Niet echt. Maar dat hoeven we niet uit te leggen. Toch?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nederlanders bedoel je..
En omdat dingen verboden zijn gebeuren ze niet?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik trek het stukje tekst van de OP ernstig in twijfel, er word nl. vermeldt dat de meeste klanten van Marokkaanse afkomst zijn, dit kan gewoon niet, overspel en prostitutiebezoek is ten strengste verboden in de islam.
En trams vernielen in de randstad mag wel van de koranquote:Op woensdag 21 april 2004 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik trek het stukje tekst van de OP ernstig in twijfel, er word nl. vermeldt dat de meeste klanten van Marokkaanse afkomst zijn, dit kan gewoon niet, overspel en prostitutiebezoek is ten strengste verboden in de islam.
Uiteraard heb je er weleens een rotte appel of 2 tussen die de regels aan hun laars lappen, maar zij geeft aan dat het meerdendeel van Marokkaanse origine is.
Uiteraard mag dit niet:quote:Op woensdag 21 april 2004 10:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Opvallend weer dat het vooral Marokkanen waren die dit soort meiden gruwelijk misbruiken. Mag dat wel van Allah?
quote:
"En houdt u verre van overspel; want het is een afschuwelijke zaak en een slechte weg" (17:33)
in de Koran staat niets over trams, vandaarquote:Op woensdag 21 april 2004 10:55 schreef vdo28 het volgende:
[..]
En trams vernielen in de randstad mag wel van de koran![]()
Het mag volgens de Koran, volgens de Nederlandse wet ook niet, maar dat wil niet zeggen dat iets niet gebeurt.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard mag dit niet:
[..]
[/b]
Je haalt er nu slechts dit incident uit CherrymoonTraxx...eerder had je het over "dit wereldje in NL'quote:Op woensdag 21 april 2004 10:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[.Het blijkt dat vooral mannen van één bepaalde afkomst actief zijn in--->> dit wereldje.
En niet alle Marokkanen zijn aanhanger van de Islam..of is je dat ontgaan?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Uiteraard heb je er weleens een rotte appel of 2 tussen die de regels aan hun laars lappen, maar zij geeft aan dat het meerdendeel van Marokkaanse origine is.
Met 'dit wereldje' bedoel ik het wereldje van de mensenhandel en illegale prostitutuees die onder slechte omstandigheden gedwongen hun werk doen. Dat heeft verder weinig te maken met de legale kanten van prostitutie vind ik.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je haalt er nu slechts dit incident uit CherrymoonTraxx...eerder had je het over "dit wereldje in NL'
Maar wat doe je dan met die onrustzaaiers die van Nederlandse afkomst zijn ? Sturen naar Texel ?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:57 schreef juanp het volgende:
kweetnie, maar hier worden al weer een hoop mannen afgezeken, en hier zitten vooral nederlanders, maar ik lees er toch echt in dat er een heeeeeel groot deel van die mannen allemaal buitenlanders zijn, als die dat nou eens in hun eigen land bleven doen, zou het hier een hoop zooi schelen.
Die is 1 van de meest belachelijke theoriën die ik ooit heb gehoord, en geloof me ik heb er veel gehoord. Dit slaat werkelijk nergens op, jouw uitspraken slaan derhalve kant noch wal ! Hoe kom je hieraan ?quote:Ik denk ook dat de paar nederlanders die daarmee te maken hebben gehad, meer vriendjes waren van die buitenlanders en dat die hier ook niet hadden gezeten als de rest van die buitenlandse mannen weg was gebleven.
Waarom kunnen het niet de Nederlanders zijn die de buitenlanders op het verkeerde pad brengen ? Overspel is in de islamitische landen nl. streng verboden en hier wordt het gezien als een verworven vrijheid !quote:Het blijkt dus Dat die buitenlanders (de slechte, ben zelf ook half argentijns) er toch teveel mee te maken hebben.
Ook ik vind dit afschuwelijk, vooral omdat deze meid minderjarig is. Maar waarom is ze haar land zomaar verlaten ? Wat is de rol van haar ouders in dit verhaal ?quote:vind dit wel afschuwelijk (moest ik ff kwijt)
Dat staat gewoon in de openingspost allemaal, die je kennelijk niet helemaal hebt gelezen.quote:Ook ik vind dit afschuwelijk, vooral omdat deze meid minderjarig is. Maar waarom is ze haar land zomaar verlaten ? Wat is de rol van haar ouders in dit verhaal ?
Weetje wat jij moet doen bansheeboy?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan met die onrustzaaiers die van Nederlandse afkomst zijn ? Sturen naar Texel ?
[..]
Die is 1 van de meest belachelijke theoriën die ik ooit heb gehoord, en geloof me ik heb er veel gehoord. Dit slaat werkelijk nergens op, jouw uitspraken slaan derhalve kant noch wal ! Hoe kom je hieraan ?
[..]
Waarom kunnen het niet de Nederlanders zijn die de buitenlanders op het verkeerde pad brengen ? Overspel is in de islamitische landen nl. streng verboden en hier wordt het gezien als een verworven vrijheid !
[..]
Ook ik vind dit afschuwelijk, vooral omdat deze meid minderjarig is. Maar waarom is ze haar land zomaar verlaten ? Wat is de rol van haar ouders in dit verhaal ?
Wat te denken van armoede en geen toekomstperspectieven?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar waarom is ze haar land zomaar verlaten ? Wat is de rol van haar ouders in dit verhaal ?
quote:"Op wie ik het kwaadst ben? Op iedereen uit dat wereldje. Ze hebben mij mijn jeugd afgepakt. En op al die Nederlandse politici die dit alles maar gedogen!! "
Overigens maken "deze buitenlanders" écht zelf de keuze om schijt te hebben aan de koran hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 11:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom kunnen het niet de Nederlanders zijn die de buitenlanders op het verkeerde pad brengen ? Overspel is in de islamitische landen nl. streng verboden en hier wordt het gezien als een verworven vrijheid !
Hypocrisie, dubbele moraal, theorie, praktijk enzo......quote:Op woensdag 21 april 2004 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Denk je werkelijk dat mistanden als deze veroorzaakt zijn door een politieke partij of kun je ook nadenken en de conclusie trekken dat er nu eenmaal idioten zijn die de wet naast zich neerleggen en altijd (onder welke regeringspartij dan ook) geld willen verdienen op een onwettige wijze?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:08 schreef Tikorev het volgende:Bedankt PvdA! Gelukkig is er onder de huidige regering eindelijk een einde gekomen aan deze marteling.
![]()
![]()
![]()
Je bent weer veel te serieus...quote:Op woensdag 21 april 2004 11:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat mistanden als deze veroozaakt zijn door een politieke partij of kun je ook nadenken en de conclusie trekken dat er nu eenmaal idioten zijn die de wet naast zich neerleggen en altijd (onder welke regeringspartij dan ook) geld willen verdienen op een onwettige wijze?
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:17 schreef Tikorev het volgende:
Je bent weer veel te serieus...![]()
Ze kan moeilijk de Drenthse koeien aanwijzen als verantwoordelijkenquote:Zij begon zelf over Nederlandse politici...![]()
In Roden? No shit.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja die zijn dan ook oververtegenwoordigd in Roden
Goed he, en 10 jaar gelden waren het voornamelijk aziatische en afrikaanse vrouwen die naar nederland verscheept werden.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:28 schreef nikk het volgende:
Extreem triest dat dit soort praktijken in Nederland nagenoeg niet worden aangepakt. Hier in Den Haag struikel je over die Oost-Europese meiden, dat zal in de rest van het land niet anders zijn.
Dit komt uit '98 en is zo gepubliceerd door SZW. En ja geen holle frase we gaan voorlichting opzetten in delanden waar die vrouwen vandaan komen. Nee de bazen aanpakken, en goed aanpakken zou het enige devies zijn. Maar het grote probleem bij de bazen aanpakken blijft dat de meeste vrouwen niet eens aangifte durven te doen omdat ze zo geindoctrineerd zijn door die leuke bazen.quote:http://home.szw.nl/actueel/dsp_persbericht.cfm?jaar=1998&link_id=475
De Europese Unie heeft die opdracht serieus genomen.
Schending van mensenrechten werd in de landen van de Europese Unie vooral geassocieerd met wrede dictaturen. Met ondemocratische landen, buiten de Europese Unie. Maar ook wij hebben moeten erkennen dat internationale mensenhandel, waaronder als belangrijk probleem de internationale vrouwenhandel, niet afbuigt als de grenzen van de Europese landen in zicht komen. Integendeel.
EU ministers en staatssecretarissen van justitie en emancipatiebeleid -die samenwerking was op zich al uniek- onderschreven unaniem dat zij zich op de kortst mogelijke termijn zullen committeren aan een geďntegreerde aanpak. Geďntegreerd werken op het gebied van preventie, op het gebied van opsporing en vervolging van vrouwenhandel en op het gebied van hulp aan slachtoffers.
Dit commitment bleek geen holle frase. Luxemburg dat het Europese voorzitterschap van Nederland overnam, heeft in samenwerking met de Europese Commissie, met twee Oost Europese landen, met de Raad van Europa, Interpol, Europol en met de Verenigde Staten preventiecampagnes ontwikkeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |