We? Don't know about U, maar ik kom niet in bordelen. Vooralsnog kan ik prima zonder te betalen aan me gerief komen.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:03 schreef Loedertje het volgende:
Zijn we in Nederland dan zo diep gezonken dat we (lees: mannen) in grote getale misbruik blijven maken van dit soort meisjes en dat er niemand eens aan de bel trekt zodat dit soort ranzige praktijken/bordelen een halt toe geroepen kunnen worden?
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:19 schreef Robert_Jensen het volgende:
Goh...
Aangepast.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja er mist een s.
Eerst opgesloten zijn en dan met de trein naar Groningen? En alsnaar buiten gaat dan kan je toch ook naar de politie? Dat gelul over bedreigde ouders is hetzij iets wat door haar verzonnen is, hetzij een leugen die haar verteld is en wat zij geloofde. Als je geen paspoort hebt, dan wordt je in het ergste geval Nederland uitgezet op de trein naar Roemenie. Waar heb je dat ding eigenlijk voor nodig?quote:De toen 15-jarige Anna kreeg van hem een treinkaartje naar Groningen. "Daar belandde ik weer in een sekshuis. Ik mocht naar buiten, want ze wisten dat ik zonder geld en paspoort geen kant op kon.
http://www.clublagare.nl/ Sluiten van de ten was dan zeker geen optie in dezequote:Op woensdag 21 april 2004 10:21 schreef Robert_Jensen het volgende:
Goed dat justitie pas geleden toestemming heeft gekregen om nieuwe opsporingsmethoden te gebruiken voor dit soort shit.
Op grond waarvan?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
http://www.clublagare.nl/ Sluiten van de ten was dan zeker geen optie in deze
pardon?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:26 schreef bankrupcy het volgende:
Het hele verhaal lijkt me meer een poging van haar kant om makkelijk aan een verblijfsvergunning te komen. Alleen al de zinnen:
[..]
Eerst opgesloten zijn en dan met de trein naar Groningen? En alsnaar buiten gaat dan kan je toch ook naar de politie? Dat gelul over bedreigde ouders is hetzij iets wat door haar verzonnen is, hetzij een leugen die haar verteld is en wat zij geloofde. Als je geen paspoort hebt, dan wordt je in het ergste geval Nederland uitgezet op de trein naar Roemenie. Waar heb je dat ding eigenlijk voor nodig?
Dat er veel misstanden zijn in de seksindustrie, daar ben ik ook van overtuigd. Maar teveel verhalen worden aangedikt voor een verblijfsvergunning.
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:30 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Op grond waarvan?
Een bedrijf in het MKB gaat toch ook dicht als er mogelijke strafbare feiten gepleegd worden/zijn?quote:Baas seksclub La Gare Assen aangehouden
assen - De Assenaar C.D., baas van de Asser seksclub La Gare aan de Rolderstraat, is door de politie aangehouden op verdenking van 'betrokkenheid bij een vorm van mensenhandel'. Dat wordt bevestigd door het Openbaar Ministerie in Assen.
D. zit momenteel met twee mogelijke handlangers in voorlopige hechtenis. Het OM wil in het belang van het onderzoek geen verdere mededelingen doen.
Stel je nou voor dat jij in een of andere stad in Roemenie vast zat..quote:Op woensdag 21 april 2004 10:26 schreef bankrupcy het volgende:
Het hele verhaal lijkt me meer een poging van haar kant om makkelijk aan een verblijfsvergunning te komen. Alleen al de zinnen:
[..]
Eerst opgesloten zijn en dan met de trein naar Groningen? En alsnaar buiten gaat dan kan je toch ook naar de politie? Dat gelul over bedreigde ouders is hetzij iets wat door haar verzonnen is, hetzij een leugen die haar verteld is en wat zij geloofde. Als je geen paspoort hebt, dan wordt je in het ergste geval Nederland uitgezet op de trein naar Roemenie. Waar heb je dat ding eigenlijk voor nodig?
Dat er veel misstanden zijn in de seksindustrie, daar ben ik ook van overtuigd. Maar teveel verhalen worden aangedikt voor een verblijfsvergunning.
Het is en blijft een feit dat mannen nu eenmaal misbruik maken van deze meisjesquote:Op woensdag 21 april 2004 10:38 schreef julekes het volgende:
Fijn dat alle mannen hier door de dames alhier over een kam gescheerd worden.
Als ik dit soort dingen lees wordt ik best wel kwaad, maar verdrietig tegelijkquote:Op woensdag 21 april 2004 10:03 schreef Loedertje het volgende:
....
Ik hoop dat al die hufters een keer over een heel scherp wildrooster heen lopenquote:Op woensdag 21 april 2004 10:40 schreef 8op het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen lees wordt ik best wel kwaad, maar verdrietig tegelijk![]()
Wat lopen er toch ongelooflijk veel hufters rond!! (sorry voor het woordgebruik, ik zal mijn mond wel spoelen met zeep).
Over zeep gesproken, ik hoop dat Carlos vaak de zeep op mag rapen in de bajes. En dat die I (waarom worden in hemelsnaam die namen gecensureerd!!???). met zijn BMW op de Duitse Autobahn in de slip raakt omdat er tevens een stuk zeep op het wegdek lag.
Sommige vrouwen zijn net zo erg hoor. Zoals die chinese vrouw van de mensensmokkel. Haar naam schiet me even niet te binnen. En ik geloof ook niet dat die mensen van die club geen vrouwen hebben die er ook aan mee werken... Ok vrouwen deelnemen niet aan geslachtsgemeenschap maar toch.. Het is even erg.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is en blijft een feit dat mannen nu eenmaal misbruik maken van deze meisjes
Daarbij maak je mij niet wijs dat "die mannen" (lees:"zij die misbruik maken van deze meisjes")
niet door hebben dat ze een beschadigd veelste jong meisje aan het gebruiken zijn..
Opvallend dat het wederom mannen zijn die zich altijd en eeuwig laten verleiden tot criminele activiteiten en geweld..afkomst doet totaal niet terzake in deze beste CherrymoonTraxx..quote:Op woensdag 21 april 2004 10:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Opvallend weer dat het vooral Marokkanen waren die dit soort meiden gruwelijk misbruiken. Mag dat wel van Allah?
opvallend dat het wederom een vrouw is die zich laat verleiden tot simplistische generalisaties...quote:Op woensdag 21 april 2004 10:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Opvallend dat het wederom mannen zijn die zich altijd en eeuwig laten verleiden tot criminele activiteiten en geweld..afkomst doet totaal niet terzake in deze beste CherrymoonTraxx..
Toch wel. Het blijkt dat vooral mannen van één bepaalde afkomst actief zijn in dit wereldje.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Opvallend dat het wederom mannen zijn die zich altijd en eeuwig laten verleiden tot criminele activiteiten en geweld..afkomst doet totaal niet terzake in deze beste CherrymoonTraxx..
Waarschijnlijk zit er iets in de mannelijke genen..quote:Op woensdag 21 april 2004 10:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik had m'n zonnebril op toen ik dat antwoord invoerde Abbadonquote:Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef Abbadon het volgende:
opvallend dat het wederom een vrouw is die zich laat verleiden tot simplistische generalisaties...
Nederlanders bedoel je..quote:Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch wel. Het blijkt dat vooral mannen van één bepaalde afkomst actief zijn in dit wereldje.
had ik gezien hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 10:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik had m'n zonnebril op toen ik dat antwoord invoerde Abbadon![]()
Vrouwen worden ook steeds erger. Gister nog in de bus bij mij begon er een keihard te schelden en agressiviteit te vertonen omdat haar buskaart vol zat. En vrouwen verleiden zich zeker aan criminele activiteiten. Ik geloof zelfs dat er meer vrouwen zijn die bolletjes slikken dan mannen.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nederlanders bedoel je..
quote:Er kwamen Turken, Roemenen, Nederlanders en vooral Marokkanen. Spuiten en zakjes coke lagen overal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |