abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2004 @ 10:21:04 #26
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18579957
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:03 schreef Loedertje het volgende:

Zijn we in Nederland dan zo diep gezonken dat we (lees: mannen) in grote getale misbruik blijven maken van dit soort meisjes en dat er niemand eens aan de bel trekt zodat dit soort ranzige praktijken/bordelen een halt toe geroepen kunnen worden?
We? Don't know about U, maar ik kom niet in bordelen. Vooralsnog kan ik prima zonder te betalen aan me gerief komen.

Verder zeer ziek natuurlijk. Goed dat justitie pas geleden toestemming heeft gekregen om nieuwe opsporingsmethoden te gebruiken voor dit soort shit.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:24:14 #27
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580016
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:19 schreef Robert_Jensen het volgende:

Goh...
Ja die zijn dan ook oververtegenwoordigd in Roden, Assen en Oude Pekela ...
pi_18580027
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ja er mist een s .
Aangepast.

Ik trek nu wel een vergelijking met Dutroux eigenlijk.
De schande die oa Nederland uitsprak over dat dat in Belgie zomaar kon, terwijl hier in feite dezelfde praktijken aan de hand zijn.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 21 april 2004 @ 10:26:13 #29
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_18580047
Het hele verhaal lijkt me meer een poging van haar kant om makkelijk aan een verblijfsvergunning te komen. Alleen al de zinnen:
quote:
De toen 15-jarige Anna kreeg van hem een treinkaartje naar Groningen. "Daar belandde ik weer in een sekshuis. Ik mocht naar buiten, want ze wisten dat ik zonder geld en paspoort geen kant op kon.
Eerst opgesloten zijn en dan met de trein naar Groningen? En alsnaar buiten gaat dan kan je toch ook naar de politie? Dat gelul over bedreigde ouders is hetzij iets wat door haar verzonnen is, hetzij een leugen die haar verteld is en wat zij geloofde. Als je geen paspoort hebt, dan wordt je in het ergste geval Nederland uitgezet op de trein naar Roemenie. Waar heb je dat ding eigenlijk voor nodig?

Dat er veel misstanden zijn in de seksindustrie, daar ben ik ook van overtuigd. Maar teveel verhalen worden aangedikt voor een verblijfsvergunning.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:27:29 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580063
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:21 schreef Robert_Jensen het volgende:
Goed dat justitie pas geleden toestemming heeft gekregen om nieuwe opsporingsmethoden te gebruiken voor dit soort shit.
http://www.clublagare.nl/ Sluiten van de ten was dan zeker geen optie in deze
  woensdag 21 april 2004 @ 10:30:55 #31
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_18580095
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:27 schreef Loedertje het volgende:

[..]

http://www.clublagare.nl/ Sluiten van de ten was dan zeker geen optie in deze
Op grond waarvan?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  woensdag 21 april 2004 @ 10:31:50 #32
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_18580111
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:26 schreef bankrupcy het volgende:
Het hele verhaal lijkt me meer een poging van haar kant om makkelijk aan een verblijfsvergunning te komen. Alleen al de zinnen:
[..]

Eerst opgesloten zijn en dan met de trein naar Groningen? En alsnaar buiten gaat dan kan je toch ook naar de politie? Dat gelul over bedreigde ouders is hetzij iets wat door haar verzonnen is, hetzij een leugen die haar verteld is en wat zij geloofde. Als je geen paspoort hebt, dan wordt je in het ergste geval Nederland uitgezet op de trein naar Roemenie. Waar heb je dat ding eigenlijk voor nodig?

Dat er veel misstanden zijn in de seksindustrie, daar ben ik ook van overtuigd. Maar teveel verhalen worden aangedikt voor een verblijfsvergunning.
pardon?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:32:41 #33
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580128
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:30 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Op grond waarvan?
quote:
Baas seksclub La Gare Assen aangehouden

assen - De Assenaar C.D., baas van de Asser seksclub La Gare aan de Rolderstraat, is door de politie aangehouden op verdenking van 'betrokkenheid bij een vorm van mensenhandel'. Dat wordt bevestigd door het Openbaar Ministerie in Assen.
D. zit momenteel met twee mogelijke handlangers in voorlopige hechtenis. Het OM wil in het belang van het onderzoek geen verdere mededelingen doen.
Een bedrijf in het MKB gaat toch ook dicht als er mogelijke strafbare feiten gepleegd worden/zijn?
pi_18580168
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:26 schreef bankrupcy het volgende:
[..]

Stel je nou voor dat jij in een of andere stad in Roemenie vast zat..
Wat gebeurt er als je naar de politie gaat? Geloven ze je? Weet jij waar de politie zit?
En wat gebeurt er met je als diegene die je vasthouden er achter komen dat je naar de politie bent gegaan....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 21 april 2004 @ 10:36:54 #35
89497 RealLife
Bless America!
pi_18580189
Dit komt idd heel vaak voor en is echt iets waar veels te weinig aandacht aan wordt geschonken. Meisjes worden beroofd van hun leven. Te triest voor woorden!
pi_18580203
Fijn dat alle mannen hier door de dames alhier over een kam gescheerd worden.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:40:44 #37
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580238
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:38 schreef julekes het volgende:
Fijn dat alle mannen hier door de dames alhier over een kam gescheerd worden.
Het is en blijft een feit dat mannen nu eenmaal misbruik maken van deze meisjes
Daarbij maak je mij niet wijs dat "die mannen" (lees:"zij die misbruik maken van deze meisjes")
niet door hebben dat ze een beschadigd veelste jong meisje aan het gebruiken zijn..
pi_18580242
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:03 schreef Loedertje het volgende:

....
Als ik dit soort dingen lees wordt ik best wel kwaad, maar verdrietig tegelijk
Wat lopen er toch ongelooflijk veel hufters rond!! (sorry voor het woordgebruik, ik zal mijn mond wel spoelen met zeep).

Over zeep gesproken, ik hoop dat Carlos vaak de zeep op mag rapen in de bajes. En dat die I. (waarom worden in hemelsnaam die namen gecensureerd!!???) met zijn BMW op de Duitse Autobahn in de slip raakt omdat er tevens een stuk zeep op het wegdek lag.

[ Bericht 0% gewijzigd door 8op op 21-04-2004 10:47:04 ]
pi_18580265
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:40 schreef 8op het volgende:

[..]

Als ik dit soort dingen lees wordt ik best wel kwaad, maar verdrietig tegelijk
Wat lopen er toch ongelooflijk veel hufters rond!! (sorry voor het woordgebruik, ik zal mijn mond wel spoelen met zeep).

Over zeep gesproken, ik hoop dat Carlos vaak de zeep op mag rapen in de bajes. En dat die I (waarom worden in hemelsnaam die namen gecensureerd!!???). met zijn BMW op de Duitse Autobahn in de slip raakt omdat er tevens een stuk zeep op het wegdek lag.
Ik hoop dat al die hufters een keer over een heel scherp wildrooster heen lopen
pi_18580269
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het is en blijft een feit dat mannen nu eenmaal misbruik maken van deze meisjes
Daarbij maak je mij niet wijs dat "die mannen" (lees:"zij die misbruik maken van deze meisjes")
niet door hebben dat ze een beschadigd veelste jong meisje aan het gebruiken zijn..
Sommige vrouwen zijn net zo erg hoor. Zoals die chinese vrouw van de mensensmokkel. Haar naam schiet me even niet te binnen. En ik geloof ook niet dat die mensen van die club geen vrouwen hebben die er ook aan mee werken... Ok vrouwen deelnemen niet aan geslachtsgemeenschap maar toch.. Het is even erg.
pi_18580283
Opvallend weer dat het vooral Marokkanen waren die dit soort meiden gruwelijk misbruiken. Mag dat wel van Allah?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:45:27 #42
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580312
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Opvallend weer dat het vooral Marokkanen waren die dit soort meiden gruwelijk misbruiken. Mag dat wel van Allah?
Opvallend dat het wederom mannen zijn die zich altijd en eeuwig laten verleiden tot criminele activiteiten en geweld..afkomst doet totaal niet terzake in deze beste CherrymoonTraxx..
  woensdag 21 april 2004 @ 10:47:00 #43
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_18580346
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:45 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Opvallend dat het wederom mannen zijn die zich altijd en eeuwig laten verleiden tot criminele activiteiten en geweld..afkomst doet totaal niet terzake in deze beste CherrymoonTraxx..
opvallend dat het wederom een vrouw is die zich laat verleiden tot simplistische generalisaties...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_18580349
quote:

[..]

Toch wel. Het blijkt dat vooral mannen van één bepaalde afkomst actief zijn in dit wereldje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18580372
quote:

[..]

Waarschijnlijk zit er iets in de mannelijke genen..
Of misschien is het ze een beetje aangeleerd want er zijn genoeg vrouwen bij die ook allesbehalve heilig zijn...

vdo is wel heel lief en zou iemand nooit met opzet kwetsen
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:48:12 #46
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580381
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef Abbadon het volgende:

opvallend dat het wederom een vrouw is die zich laat verleiden tot simplistische generalisaties...
Ik had m'n zonnebril op toen ik dat antwoord invoerde Abbadon
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:48:41 #47
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580391
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Toch wel. Het blijkt dat vooral mannen van één bepaalde afkomst actief zijn in dit wereldje.
Nederlanders bedoel je..
  woensdag 21 april 2004 @ 10:49:36 #48
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_18580413
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:48 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik had m'n zonnebril op toen ik dat antwoord invoerde Abbadon
had ik gezien hoor
pi_18580418
quote:

[..]

Vrouwen worden ook steeds erger. Gister nog in de bus bij mij begon er een keihard te schelden en agressiviteit te vertonen omdat haar buskaart vol zat. En vrouwen verleiden zich zeker aan criminele activiteiten. Ik geloof zelfs dat er meer vrouwen zijn die bolletjes slikken dan mannen.
pi_18580425
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:48 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Nederlanders bedoel je..
quote:
Er kwamen Turken, Roemenen, Nederlanders en vooral Marokkanen. Spuiten en zakjes coke lagen overal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')