Volgens mij weet je niet eens wat ik bedoel...iemand bij mij op het werk heeft het ook, en het staat echt hartstikke leuk.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:12 schreef DarkElf het volgende:
voor jezelf?/ herstel\ is sowieso echt lelijk.
jesses wat ordi.
dus neem jij het ook?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:15 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet eens wat ik bedoel...iemand bij mij op het werk heeft het ook, en het staat echt hartstikke leuk.
een heerlijk tijdloos matje, het enige kapsel wat nooit in de mode is geweest, koop er een Honda MT bij en verander je naam in Sjonnie.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:08 schreef ivetje het volgende:
Ik ben op zoek naar een plaatje van een kapsel wat achter een soort matje heeft...tot ongeveer op de schouders, en wat verder naar boven korter wordt. Bovenop moet het een beetje punky zijn. Heeft iemand hier toevallig plaatjes van zoiets...ik kan het zelf niet vinden. Overal is lang haar hip enzo. Het moet wel een pic zijn die ik kan uitprinten en mee kan nemen naar de kapper
Alvast bedankt!!
dan neem je daar toch een foto van die je mee neemt naar de kapperquote:Op woensdag 21 april 2004 11:15 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet eens wat ik bedoel...iemand bij mij op het werk heeft het ook, en het staat echt hartstikke leuk.
Ik ben op zoek naar een nieuw kapsel omdat ik het roze wil hebben. Maar helemaal kort vind ik nix, dus ik wil het achter en langs mijn oren wat langer houden...quote:Op woensdag 21 april 2004 11:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dus neem jij het ook?
neem je toch een foto van je collega mee.
kim lian heeft rood haar...maar goedquote:Op woensdag 21 april 2004 11:25 schreef ToverAnno het volgende:
Roze?? Das wel heel erg kim-lian :S
volgens mij is het een dooie bever ofzo :Squote:Op woensdag 21 april 2004 11:27 schreef Detroit het volgende:
Nice curls baby![]()
.
Kapsters hebben nou eenmaal graag als eerste de nieuwe noviteiten op haargebied.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:28 schreef Roönaän het volgende:
[..]
volgens mij is het een dooie bever ofzo :S
Onder helemaal lang...ook over de oren. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen eigenlijkquote:Op woensdag 21 april 2004 11:27 schreef Roönaän het volgende:
achter langs je oren wel lang? dus een beetje zoals die elf uit lotr? maar dan in het roze zeg maar..
Kan je het anders een beschrijven in termen als: "de achterkant van demi moore, aan de voorkant zoals die griet uit bridget jones diary" dat werk.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:32 schreef ivetje het volgende:
[..]
Onder helemaal lang...ook over de oren. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen eigenlijkAchter gewoon wat langer...dus niet zo'n potten-kapsel...beetje lengte erin houden.
En voor de rest...kim lian heeft het achter ook lang hoor, dus zit nou niet meteen te zeiken dat het nix is als je neit eens weet wat ik bedoel.
Maar dan wat realistischer.. De voorkant van Rob de Tuinman en de achterkant van Mirna Goossen ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:34 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Kan je het anders een beschrijven in termen als: "de achterkant van demi moore, aan de voorkant zoals die griet uit bridget jones diary" dat werk.
poewee...beetje zoals kim lian alleen dan aan de achterkant wat langer...quote:Op woensdag 21 april 2004 11:34 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Kan je het anders een beschrijven in termen als: "de achterkant van demi moore, aan de voorkant zoals die griet uit bridget jones diary" dat werk.
maar ook zo'n plumeau bovenop?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:39 schreef ivetje het volgende:
[..]
poewee...beetje zoals kim lian alleen dan aan de achterkant wat langer...
[afbeelding]
Eigenlijk dit dus gewoonVind toevallig nu een pic van haar met wat ik gewoon bedoel dus
alleen bovenop wat korter, want als het zo lang is blijft het bij mij niet omhoog staanquote:Op woensdag 21 april 2004 11:39 schreef ivetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eigenlijk dit dus gewoonVind toevallig nu een pic van haar met wat ik gewoon bedoel dus
en de hersenen van jawel TOOSKEquote:Op woensdag 21 april 2004 11:39 schreef DarkElf het volgende:
de voorkant van kim lian, de zijkanten van bridget en de achterkant van georgina
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:41 schreef bob-de-bouwer het volgende:
[..]
en de hersenen van jawel TOOSKEWhaha
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:39 schreef ivetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
goeiemorgenquote:Op woensdag 21 april 2004 11:43 schreef bob-de-bouwer het volgende:
ik verbaade me over de snelheid waarop jij kan reply'en, ZIe ik nu pas dat er een quickreply is
^quote:Op woensdag 21 april 2004 11:41 schreef DarkElf het volgende:
groene zeep ivetje duh, ken je punktechnieken
sta je te wachten onder de douche ofzo totdat het droog isquote:Op woensdag 21 april 2004 11:45 schreef ivetje het volgende:
ik ga echt geen groene zeep in mijn haar smeren hoor!! Gewoon gel werkt ook goed...
Daarnaast, ik heb al een vent dus dat lange haar mag er wel af...daarnaast knip ik het juist om praktische redenen, want mijn haar duurt 4 uur voordat het droog is en dat haat ik. Met kort haar kan ik lekker rossen met die handdoek en is het zo droog
Goh, volgens jou poepen vrouwen zeker ook niet en ze laten ook geen scheten en boeren??quote:Op woensdag 21 april 2004 11:47 schreef DarkElf het volgende:
zo zie je maar de verloedering treed toe als de vent binnen gehaald is..
Neen Ivetje, Neen, ook daarna! moet je "begeerlijk" blijven.
en over die handoek, ben je een kerel ofzo? je rost je haar niet als vrouw, je droogt het netjes en zachtzinnig.
Met een handdoek om je heen zo halfschuin op een stoel zitten en dan teder alles naar een kant gooien en dan drogen en uitkammen. like in the moviesquote:Op woensdag 21 april 2004 11:47 schreef DarkElf het volgende:
zo zie je maar de verloedering treed toe als de vent binnen gehaald is..
Neen Ivetje, Neen, ook daarna! moet je "begeerlijk" blijven.
en over die handoek, ben je een kerel ofzo? je rost je haar niet als vrouw, je droogt het netjes en zachtzinnig.
ah een vurig typje.. sexy..quote:Op woensdag 21 april 2004 11:49 schreef ivetje het volgende:
[..]
Goh, volgens jou poepen vrouwen zeker ook niet en ze laten ook geen scheten en boeren??
Dus als jou vent zegt dat je in de sloot moet springen doe jet het ook? Ik bepaal altijd nog zelf wat ik met mijn haar doe...doet hij ook. En hij vind het ok als ik het wat korter wil...het groeit toch weer aan als het nix is.
nee, maar echt goed afdrogen gaat gewoon niet omdat het anders in de knoop zit...quote:Op woensdag 21 april 2004 11:48 schreef Roönaän het volgende:
[..]
sta je te wachten onder de douche ofzo totdat het droog is![]()
handoek eromheen, meeste water eruit op die manier, daarna aan de lucht laten drogen en niet doorrossen met een borstel of kam..quote:Op woensdag 21 april 2004 11:49 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Met een handdoek om je heen zo halfschuin op een stoel zitten en dan teder alles naar een kant gooien en dan drogen en uitkammen. like in the movies
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
handoek eromheen, meeste water eruit op die manier, daarna aan de lucht laten drogen en niet doorrossen met een borstel of kam..
en zie mijn haar is beregezond
nee.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]Foto
En ik wil kort haar...isdat soms verboden tegenwoordig?? Blijkbaar zijn bij jou de vrouwen nog steeds zoals 100 jaar geleden...altijd maar netjes enz. Als ik een scheet wil laten doe ik dat, als ik moet poepen doe ik dat ook...het is mijn vriend maar die erbij is hoor, die heeft wel ergere dingen meegemaakt denk ik. En hij doet het ook, dus waarom mag ik het dan nietquote:Op woensdag 21 april 2004 11:51 schreef DarkElf het volgende:
nee idd vrouwen boeren niet of laten geen scheten waar anderen bij zijn.
poepen doen ze het liefst als ze alleen thuis zijn.
en als mijn vent zegt dat ik in de sloot moet springen lach ik hem uit en wat heeft dat met dit verhaal te maken?
ik verzorg me omdat ik dat prettig vind, heb lang haar omdat ik dat wil.
je snapt het weer eens niet he kindje, maakt niet uit hoor snap het zolangzamerhand wel bij je.
Jammer Ivetje, geen voorbeeld van hoe het wel zou moeten volgens DEquote:Op woensdag 21 april 2004 11:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee.
ja, ik was mijn haar savonds en dan is het dus niet droog als ik naar bed ga....en nee, ik ga het niet smorgens wassen want dan moet im met nat haar de deur uit.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
handoek eromheen, meeste water eruit op die manier, daarna aan de lucht laten drogen en niet doorrossen met een borstel of kam..
en zie mijn haar is beregezond
dat haar hebben we toch al zo vaak gezien hier...en het is lang, en dat wil ik nietquote:Op woensdag 21 april 2004 11:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Jammer Ivetje, geen voorbeeld van hoe het wel zou moeten volgens DE
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:54 schreef ivetje het volgende:
[..]
En ik wil kort haar...isdat soms verboden tegenwoordig?? Blijkbaar zijn bij jou de vrouwen nog steeds zoals 100 jaar geleden...altijd maar netjes enz. Truttig?Als ik een scheet wil laten doe ik dat, als ik moet poepen doe ik dat ook...het is mijn vriend maar die erbij is hoor, die heeft wel ergere dingen meegemaakt denk ik. En hij doet het ook, dus waarom mag ik het dan niet
Beetje kortzichtig...maar goed, daar ging het niet over. Ik wil kort haar, en vraag om foto's...niet om een preek over dat vrouwen geen kort haar mogen want daar vraag ik niet om.
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:59 schreef Roönaän het volgende:
kort van stof duchess vandaag?
Dan moet ik met een handdoek op mijn kussen gaqan slapen...en zit het smorgens zo in de knoop dat mijn halve bos haar weg isquote:Op woensdag 21 april 2004 12:00 schreef Roönaän het volgende:
meer he.. 4 uur?? als je dan toch opblijft om dat na te gaan, kan je dan niet gewoon gaan slapen en 's ochtends eerder opstaan om het te laten drogen??
ooowh. wacht ff. je hebt een woord toegevoegd. goed bezigquote:Op woensdag 21 april 2004 12:01 schreef DuchessX het volgende:
[..]
stomme vraag, hoe lang heb je het nu dan? tot op je wat door moet gaat voor een kont?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dan moet ik met een handdoek op mijn kussen gaqan slapen...en zit het smorgens zo in de knoop dat mijn halve bos haar weg isIk vind lang haar gewoon nix meer tegenwoordig...weet ook niet wat ik ermee moet doen, en het hangt zo dus
Ben er gewoon op uit gekeken eigenlijk.
Pic hieronder is wel leuk, alleen meot iets korter bovenop dan
Ik bedoel een vóór en een na fotoquote:Op woensdag 21 april 2004 12:03 schreef DuchessX het volgende:
Make-over
Succes
Plaats wel ff een foto, ben benieuwd
tot net boven mijn schouders...quote:Op woensdag 21 april 2004 12:03 schreef Roönaän het volgende:
[..]
stomme vraag, hoe lang heb je het nu dan? tot op je wat door moet gaat voor een kont?
zo eigenlijk weer...alleen dan haar op 1 lengte en zwartquote:Op woensdag 21 april 2004 12:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik bedoel een vóór en een na foto
Hoe zie je er nu uit?
ik ben op zoek naar zo'n handdoek met zo'n knoop eraan, die je dan kan oprollen en met die knoop kan vastzetten...maar zijn nergens te vindenquote:Op woensdag 21 april 2004 12:06 schreef Roönaän het volgende:
misschien eens andere handdoeken kopen?
Nieuwe handdoeken drogen juist slechter afquote:Op woensdag 21 april 2004 12:06 schreef Roönaän het volgende:
misschien eens andere handdoeken kopen?
tsjah, zal dus daardoor komen.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:10 schreef ivetje het volgende:
Ik verf mijn haar altijd...heb zo'n duf peperkleurtje van mezelf, en da's echt nix.
niet als je ze eerst een keer wast.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:10 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nieuwe handdoeken drogen juist slechter af
mijn moeder verft hetquote:Op woensdag 21 april 2004 12:11 schreef DuchessX het volgende:
Verf jij het of doet je kapper het?
Kiezen tussen potentieel betere handdoeken en bewezen slechtte handdoeken.. make your choice.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:10 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nieuwe handdoeken drogen juist slechter af
dat zie ik dan wel weerquote:Op woensdag 21 april 2004 12:12 schreef DarkElf het volgende:
en over 30 jaar ben je kaal
Wonen in een industrieel gebied met verpest chloorwater of wonen in een gebied met lekker zacht waterquote:Op woensdag 21 april 2004 12:12 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Kiezen tussen potentieel betere handdoeken en bewezen slechtte handdoeken.. make your choice.
Tilburg...beste water zowat van nederland...wordt zelfs verkocht als bronwaterquote:Op woensdag 21 april 2004 12:15 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wonen in een industrieel gebied met verpest chloorwater of wonen in een gebied met lekker zacht water
sorry. you lost me here.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:15 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wonen in een industrieel gebied met verpest chloorwater of wonen in een gebied met lekker zacht water
ja sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:37 schreef Roönaän het volgende:
[..]
sorry. you lost me here.
Brrrrrrrr, die lippen moet wel fotosoep zijnquote:Op woensdag 21 april 2004 14:34 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
ook wel in categorie dat TS zoekt volgens mij
sowieso niet mijn type hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 14:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Brrrrrrrr, die lippen moet wel fotosoep zijn
niet echt catagorie waarin ik zoek...veel te lang aan de achterkantquote:Op woensdag 21 april 2004 14:34 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
ook wel in categorie dat TS zoekt volgens mij
nee, ik ben nog niet geweest...mijn moeder is op vakantie, dus zodra die thuis is ga ik naar de kapper. Moet geverfd worden als ik van de kapper kom hequote:Op woensdag 21 april 2004 16:01 schreef Vava het volgende:
Ik ben best benieuwd hoe het kapsel van TS geworden is... of is ze nog niet naar de kapper geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |