Jullie zitten alleen maar een kat en muis spel te spelen.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Okay. Je hebt ze niet. Uitgeluld dus.
Eensch met dat laatste. Maar het gebeurt wel, iets wat Harry ontkent. Dan wil ik graag argumenten zien. Jij toch ook?quote:Op woensdag 21 april 2004 22:59 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Jullie zitten alleen maar een kat en muis spel te spelen.
Wees nou eerlijk, hoe het ook zij, dit soort dingen moeten niet gebeuren...
Dan zou ik de trein naar Nederland nemen, of naar de ambassade van Nederland gaan.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:35 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Stel je nou voor dat jij in een of andere stad in Roemenie vast zat..
Wat gebeurt er als je naar de politie gaat? Geloven ze je? Weet jij waar de politie zit?
Ehhhhh niets, want ze kunnen je niet vinden. Als je eenmaal buiten bent, dan ga je toch niet terug?quote:En wat gebeurt er met je als diegene die je vasthouden er achter komen dat je naar de politie bent gegaan....![]()
In een vreemd land, in een vreemde plaats is dat allemaal niet makkelijk hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:20 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
Dan zou ik de trein naar Nederland nemen, of naar de ambassade van Nederland gaan.
[..]
Ehhhhh niets, want ze kunnen je niet vinden. Als je eenmaal buiten bent, dan ga je toch niet terug?
Uit betrouwbare bron (lees naaste familie, en eigen ervaring) kan ik je vertellen dat het in het buitenland (waaronder oostelijk europa) net zo werkt ls hier. Er is politie, er zijn wegen, er worden mensen gebruikt en misbruikt, en er wordt net zo hard gelogen als in Nederland.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:21 schreef vdo28 het volgende:
[..]
In een vreemd land, in een vreemde plaats is dat allemaal niet makkelijk hoor![]()
En wie weet in wat voor onwetendheid ze is opgegroeid![]()
het is daar allemaal niet zo makkelijk als hier...![]()
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het in landen zoals Roemenie het echt niet zo gaat als in Nederland.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:45 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron (lees naaste familie, en eigen ervaring) kan ik je vertellen dat het in het buitenland (waaronder oostelijk europa) net zo werkt ls hier. Er is politie, er zijn wegen, er worden mensen gebruikt en misbruikt, en er wordt net zo hard gelogen als in Nederland.
Ik ontken niet dat er een hoop rottigheid is in de Prostitutiewereld. Maar ik trek het verhaal wat zij hier neergezet heeft sterk in twijfel. Natuurlijk zijn niet alle details bekend, maar uit de gegevens die in het verhaal staan haal ik teveel onlogische zaken en tegenstrijdigheden.
Uhm, de belangrijkste vrijheden worden geschonden van de slachtoffers, en daar wil je niets aan doen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:03 schreef RedDevil085 het volgende:
Dat zo'n mensen er zijn moet je accepteren, maar natuurlijk niet uitbuiten.
In dit soort gevallen mag ik hopen dat jouw dochter later door Carlos D meegelokt wordt in z'n dikke BMW en dat ze dan onder dezelfde slechte omstandigheden voor hem mag gaan klussen. Shit happens he.quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:03 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat kan ik zeggen? Shit happens...
So? Belachelijk dat het voorkomt, helemaal belachelijk dat dit soort beestachtige praktijken ook in Nederland nog voorvallen.quote:Als ik de biografie van ieder zielig afrikaantje of aziaatje zou moeten schrijven, zou ik in geen 20 levens klaar zijn.
Dit soort dingen moeten we nooit accepteren.quote:Dat zo'n mensen er zijn moet je accepteren, maar natuurlijk niet uitbuiten.
Zijn dochter zijn is al erg genoeg , je mag die arme meid niet nňg meer narigheid toewensen hoor !quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In dit soort gevallen mag ik hopen dat jouw dochter later door Carlos D meegelokt wordt in z'n dikke BMW en dat ze dan onder dezelfde slechte omstandigheden voor hem mag gaan klussen. Shit happens he.
En nog veel erger dat er mensen zijn die het geen lor kan schelen en stijf hun ogen dicht doenquote:So? Belachelijk dat het voorkomt, helemaal belachelijk dat dit soort beestachtige praktijken ook in Nederland nog voorvallen.
Helemaal mee eens en er komt geen eind aan door artikelen, die dit soort misselijk makende verhalen vertellen, maar meteen naar het rijk der fabelen te verwijzen onder het motto : "ik zie een tegenstrijdigheidje, het zal wel overdreven zijn " of zo iets dergelijks.quote:Dit soort dingen moeten we nooit accepteren.![]()
![]()
Jij spoort echt niet. Kun je wel lezen? Er staat dat in EEN VAN DIE TENTEN veel Marokkaanse klanten waren en jij weet dit op zo'n trieste manier te vedraaien dat het opeens vooral Marokkanen zijn, die actief zijn in 't wereldje"quote:Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Toch wel. Het blijkt dat vooral mannen van één bepaalde afkomst actief zijn in dit wereldje.
Ik denk dat jij degene bent die wat moeite heeft met lezen. Van de tenten waar ze heeft gewerkt zijn er over 2 wat details bekendgemaakt in het artikel. Die tent waar die motorrijders zaten inderdaad (al lijkt het me niet dat in die tent elk weekend motorrijders zitten die speciaal uit Italie komen.....) en die andere tent waar vooral Marokkanen kwamen. Dan nog het hele loverboy-verhaal zoals dat in Nederland speelt...quote:Op zondag 25 april 2004 11:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet. Kun je wel lezen? Er staat dat in EEN VAN DIE TENTEN veel Marokkaanse klanten waren en jij weet dit op zo'n trieste manier te vedraaien dat het opeens vooral Marokkanen zijn, die actief zijn in 't wereldje"
Over de motorrijders, Italianen, etc die de andere tenten overbevolkten heengelezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |