Volgens mij weet je niet eens wat ik bedoel...iemand bij mij op het werk heeft het ook, en het staat echt hartstikke leuk.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:12 schreef DarkElf het volgende:
voor jezelf?/ herstel\ is sowieso echt lelijk.
jesses wat ordi.
dus neem jij het ook?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:15 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet eens wat ik bedoel...iemand bij mij op het werk heeft het ook, en het staat echt hartstikke leuk.
een heerlijk tijdloos matje, het enige kapsel wat nooit in de mode is geweest, koop er een Honda MT bij en verander je naam in Sjonnie.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:08 schreef ivetje het volgende:
Ik ben op zoek naar een plaatje van een kapsel wat achter een soort matje heeft...tot ongeveer op de schouders, en wat verder naar boven korter wordt. Bovenop moet het een beetje punky zijn. Heeft iemand hier toevallig plaatjes van zoiets...ik kan het zelf niet vinden. Overal is lang haar hip enzo. Het moet wel een pic zijn die ik kan uitprinten en mee kan nemen naar de kapper
Alvast bedankt!!
dan neem je daar toch een foto van die je mee neemt naar de kapperquote:Op woensdag 21 april 2004 11:15 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet eens wat ik bedoel...iemand bij mij op het werk heeft het ook, en het staat echt hartstikke leuk.
Ik ben op zoek naar een nieuw kapsel omdat ik het roze wil hebben. Maar helemaal kort vind ik nix, dus ik wil het achter en langs mijn oren wat langer houden...quote:Op woensdag 21 april 2004 11:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dus neem jij het ook?
neem je toch een foto van je collega mee.
kim lian heeft rood haar...maar goedquote:Op woensdag 21 april 2004 11:25 schreef ToverAnno het volgende:
Roze?? Das wel heel erg kim-lian :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |