abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18591089
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat zei ik dus al dat de verschillende vormen van prostitutie nauwelijks met elkaar te vergelijken zijn.
Dus zijn we het over de stelling eens dat dit soort praktijken nu en nooit mogen worder toegestaan.
en toch nog een smilly
pi_18591169
Echt zielig voor zo'n meisje....:(
pi_18591382
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

wat leren ze die kinderen op school tegenwoordig ...
Dat als je een artikel af wilt kraken je dat het beste doet met argumenten?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18591398
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:08 schreef hwt het volgende:

[..]

Dus zijn we het over de stelling eens dat dit soort praktijken nu en nooit mogen worder toegestaan.
en toch nog een smilly
Lijkt me logisch dat we het daar over eens zijn. Ik heb ook nooit gezegd dat ik dit soort praktijken goed vind, alleen dat dit soort praktijken in NL voorkomen, hoewel Harry ons anders wil doen geloven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 21 april 2004 @ 19:07:08 #155
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18592315
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat we het daar over eens zijn. Ik heb ook nooit gezegd dat ik dit soort praktijken goed vind, alleen dat dit soort praktijken in NL voorkomen, hoewel Harry ons anders wil doen geloven.
dat geeft alleen aan welke geestelijke bagage je hebt ...
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 21 april 2004 @ 19:56:02 #156
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_18593433
Wat betreft de tegenstrijdigheden in het artikel :
Journalisten nemen het niet altijd zo nauw. Een kennis van me werd nog al akelig in elkaar geslagen. Een verslag van de gebeurtenissen kwam hier in twee kranten te staan. Geen van beide verslagen klopten er stonden grove onwaarhedenin en idd ook wat je als " tegenstrijdig "zou kunnen aanmerken.
Journalisten
Mijn conclusie is dus dat het verhaal best waar kan zijn ook al is het gebrekkig weergegeven. Kijk eens verder als je eigen veilige straatje, gewoon ff om de hoek en je schrikt je dood. De meeste mensen doen liever de ogen stijf dicht
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 21 april 2004 @ 20:02:09 #157
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18593556
quote:
Op woensdag 21 april 2004 19:56 schreef deedeetee het volgende:
Journalisten nemen het niet altijd zo nauw. Een kennis van me werd nog al akelig in elkaar geslagen. Een verslag van de gebeurtenissen kwam hier in twee kranten te staan. Geen van beide verslagen klopten er stonden grove onwaarhedenin en idd ook wat je als " tegenstrijdig "zou kunnen aanmerken.
Journalisten
Mijn conclusie is dus dat het verhaal best waar kan zijn ook al is het gebrekkig weergegeven. Kijk eens verder als je eigen veilige straatje, gewoon ff om de hoek en je schrikt je dood. De meeste mensen doen liever de ogen stijf dicht
absoluut
pi_18594396
quote:
Op woensdag 21 april 2004 19:56 schreef deedeetee het volgende:
Journalisten
Dus omdat een kennis van jou nogal akelig in elkaar werd geslagen en 'n journalist dat wat verkeerd opschreef klopt dit artikel (van een totaal andere journalist en andere krant) ook niet

Een rare redenering. Ik denk dat Harry nu wel z'n mond dicht moet houden over generaliseren.
  woensdag 21 april 2004 @ 20:44:33 #159
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18594443
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dus omdat een kennis van jou nogal akelig in elkaar werd geslagen en 'n journalist dat wat verkeerd opschreef klopt dit artikel (van een totaal andere journalist en andere krant) ook niet

Een rare redenering. Ik denk dat Harry nu wel z'n mond dicht moet houden over generaliseren.
wat jij denkt is niet relevant, tenzij je het voor ons opschrijft
pi_18594475
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:44 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

wat jij denkt is niet relevant, tenzij je het voor ons opschrijft
Je bent echt uitgeluld he?
  woensdag 21 april 2004 @ 21:43:17 #161
78780 deedeetee
pi_18595787
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Heb ik dat gezegd dan ?
Ik stel alleen dŕt het niet altijd klopt wat journalisten schrijven, ik zou nog wel meer voorbeelden kunnen aandragen van wat ik zelf weet over de manier waarop dingen anders in de krant komen dan in werkelijkheid is gebeurt . Volgens mij wil je dat helemaal niet weten om de een of andere onduidelijke reden zit je gewoon moeilijk te doen
Als je nu eens gewoon reageerde met bv :
" ďk ben het er niet mee eens ik geloof dat een journalist het verhaal lettelijk zo opschrijft als het hem verteld is " Of iets anders als dŕt jouw mening goed weer geeft .
Je komt wel wat erg gemakkelijk met generaliseren op de proppen vind ik.

Ik had het overgens over 2 jounalisten en 2 kranten , ze waren allebei niet in staat om de juiste feiten op te hoesten
pi_18595830
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd dan ?
Ik stel alleen dŕt het niet altijd klopt wat journalisten schrijven, ik zou nog wel meer voorbeelden kunnen aandragen van wat ik zelf weet over de manier waarop dingen anders in de krant komen dan in werkelijk is gebeurt . Volgens mij wil je dat helemaal niet weten om de een of andere onduidelijke reden zit je gewoon moeilijk te doen
Als je nu eens gewoon reageerde met bv :
" ďk ben het er niet mee eens ik geloof dat een journalist het verhaal lettelijk zo opschrijft als het hem verteld is " Of iets anders als dŕt jouw mening goed weer geeft .
Je komt wel wat erg gemakkelijk met generaliseren op de proppen vind ik.

Ik had het overgens over 2 jounalisten en 2 kranten , ze waren allebei niet in staat om de juiste feiten op te hoesten
Ik zit niet moeilijk te doen. Ik zeg gewoon dat 2 negatieve ervaringen met journalisten nog niet hoeft te betekenen dat deze journalist alles uit zijn duim heeft gezorgen. Het gaat ook helemaal niet om mijn mening, het gaat er gewoon om dat ik nog geen argumenten heb gezien die dit artikel compleet ontkrachten.
pi_18596023
laten we nou als conclusie trekken:
Al zou dat meisje alles verzonnen hebben, toch gebeuren dit soort dingen in het echt....

ook in Nederland!!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 21 april 2004 @ 21:53:39 #164
78780 deedeetee
pi_18596071
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ik zit niet moeilijk te doen. Ik zeg gewoon dat 2 negatieve ervaringen met journalisten nog niet hoeft te betekenen dat deze journalist alles uit zijn duim heeft gezorgen. Het gaat ook helemaal niet om mijn mening, het gaat er gewoon om dat ik nog geen argumenten heb gezien die dit artikel compleet ontkrachten.
Ik zit dat artikel ook niet te ontkrachten waarom zou ik ?
Ik zeg juist dat ik het best geloven wil, en dat als iemand spijkers op laag water gaat zoeken omdat hij denkt dat het verhaal hier en daar wat rammelt dat mogenlijk kŕn komen door de gebrekkige weergave van het verhaal door de journalist.
Ik snap niet waar jij nou problemen mee hebt Ik beweer immers niet dat het verhaal niet waar is ?
Ik dacht dat we het daar over hadden of het verhaal wčl of něet waar is.
pi_18596127
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik zit dat artikel ook niet te ontkrachten waarom zou ik ?
Ik zeg juist dat ik het best geloven wil, en dat als iemand spijkers op laag water gaat zoeken omdat hij denkt dat het verhaal hier en daar wat rammelt dat mogenlijk kŕn komen door de gebrekkige weergave van het verhaal door de journalist.
Ik snap niet waar jij nou problemen mee hebt Ik beweer immers niet dat het verhaal niet waar is ?
Ik dacht dat we het daar over hadden of het verhaal wčl of něet waar is.
Oke, mijn fout. Ik dacht, omdat je meesprak met Harry_Sack, dat je net zoals hij geen bal geloofde van dit verhaal. Vandaar dat ik vroeg naar argumenten. Snap je?

Het gaat er inderdaad ook over of het verhaal wel of niet waar is, al heb ik van Harry en aanhang nog geen argumenten gezien die het verhaal ontkrachten.
  woensdag 21 april 2004 @ 22:08:18 #166
78780 deedeetee
pi_18596504
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:21 schreef Harry_Sack het volgende:

een vrouw zou uit dit stukje kunnen opmaken dat alle mannen die naar een sexclub gaan, slecht zijn. Dat komt omdat de schrijver van het stukje allerlei smoezelige details aan het onderwerp ophangt.
Is een sexclub niet het zelfde als een bordeel ? Ik zal niet beweren dat een man die daar naar toe gaat nou meteen slecht is maar ik vind het wel " een smoezelig figuur " hoor !

pi_18596536
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Is een sexclub niet het zelfde als een bordeel ? Ik zal niet beweren dat een man die daar naar toe gaat nou meteen slecht is maar ik vind het wel " een smoezelig figuur " hoor !

Dat sowieso, maar dat geldt voor elke getrouwde hoerenloper. Toch vind ik dat er een verschil is tussen een hoerenloper die willens en wetens een illegaal meisje misbruikt dat gedwongen wordt tot prostitutie in slechte omstandigheden en 'n man die naar de Yab Yum gaat....
pi_18596546
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:24 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ja die zijn dan ook oververtegenwoordigd in Roden, Assen en Oude Pekela ...
Het staat nu eenmaal in het bericht....

En ze hebben vast wel vervoer in de vorm van een gejatte of onverzekerde auto.
  woensdag 21 april 2004 @ 22:12:06 #169
78780 deedeetee
pi_18596594
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Oke, mijn fout. Ik dacht, omdat je meesprak met Harry_Sack, dat je net zoals hij geen bal geloofde van dit verhaal. Vandaar dat ik vroeg naar argumenten. Snap je?
OMG, ik sprak niet bewust mee met Harry_Sack hoor.
Dat is helemaal niet mijn bedoeling. Ik spreek gewoon voor mezelf
  woensdag 21 april 2004 @ 22:13:13 #170
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18596627
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

OMG, ik sprak niet bewust mee met Harry_Sack hoor.
Dat is helemaal niet mijn bedoeling. Ik spreek gewoon voor mezelf
Moet je ook beslist doen, anders zou je nog een minderwaardigheidscomplex genereren
  woensdag 21 april 2004 @ 22:13:17 #171
78780 deedeetee
pi_18596632
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar dat geldt voor elke getrouwde hoerenloper. Toch vind ik dat er een verschil is tussen een hoerenloper die willens en wetens een illegaal meisje misbruikt dat gedwongen wordt tot prostitutie in slechte omstandigheden en 'n man die naar de Yab Yum gaat....
Mee eens.
pi_18597438
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:13 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Moet je ook beslist doen, anders zou je nog een minderwaardigheidscomplex genereren
Kom jij nu maar met je argumentjes of heb je ze gewoon niet?
  woensdag 21 april 2004 @ 22:54:53 #173
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18597948
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Kom jij nu maar met je argumentjes of heb je ze gewoon niet?
voor jou niet nee, die zijn op voor vandaag, sorry
pi_18598023
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:54 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

voor jou niet nee, die zijn op voor vandaag, sorry
Okay. Je hebt ze niet. Uitgeluld dus.
  woensdag 21 april 2004 @ 22:58:29 #175
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18598046
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Okay. Je hebt ze niet. Uitgeluld dus.
zoek maar een sexslavin in Assen