan? Mijn vriendin heeft net nog goede kaarten bij ticketservice.nl kunnen bestellen, dus zo'n run is er niet op de kaarten blijkbaar
![]()
Ik ben vroeg gegaan, omdat ik graag goede zitplaatsen wilde hebben.
Om half zeven opgestaan en om 7.20 uur stonden we bij het postkantoor.
Geen kip te zien, behalve een meneer op de fiets, maar die fietste natuurlijk door!
Na een tijdje in de auto te hebben gewacht gingen we om 8 uur het winkelcentrum binnen. Daar kwamen om tien over acht nog twee meiden aan. In totaal waren er nog geen tien mensen uiteindelijk.
Even voor tienen vroeg de postkantoormevrouw welke plaatsen iedereen wilde. Ik wilde zitplaatsen. Dat van Rang 3 klopte blijkbaar ook niet, want die zitplekken op eerste ring waren toch Rang 2.
Om 10 uur was ik als eerste aan de beurt. En toen kon ze al geen kaarten meer voor rang 2 krijgen! Echt bizar!!!
Dus ik stond daar ook van 'ja wat moet ik nou doen', want ik wilde geen slechte zitplekken (ik vind de Ahoy' al zo rot zitplekken hebben), en degene met wie ik ga was er niet bij, dus ik stond te twijfelen, en iedereen boos kijken natuurlijk, haha.
Dus toen heb ik twee staanplekjes genomen en nu ben ik er ook wel heel erg blij mee eigenlijk.
![]()
Nog maar 244 dagen wachten!