abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:03:04 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579681

ZWOLLE, woensdag
Het was slechts een berichtje in de krant: "Seksclubhouders opgepakt voor mensenhandel";. Kwade genius in het verhaal is volgens justitie seksbaas Carlos D. (60) uit Assen. Opgelucht door de arrestatie van de Drent, afgelopen week, durft de Roemeense Anna (21) eindelijk te vertellen hoe dit monster haar in zijn tentakels hield.
Achter een glaasje water schuift ze nerveus heen en weer op haar stoel, in een wegrestaurant bij Zwolle. Anna werd als veertienjarig meisje uit Roemenië geroofd, waarna ze met geweld in de prostitutie werd gedwongen in drie illegale bordelen in het land.
Carlos D., eigenaar van seksclub La Gare in Assen en sekshuis Irma La Douce in het dorpje De Kiel, werkte samen met de mensenhandelaar I. Deze Roemeen haalde Anna ooit uit haar ouderlijk huis en reed haar hoogstpersoonlijk naar de clandestiene prostitutiehel in Nederland.
Anna zal die verschrikkelijke dag in 1996 nooit vergeten."Ik werkte als jong meisje in de horeca in Roemenië. Opeens stond I. voor me. Hij beloofde me gouden bergen in de Nederlandse horeca. Twee weken later zat ik in een dikke BMW, op weg naar Nederland. We kwamen aan bij een vrijstaand huis in een grote stad. Eenmaal binnen zag ik meteen dat het fout zat. Er waren vijf Roemeense meisjes, van wie sommigen bont en blauw geslagen"
Anna kreeg meteen een Marokkaanse klant toegewezen. ";Ik weigerde, want ik was nog maagd" De spelregels werden haar meteen uitgelegd met een paar flinke klappen en een paar diepe sneden met een scheermes in haar arm, been en rug. De zeven jaar oude littekens zijn duidelijk zichtbaar. "Ondanks de maandenlange infecties moest ik dag en nacht doorwerken"

Rolluiken
Vluchten kon niet. "Er zaten stalen rolluiken voor de ramen. De deuren waren altijd op slot. Een jaar lang ben ik dat huis niet uit geweest. Er kwamen Turken, Roemenen, Nederlanders en vooral Marokkanen. Spuiten en zakjes coke lagen overal. We moesten het zonder condoom doen. Als er geen klanten waren, kregen we geen eten, drinken, sigaretten of zelfs tampons. Soms kwamen Italianen een meisje kopen. Zij moest dan direct vertrekken"
Een verliefde Nederlandse klant leek haar reddende engel. De toen 15-jarige Anna kreeg van hem een treinkaartje naar Groningen. "Daar belandde ik weer in een sekshuis. Ik mocht naar buiten, want ze wisten dat ik zonder geld en paspoort geen kant op kon" De tentakels van de bende strekten zich namelijk uit tot in Roemenië, waar ouders in de gaten werden gehouden en met de dood bedreigd.

Nadat ze ook daar wegliep, belandde ze in een ongure seksschuur in Nieuwe Pekela. Weer werd ze geschopt en geslagen. "Na twee dagen sprong ik uit het raam. Een Nederlandse ex-klant hielp me, maar ik belandde uiteindelijk als zwerfster op straat"
De climax in haar nachtmerrie kwam vorig jaar, toen ze tijdens de TT-nacht van Assen in La Gare belandde, de sekstent van Carlos D. "Er waren alleen meisjes uit Polen, Roemenië en Bulgarije. De zaak zat mudvol met zo´n zestig motorrijders, vooral Duitsers en Italianen. Carlos riep ons bijeen in de keuken en sommeerde ons om te gaan strippen. Toen een meisje weigerde, schopte hij haar bewusteloos. We waren doodsbang en gingen de zaal in. De hele zaak stond te joelen en te juichen toen we met zwaar geweld werden gedwongen om klanten te pijpen. Na die nacht ben ik gestopt. Niemand kan me nu nog vinden"
Ondanks de arrestatie van Carlos D. heeft ze nog steeds geen aangifte durven doen. "Want dan wordt je naam bekend bij de verdachte. Ik heb een dochtertje van anderhalf. Mijn pooier I., die me indertijd uit Roemenië ontvoerde, rijdt nog steeds rond in zijn dikke BMW om me te zoeken"
Anna woont nu in een huurhuisje, ergens in het land. Onlangs probeerde ze met pillen zelfmoord te plegen.[b] "Op wie ik het kwaadst ben? Op iedereen uit dat wereldje. Ze hebben mij mijn jeugd afgepakt. En op al die Nederlandse politici die dit alles maar gedogen!! "b]

Zijn we in Nederland dan zo diep gezonken dat we (lees: mannen) in grote getale misbruik blijven maken van dit soort meisjes en dat er niemand eens aan de bel trekt zodat dit soort ranzige praktijken/bordelen een halt toe geroepen kunnen worden?
  woensdag 21 april 2004 @ 10:04:50 #2
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_18579706
Jezus zeg, hoeveel van dit soort types hangen hier wel niet rond. Er glipt er heus wel eens eentje door hoor!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  woensdag 21 april 2004 @ 10:06:07 #3
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_18579723
Tjeeezis ... je zou spontaan alle mannen willen uitroeien en een vrouwengemeenschap willen beginnen ... maar da's ook niet alles.
Hier word je toch doodziek van ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_18579726
Waarom zijn sommige mensen zo
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:06:39 #5
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579734
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:04 schreef Ludwig het volgende:
Jezus zeg, hoeveel van dit soort types hangen hier wel niet rond...
Ik heb geen idee hoeveel mannen er "niet in de gaten hebben" dat zij een onervaren veelste jong mishandeld meisje aan het neuken zijn..
pi_18579745
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoeveel mannen er "niet in de gaten hebben" dat zij een onervaren veelste jong mishandeld meisje aan het neuken zijn..
Nou inderdaad, dat ze dan bevredigd kunnen raken dan.....
  woensdag 21 april 2004 @ 10:08:45 #7
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_18579762
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze heeft het over de politiek....
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_18579779
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:06 schreef kleinmeiske het volgende:
Tjeeezis ... je zou spontaan alle mannen willen uitroeien en een vrouwengemeenschap willen beginnen ... maar da's ook niet alles.
Hier word je toch doodziek van ...
das ook niet alles nee...gelukkig zijn niet alle mannen zo
pi_18579789
Dit is echt ziek... seksclubs afschaffen ofzo... dit kan toch echt niet...
pi_18579792
Dutroux ging ook al vrouwen in het buitenland zoeken, welliswaar slovaakse. Die mensen durven niets zeggen en daarom zal het maar een klein deel van het proces aan bod komen.
http://vrtnieuws.telenet-(...)0408_Jano/index.html
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:10:58 #11
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579796
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:08 schreef Ludwig het volgende:

Ze heeft het over de politiek....
Die geen ruk doen met de signalen van dit soort meisjes en het gewoon fijn allemaal gedogen
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:12:03 #12
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579809
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:10 schreef Heavana het volgende:
Afschaffen is onzin maar een zeer strenge controle zou toch mogelijk moeten zijn in deze sector alwaar je zonder hoge drempels naar binnen kunt?
  woensdag 21 april 2004 @ 10:12:03 #13
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_18579810
Je zou toch spontaan de doodstraf weer invoeren.
pi_18579813
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:10 schreef Heavana het volgende:
Die neiging heb je wel ja...
Maar wie weet wat de seksueel gefrusteerden onder ons dan gaan doen...
  woensdag 21 april 2004 @ 10:12:22 #15
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_18579816
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:10 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Die geen ruk doen met de signalen van dit soort meisjes en het gewoon fijn allemaal gedogen
Pfff kom op zeg! Signalen omdat een enkel meisje dit verhaal naar buiten brengt?!

Ze is trouwens geholpen door twee ex-klanten. Het is dus niet zo dat niemand een poot naar haar uit heeft gestoken! Het is alleen verdomde sneu dat het zo slecht is afgelopen,
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:13:30 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579829
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:12 schreef vdo28 het volgende:

Maar wie weet wat de seksueel gefrusteerden onder ons dan gaan doen...
Dat is een geheel andere discussie
Mannen die prostituees bezoeken zijn écht geen sexueel gefrustreerden .
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:14:56 #17
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579852
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:12 schreef Ludwig het volgende:

Pfff kom op zeg! Signalen omdat een enkel meisje dit verhaal naar buiten brengt?!
Je bent de verhalen rondom loverboys spontaan vergeten?

Dit is écht geen incident, er is alleen geen meisje die het naarbuiten durft te brengen uit angst voor nog meer geweld.
  woensdag 21 april 2004 @ 10:15:04 #18
78067 Teng
Is dat zo?
pi_18579855
Als ze het zouden gedogen dan zou die pooier niet opgepakt zijn.
Ik twijfel nooit aan mijn gelijk...of toch?
pi_18579880
geloof er eerlijk gezegd heel weinig van
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_18579895
Typo in topictitel... een vrouwelijke sekslaaf uit de efteling?
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:18:00 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579902
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:15 schreef Teng het volgende:
Als ze het zouden gedogen dan zou die pooier niet opgepakt zijn.
Dat is de meneer die haar als 14 jarige liet misbruiken ...

Er zitten meer schakels in dit verhaal

Zou het niet geweldig zijn als mannen die gebruik maken van diensten van minderjarigen gewoon ook straf kregen ?
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:18:32 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579908
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:17 schreef CybErik het volgende:
Typo in topictitel... een vrouwelijke sekslaaf uit de efteling?
Ja er mist een s .
pi_18579925
ik voel me totaal niet aangesproken als je zegt "we (mannen)" sorry..
  woensdag 21 april 2004 @ 10:19:45 #24
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18579926
quote:
Een jaar lang ben ik dat huis niet uit geweest. Er kwamen Turken, Roemenen, Nederlanders en vooral Marokkanen.
Goh...
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_18579943
pf wat een ellendig verhaal op de vroege ochtend
Even a broken clock is right twice a day.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')