wat voor show is dat dan? rare combie van artiestenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:58 schreef Minnie_ het volgende:
Take That treedt trouwens 3 feb. op in Carré. Samen met o.a. Lionel Richie en Lucie Silvas.
Ik zit op rij 4!!!
Wat kost dat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:48 schreef Asile het volgende:
Ik heb nog twee kaartjes over, mocht je wel willen gaan...
Haha hey vet, ik zag mezelf in het publiekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:22 schreef Angelic1 het volgende:
Is een show georganiseerd door Ivo Niehe. Tussendoor krijg je ook net als bij de TV-show gesprekjes. Deze artiesten hebben allemaal een goede band met Ivo. Zo had Ivo natuurlijk het laatste interview met TT voor de split; http://www.youtube.com/watch?v=J3dlde5vmJQ
Bron: http://vrouw.nl/site/list_message/84567#m84567quote:Ivo Niehe zoekt meiden die in op 4 april 1996 het afscheid van Take That hebben meegemaakt in de TROS Tv Show.
Tijdens de opname heeft Ivo Niehe aan de leden van Take That een aantal videoboodschappen laten zien. Met deze specifieke fans zouden de TROS nu graag in contact komen. Ze hebben de beelden uit de uitzending op een rijtje gezet. Dus kijk snel of je ertussen staat of iemand herkent...
Jaja! Ik ga zeker weten!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Take That na lange tijd weer in Nederland
Maar dat wisten jullie vast al
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:44 schreef Sjimmie het volgende:
1 nov 2007 Take That "Beautiful World Tour 2007"
Ahoy, Rotterdam
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop vr, 2 mrt 2007
entree ¤50.00 ¤52.00 ¤53.50 ¤55.00
same herequote:Op donderdag 22 februari 2007 11:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu alleen nog iemand mee zien te krijgen.
Ik vind het erg meevallen, concerten zijn tegenwoordig al snel 70 of 80 euro.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:35 schreef Ienepien het volgende:
[..]
same hereVriendin die toen ook helemaal fan was, heeft al gezegd dat ze niet meegaat. Maar ik heb al een ander slachtoffer op het oog. Overigens vind ik de prijzen erg hoog, ik ging toendertijd voor 50 gulden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |