Van 4 van de 5 niet. Maar ik had niet verwacht dat Robbie Williams mee zou doen, die heeft toch een leuke, succesvolle solo-carriere.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:10 schreef Seborik het volgende:
Hey, dat is onverwacht.
Dat bedoel ik. Van de andere vier had ik het nog wel verwacht, maar dat Robbie mee zou doen.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Van 4 van de 5 niet. Maar ik had niet verwacht dat Robbie Williams mee zou doen, die heeft toch een leuke, succesvolle solo-carriere.
Idd, die eerst, dan pas Take thatquote:Op woensdag 21 april 2004 19:34 schreef Zander het volgende:
Nu al? De New Kids on the Block-reunie is nog niet eens geweest..
Helaas nietquote:Op woensdag 21 april 2004 19:34 schreef Zander het volgende:
Nu al? De New Kids on the Block-reunie is nog niet eens geweest..
Je hoeft je niet te schamen, hoor!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:53 schreef Scandalous het volgende:
Jaaaa leuk
Ach, iedereen die mij kent weet dat ik een hardcore Take That groupie fan wasquote:Op woensdag 21 april 2004 22:33 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen, hoor!![]()
Nietes! Jason was leuk (en lief)!quote:Op donderdag 22 april 2004 10:12 schreef Ienepien het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOWARD!
![]()
![]()
ow en Gary en Jason mogen ze wel weg laten hoor![]()
quote:Robbie: I won't take that.
Gary Barlow heeft voor zijn beurt gesproken. Op een feestje zei hij dat Take That een reünie plant, maar Robbie Williams eet nog liever zijn eigen arm op.
Feestje
Het leek zo'n leuk idee: een speciale Kerst-reünie van Take That. Zanger Gary Barlow was er helemaal vol van en onthulde op een feestje The Sun dat de vijf jongens met Kerst zouden samenkomen voor een special. En ja, ook Robbie Williams zou meedoen. De band ging in 1996 uit elkaar, nadat Robbie de groep al eerder had verlaten en als enige een succesvolle solo-carrière uit de grond wist te stampen. Zijn persoon zou de speciale reünie erg veel goed doen, maar helaas voor Gary, Mark, Jason en Howard gaat dát feestje niet meer door.
Woest
Volgens The Sun is Robbie woest geworden toen hij over de reünie-plannen hoorde. Vooral toen hij vernam dat Gary overal had lopen rondbazuinen dat Robbie mee zou doen, knapte er iets. "Een Take That reünie? Ik denk dat de hemel nog eerder naar beneden valt voordat dát gebeurt", was het ondubbelzinnige commentaar van Williams. Of de jongens zonder Robbie ook doorgaan met hun Kerst-special, is nog niet bekend.
Dat staat toch niet op die dvd of wel?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:05 schreef Even het volgende:
En Mark heeft trouwens toen in Knebworth ook nog met Robbie gezongen
Jawel moet je dat domme spelletje uitspelen waarin je de valse Robbie moet aanklikken en dan doen ze samen dat nummer van Want you back for good.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:43 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat staat toch niet op die dvd of wel?
quote:Op zondag 30 april 2006 22:30 schreef Sammy3000 het volgende:
Ze gaan wel een nieuwe plaat opnemen, die medio december in de winkel moet liggen.
*gaat gelijk broer bellen voor de dvd...:)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef Even het volgende:
[..]
Jawel moet je dat domme spelletje uitspelen waarin je de valse Robbie moet aanklikken en dan doen ze samen dat nummer van Want you back for good.
Bij de extra'squote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
*gaat gelijk broer bellen voor de dvd...:)
nooit een spelletje op de dvd gezien
Wel heel irritant dat je elke keer dat spelletje moet spelen.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:30 schreef 4LeafClover het volgende:
Ik was afgelopen woensdagavond 10 mei @ Wembley Arena in Londen bij een van de concerten van Take That!!Ben vroeger (damn, wat klink ik oud
) twee keer in Ahoy geweest, maar dit was zeker wel de beste show die ik gezien heb! En het beste komt nog: over 2 weken ga ik nog een keer!!
![]()
Iemand intresse in foto's?![]()
Die doen het niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:38 schreef 4LeafClover het volgende:
Oke dan!
http://img48.imageshack.us/img48/3402/tt10mei20060565zi.jpg
http://img339.imageshack.us/img339/2504/tt10mei20060806sc.jpg
http://img48.imageshack.us/img48/5681/tt10mei20060183dg.jpg
http://img48.imageshack.us/img48/8544/tt10mei20061078ru.jpg
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:53 schreef 4LeafClover het volgende:
Ik ga het ff anders proberen dan!! BRB!
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:14 schreef 4LeafClover het volgende:
Geloof dat ik het nu doorheb hahahaThanx voor de tip! Ga het weer proberen!
Ooooh, heimwee!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:43 schreef 4LeafClover het volgende:
Hahaha ze zijn dan wel 10 jaar ouder, maar nog best jammie hoor![]()
![]()
Ze deden: Back For Good (die in de regen) Relight My Fire, It Only Takes A Minute (in very sexy Tango stijl) Could It Be Magic, Today I've Lost You, Once You've Tasted Love, Beatles Medley, Sure, Everything Changes, A Million Lovesongs, Never Forget, Pray, Love Ain't Here Anymore, How Deep Is Your Love....dat waren ze geloof ik!
De Beatles Medley deden ze (net als zoveel jaar geleden) op een apart rond zwevend podium midden in de zaal. Daar liepen ze heen over een soort loopbrug (recht boven mijn hoofd!) en ze gingen na afloop terug naar het hoofdpodium DOOR HET PUBLIEK! Vriendin met wie ik was heeft Gary's hoofd gegrepen en een kus op zijn wang gedrukt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:52 schreef 4LeafClover het volgende:
Nou, die kans is best wel groot hoorzeker omdat het nu zeker is dat ze een nieuw album gaan maken! En Gary schijnt ergens tijdens een interview gezegd te hebben dat ze waarschijnlijk een aantal Europese concerten gaan doen, als ze niet te moe zijn van deze 28.
Lijkt me super!!quote:Op zondag 14 mei 2006 13:35 schreef Minnie_ het volgende:
Ben gisteravond naar het concert in Dublin geweest en voelde me even weer 10 jaar jonger. Wat een geluid komt er uit een zaal vol 20-ers en 30-ersVond het echt super!!!!!!!
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Lijkt me super!!![]()
Wat hebben ze allemaal gezongen??
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:43 schreef 4LeafClover het volgende:
Hahaha ze zijn dan wel 10 jaar ouder, maar nog best jammie hoor![]()
![]()
Ze deden: Back For Good (die in de regen) Relight My Fire, It Only Takes A Minute (in very sexy Tango stijl) Could It Be Magic, Today I've Lost You, Once You've Tasted Love, Beatles Medley, Sure, Everything Changes, A Million Lovesongs, Never Forget, Pray, Love Ain't Here Anymore, How Deep Is Your Love....dat waren ze geloof ik!
De Beatles Medley deden ze (net als zoveel jaar geleden) op een apart rond zwevend podium midden in de zaal. Daar liepen ze heen over een soort loopbrug (recht boven mijn hoofd!) en ze gingen na afloop terug naar het hoofdpodium DOOR HET PUBLIEK! Vriendin met wie ik was heeft Gary's hoofd gegrepen en een kus op zijn wang gedrukt![]()
![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:06 schreef Minnie_ het volgende:
http://photo.wenn.com/index.php?ref=take%20that%20130506&session_id=e56ea55f2fda4b717b432f7e04950849
Foto's van gisteravond!!
Bij mij waren het allemaal zitplaatsen! Maar veel gezeten heb ik niet hahaquote:Op zondag 14 mei 2006 20:46 schreef Minnie_ het volgende:
Hmpf..bij ons gingen ze terug ook weer over de loopbrug
Waren het trouwens zit- of staanplaatsen in de arena bij julllie? In Dublin waren het dus staanplaatsen.
Leuk leuk leukquote:Op zondag 14 mei 2006 22:06 schreef Minnie_ het volgende:
http://photo.wenn.com/index.php?ref=take%20that%20130506&session_id=e56ea55f2fda4b717b432f7e04950849
Foto's van gisteravond!!
Ik las nl. op een Engels forum dat bij sommige concerten het publiek een beetje mat wasquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef Minnie_ het volgende:
In Dublin was het dus net als in Nederland...staan in de arena en verder een paar tribunes.
Was ik eigenlijk verbaasd over omdat het eigenlijk meestal zitplaatsen zijn in The Point.
Publiek was superenthousiast. Stel je een TT-concert 11 jaar geleden voor en verplaats dat dan naar nu, met fans die ondertussen 11 jaar ouder zijn geworden. Het volume was zeker niet minderI was impressed (maar deed zelf net zo hard mee).
Geruchten over een Europese tour volgend jaar worden steeds sterker, dus wie weet kan je dan wel!!quote:Op maandag 15 mei 2006 09:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk![]()
Ze hebben wel allemaal van dat net te lange haar.
Maar het ziet er weer super uit.
Jammer dat ik niet gelijk door had waar en wanneer kaartjes te krijgen waren.
Misschien wel jaquote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef 4LeafClover het volgende:
[..]
Geruchten over een Europese tour volgend jaar worden steeds sterker, dus wie weet kan je dan wel!!![]()
Ik herinner me dat er op teletekst een of andere site was met oproepjes en mededelingen ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:04 schreef Minnie_ het volgende:
Hier nog een! Hoe deden we dat in godsnaam vroeger zonder internet en zonder mobiel (als we weer eens op jacht waren in Amsterdam of waar dan ook).
Okee dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gister nog allemaal oude clips via youtube zitten kijken,Never Forget
nieuwe single is hier te horen http://youtube.com/watch?v=U2gQyo2xLH0
Toen moest je Sherlock Holmes zijn om uit te vogelen waar die gasten uithingen. Of je moest het lef hebben om als een razende achter de bus aan te racen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:04 schreef Minnie_ het volgende:
Hier nog een! Hoe deden we dat in godsnaam vroeger zonder internet en zonder mobiel (als we weer eens op jacht waren in Amsterdam of waar dan ook).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |