bij jou jaquote:Op woensdag 21 april 2004 05:31 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
correctie het is 13:01
Ik weet weer genoeg, nu zal ik toch echt moeten gaan. Ik wil mijn lunchafspraken niet missen.quote:Op woensdag 21 april 2004 05:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Give it a go!
Ik blijf het een laffe daad vinden, nachtbraken vanuit een ander werelddeel.quote:Op woensdag 21 april 2004 05:31 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
correctie het is 13:01
Succes met uw lunchafspraken!quote:Op woensdag 21 april 2004 05:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik weet weer genoeg, nu zal ik toch echt moeten gaan. Ik wil mijn lunchafspraken niet missen.
Ajuus makkers!
Is het erg langdradig, want dan stuurt u maar liever even een memo rond.quote:Op woensdag 21 april 2004 05:33 schreef bolivian het volgende:
Wel wel, wederom stroomt het bloed van m'n handen,.
Ditmaal was het een blikje dat niet plat wilde.
De ellende is er niet minder om.
Hebt U even?
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet,quote:Op woensdag 21 april 2004 05:35 schreef sweetgirly het volgende:kjilnegie nepals naag oz koo teom
Oei, dat klinkt niet best .. *schriktquote:Op woensdag 21 april 2004 05:33 schreef bolivian het volgende:
Wel wel, wederom stroomt het bloed van m'n handen,.
Ditmaal was het een blikje dat niet plat wilde.
De ellende is er niet minder om.
Hebt U even?
Welzeker, u nog een fijne morgenquote:Op woensdag 21 april 2004 05:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
Succes met uw lunchafspraken!
We horen er binnenkort van, yes?
Ook als ik terug ben zal ik blijven nachtbraken hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 05:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik blijf het een laffe daad vinden, nachtbraken vanuit een ander werelddeel.
Mocht het de moeite waard zijn dan ontvangt u mijnerzijds een memo.quote:Op woensdag 21 april 2004 05:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Is het erg langdradig, want dan stuurt u maar liever even een memo rond.[afbeelding]
zo vroeg alquote:Op woensdag 21 april 2004 05:34 schreef Megumi het volgende:
Ik ga na het werk. Laters.
ja idd hij zou hier gewoon overdag moeten zittenquote:Op woensdag 21 april 2004 05:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik blijf het een laffe daad vinden, nachtbraken vanuit een ander werelddeel.
Weltrust IBGquote:Op woensdag 21 april 2004 05:27 schreef ikbengeweldig het volgende:
*generieke slaperszwaai*
* sweetgirly kondigt tevens zijn eigen aanstaande vertrek aan.
doe eensquote:Op woensdag 21 april 2004 05:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet best .. *schrikt
moeten we 06-11 bellen?
onzin concentreren want ik moest twee weken geleden een verslag af hebbenquote:Somewhat in contrast, other findings indicate that protein heat stabilisation is typically not achieved until the low molecular weight and high isoelectric point (pI 5.2-8.0), high molecular weight, and glycoprotein fractions are removed. Further, it has been concluded in other studies that all protein groups are thermally unstable and contribute to haze and sediment formation.
Voor 06-11 is het alsnog te vroeg, ik red me voorlopig met een rol toitetpapier!quote:Op woensdag 21 april 2004 05:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet best .. *schrikt
moeten we 06-11 bellen?
Uhm typ ik nou in het roodquote:Op woensdag 21 april 2004 05:40 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Weltrust IBG![]()
(doet me aan de Informatie Beheer Groep denken trouwens
)
Wij doen ons best!quote:Op woensdag 21 april 2004 05:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Welzeker, u nog een fijne morgen
Alweer?quote:Op woensdag 21 april 2004 05:41 schreef Mayhem het volgende:
Oh ja..
Ik vergeet te baggeren!
ik zat met de zelfde gedachtequote:Op woensdag 21 april 2004 05:40 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Weltrust IBG![]()
(doet me aan de Informatie Beheer Groep denken trouwens
)
alweer ? das nie zo bestquote:Op woensdag 21 april 2004 05:41 schreef Mayhem het volgende:
Oh ja..
Ik vergeet te baggeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |