quote:Op woensdag 21 april 2004 12:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je dit probleem bij de wortel moet aanpakken,
Of dat er ontzettend veel vraag is naar jonge meisjes ongeacht hun afkomst?quote:en dat is gewoon dat er ontzettend veel vraag is naar gepeupel der overspel uit de Balkanlanden
O.a.quote:eigenlijk zou je iedereen die deze vorm van vertier wil gaan doen moeten oppakken en een maand vastzetten
Tja, ik vraag me af hoe moeilijk zoiets kan zijn. Je hoeft geen getraind oog te hebben om op te merken dat die meiden daar niet op vrijwillige basis zitten.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:53 schreef Basp1 het volgende:
Dit komt uit '98 en is zo gepubliceerd door SZW. En ja geen holle frase we gaan voorlichting opzetten in delanden waar die vrouwen vandaan komen. Nee de bazen aanpakken, en goed aanpakken zou het enige devies zijn. Maar het grote probleem bij de bazen aanpakken blijft dat de meeste vrouwen niet eens aangifte durven te doen omdat ze zo geindoctrineerd zijn door die leuke bazen.
Ben je zo dom, of doe je alleen maar zo?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het mag volgens de Koran, volgens de Nederlandse wet ook niet, maar dat wil niet zeggen dat iets niet gebeurt.
Overigens gaat jouw passage alleen over overspel. Moslims mogen dus wel een minderjarige Roemeense illegale misbruiken als ze niet getrouwd zijn?
Blijkbaar heeft ons opsporings apparaat te gratrainde ogen en kunnen ze dat niet. Is het nu zo moeilijk om 1* per maand naar alle bordelen en sexhuizen te gaan en daar een controle te houden, klopt het niet dan kan de toko meteen sluiten.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:58 schreef nikk het volgende:
[..]
Tja, ik vraag me af hoe moeilijk zoiets kan zijn. Je hoeft geen getraind oog te hebben om op te merken dat die meiden daar niet op vrijwillige basis zitten.
Tsja sorry dat meisjes zo zijn gaan denken door al het onrecht dat vrouwen in hun leven meemaken door toedoen van mannen.quote:Fijn dat alle mannen hier door de dames alhier over een kam gescheerd worden
Je post slaat als een slappe lul op een drumstel. Geneer je vooral niet het hele topic door te lezen, dan snap je mijn post misschien wat beter zwakbegaafd kutkind.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:07 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Ben je zo dom, of doe je alleen maar zo?
Moslims mogen nog niet eens een blote buik zien tenzij ze met die vrouw getrouwd zijn volgens de Koran.
Iedereen die ook maar enigsinds de moeite neemt om iets wat hij of zij wil afkraken eerst te bekijken zou dit weten, maar kennelijk val jij meer onder de groep die van te voren een menig krijgt aangereikt van een andere randdebiel, en eventuele feiten ontkent of negeert om dat standpunt maar te verdedigen. Oftewel de gemiddelde LPF stemmer.
Dat weten ze waarschijnlijk ook wel, maar als ze er een paar tientjes goedkoper op kunnen en ze al hun zieke fantasien kunnen uitvoeren zonder aanklachten interesseert het ze geen hol wellicht.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:06 schreef LaPluche het volgende:
Hard aanpakken die smeerlapperij. De bazen en de klanten. Ik geloof er ook geen hol van dat die gasten niet weten dat die meisjes mishandeld worden en minderjarig zijn.
Ja, dat staat in het artikel.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:27 schreef Harry_Sack het volgende:
...en ze moesten het zonder condoom doen![]()
Dat lijkt mij geen reden om dergelijke misstanden in onze samenleving niet aan te pakken. De aandacht die de overheid aan dit probleem geeft is lachwekkend te noemen.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:14 schreef Basp1 het volgende:
Het grote nadeel zou dan alleen waarschijnlijk voor veel mannen zijn dat ook de prijzen welke hun betalen voor een beurt flink zullen gaan stijgen.
Keurt de Bijbel de incestzaken in Epe en zo goed? Jij zit meteen te zeiken dat kennelijk Moslims dit niet afkeuren, terwijl ik ook nog niet demonstraties hiertegen van Nederlandse hoerenlopers op het binnenhof zie.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je post slaat als een slappe lul op een drumstel. Geneer je vooral niet het hele topic door te lezen, dan snap je mijn post misschien wat beter zwakbegaafd kutkind.
Nou, dan was die handel nooit serieus bedoelt, anders had de verkoper zijn 'waar' wel beter beschermd, net als zijn klanten....quote:Op woensdag 21 april 2004 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, dat staat in het artikel.
Ben je echt weleens misbruikt ? Zo ja, hoe ga j hier mee om ? En vooral, heb jij ook medelijden met de slachtoffer uit de OP, of denk jij dat de meiden in de balkan gewoon te naëf zijn en iedereen geloven die hen gouden bergen beloven ?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:22 schreef confined het volgende:
Tuurlijk zijn er goede mannen (ik woon er met een samen), maar een kwart van de meisjes onder de 16???
LE-ZEN GODVERDOMME!!!!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:30 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Keurt de Bijbel de incestzaken in Epe en zo goed? Jij zit meteen te zeiken dat kennelijk Moslims dit niet afkeuren, terwijl ik ook nog niet demonstraties hiertegen van Nederlandse hoerenlopers op het binnenhof zie.
Ja, de Koran keurt het af, de Bijbel keurt het af, en zo ongeveer elk ander religieus boekwerk keurt het af. Maar niet alle Marokkanen of Turken zijn Moslim, net zoals niet alle Nederlanders Gristen zijn. En een groot deel die zichzelf gelovig noemen zijn het niet, maar gebruiken alleen van de religie wat ze uitkomt en wanneer. Heb jij al wat Gristenen ondervraagt over waarom de Bijbel niet specifiek Dutroux noemt? Nee? Waarom lul jij hier dan opeens over de Koran?
Onzin. De verkoper interesseert het niets of dat meisje een ziekte oploopt. Als hij zijn geld maar verdient. Als ze echt niet meer kan werken wegens een ziekte interesseert dat hem toch niets, dan haalt hij wel weer een zootje nieuwe meiden uit Roemenië, Bulgarije of Albanië.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou, dan was die handel nooit serieus bedoelt, anders had de verkoper zijn 'waar' wel beter beschermd, net als zijn klanten....
10x aangedikt. Waarom dan?quote:Het verhaaltje komt op mij over als 10x aangedikt, maar dat neemt niet weg dat er een loverboy probleem heerst, meestal met kansloze meisjes.
Ik snap het best, maar je manier van hem aanvallen vond ik niet zo erg intelligent, aangezien je de Koran aanviel in plaats van zijn aanname dat alle Marokkanen perfecte Moslims zijn.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
LE-ZEN GODVERDOMME!!!!
Zeg ik net dat je geblaat als een lul op een drumstel slaat en dat je je vooral niet moet generen om het hele topic eens wat beter te lezen zodat je dan wellicht mijn post wel begrijp. Begin je nu weer onnozel te platen niet gehinderd door enige kennis van wat eerder besproken is in dit topic.
Ik zal het je maar voorkauwen anders komt het er nooit van. In het artikel staat dat het vooral Marokkanen waren die gebruik maakten van de diensten van deze meid(en). BSB zei dat dat onmogelijk was omdat het van de Koran niet mocht. Daar reageerde ik op. Snap je het nu een beetje of moet ik het ook nog in gebarentaal uitleggen?
Dat schrijft ze toch..quote:Op woensdag 21 april 2004 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je echt weleens misbruikt ?
Als ze dat had willen vertellen dan had ze dat wel gedaan neem ik aanquote:Zo ja, hoe ga j hier mee om ?
Je hoeft geen medelijden te hebben met het slachtoffer om je afschuw uit te kunnen spreken over de geldbeluste mannen die geld verdienen aan minderjarige meisjes.quote:En vooral, heb jij ook medelijden met de slachtoffer uit de OP
Ja, wel degelijk ja. En ja, ik heb absoluut medelijden met die meisjes die op deze manier worden misbruikt. Zijn ze naief? Misschien, misschien ook niet. Maar je moet niet vergeten dat deze meisjes uiteindelijk het slachtoffer zijn. Het kan en mag nooit zo zijn dat het zogenaamd je eigen schuld is als je verkracht of anderszins misbruikt wordt.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je echt weleens misbruikt ? Zo ja, hoe ga j hier mee om ? En vooral, heb jij ook medelijden met de slachtoffer uit de OP, of denk jij dat de meiden in de balkan gewoon te naëf zijn en iedereen geloven die hen gouden bergen beloven ?
Na een paar lange therapeutische behandelingen voor Borderline/depressie/angststoornissen gaat het inmiddels wel. Met verbazing lees ik ook het verhaal bijvoorbeeld van Sabine Dardenne. Zo ongelofelijk sterk als zij is... Heel knap!!!quote:Zo ja, hoe ga j hier mee om
Ja, wat doe je dan met zieke meisjes? Je loopt niet even de apotheek binnen voor een kuurtje voor het een of ander.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onzin. De verkoper interesseert het niets of dat meisje een ziekte oploopt. Als hij zijn geld maar verdient. Als ze echt niet meer kan werken wegens een ziekte interesseert dat hem toch niets, dan haalt hij wel weer een zootje nieuwe meiden uit Roemenië, Bulgarije of Albanië.
[..]
1. de nationaliteiten, hoe komen ze bij een ongure sexschuur? -> insinueert dat buitenlanders samenscholen en op het slechte pad zijn geraakt.quote:10x aangedikt. Waarom dan?
Hij zegt dat het niet kan zijn gebeurd omdat het volgens de Koran niet mag. Overigens zei hij alleen dat overspel niet mocht volgens mij de Koran, terwijl overspel in deze zaak even niet relevant is.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:40 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Ik snap het best, maar je manier van hem aanvallen vond ik niet zo erg intelligent, aangezien je de Koran aanviel in plaats van zijn aanname dat alle Marokkanen perfecte Moslims zijn.
P.S. Laat het ook nog even in gebarentaal zien, dat lijkt me wel interessant
Bij die ongure sexschuur zijn ze gedumpt door hun pooiers. Ze kunnen haar moeilijk op de Wallen achter het raam zetten want dan loopt ze zo tegen de lamp. Wat jij insinuatie vindt, blijken gewoon feiten te zijn.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[..]
1. de nationaliteiten, hoe komen ze bij een ongure sexschuur? -> insinueert dat buitenlanders samenscholen en op het slechte pad zijn geraakt.
Onzin. Pooiers rijden die meiden door het hele land heen en dumpen d'r telkens ergens anders.quote:2. de plaatsnamen, liggen te ver uit elkaar
Een verliefde klant die medelijden met haar ahd en haar wilde helpen.quote:3. waarom zou zo'n slechte klant uit Groningen een van die meisjes helpen? En daarna zelfs buiten laten lopen?
Intimidatie. Loverboys slaan hun 'vriendinnetjes' ook bont en blauw. Pure intimidatie. Het gaat er vaak ook niet om dat die meiden er aantrekkelijk uitzien. Ze staan immers in dit geval niet achter een raam.quote:4. waarom zou een mensenhandelaar een meisje verminken met een mes om vervolgens maandelange zweren achter te laten? Dat ziet er niet aantrekkelijk uit
Dat is een bekend verschijnsel dat dit soort meiden vaak geen aangifte durven te doen tegen hun pooiers cq mensenhandelaren. Ze hebben geen vertrouwen in de politie hier, hun familie wordt bedreigd en ze voelen zich zelf ook bedreigd.quote:5. hoe komt dat 21 jarige meisje aan een kind? Durft ze dat wel toe te geven, maar geen aangifte te doen tegen de mensenhandelaren..
Verzin d'r nog eens een paarquote:zo kun je er nog wel een paar verzinnen, maar misschien overdrijf ik daarmee mijn getal 10.
Mond op mond reclame..quote:Op woensdag 21 april 2004 13:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[..]
1. de nationaliteiten, hoe komen ze bij een ongure sexschuur? -> insinueert dat buitenlanders samenscholen en op het slechte pad zijn geraakt.
quote:2. de plaatsnamen, liggen te ver uit elkaar
Je kunt alleen maar speculeren in deze maar ik denk dat een treinkaartje naar * de grote stad* de man een goed gevoel gaf en mogelijk was het problematisch om dat meisje mee te nemen naar huisquote:3. waarom zou zo'n slechte klant uit Groningen een van die meisjes helpen? En daarna zelfs buiten laten lopen?
Daar zit idd wat in ...quote:4. waarom zou een mensenhandelaar een meisje verminken met een mes om vervolgens maandelange zweren achter te laten? Dat ziet er niet aantrekkelijk uit
quote:5. hoe komt dat 21 jarige meisje aan een kind? Durft ze dat wel toe te geven, maar geen aangifte te doen tegen de mensenhandelaren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |