Dat maakt ons samen tot een onoverwinnelijk bolwerk van kennis en enthousiasme!quote:Op woensdag 21 april 2004 05:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
irl ben ik slechts een schamele vertoning.
ah wa liefquote:Op woensdag 21 april 2004 05:07 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, ik ben klaarwakker nu.
al ben ik nog (wat) langzamer dan normaal, maar vergeef mij, mijn geest is nog wat aan nazweven op de melodieën van het genot
De mensen zullen ons vrezen, ik neem er alvast een optie op. alsmede een Gschquote:Op woensdag 21 april 2004 05:07 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat maakt ons samen tot een onoverwinnelijk bolwerk van kennis en enthousiasme!
Mocht 'het voorstel' gedaan worden, ik zal niet al te lang twijfelen,.
quote:Op woensdag 21 april 2004 05:00 schreef CurlZ het volgende:
[..]
*Krassen!quote:Op woensdag 21 april 2004 05:12 schreef Blixar het volgende:
ik heb me vandaag, net geteld 23x per ongeluk gesneden in een groot messenblok allemaal in mijn handen, ziet wel leuk uit!
wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 21 april 2004 05:12 schreef Blixar het volgende:
ik heb me vandaag, net geteld 23x per ongeluk gesneden in een groot messenblok allemaal in mijn handen, ziet wel leuk uit!
Decennia geleden had ik dezelfde sprankelende revelatiequote:Op woensdag 21 april 2004 05:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]![]()
![]()
met die smileys kan je bijna een verhaaltje vertellen, valt me op
Welzeker, dit 'blikkie' symboliseert wat mij betreft de uitstraling die wij zullen hebben: smaakvol, enigszins bitter, niet al te duur en, als men zich er voor inzet, zeker haalbaar!quote:Op woensdag 21 april 2004 05:09 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
De mensen zullen ons vrezen, ik neem er alvast een optie op. alsmede een Gsch
We worden oud, ibg,quote:Op woensdag 21 april 2004 05:13 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Decennia geleden had ik dezelfde sprankelende revelatie
Mijnheer B, zo poetisch zie ik u maar zelden! een waar toppunt!quote:Op woensdag 21 april 2004 05:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Welzeker, dit 'blikkie' symboliseert wat mij betreft de uitstraling die wij zullen hebben: smaakvol, enigszins bitter, niet al te duur en, als men zich er voor inzet, zeker haalbaar!
quote:Op woensdag 21 april 2004 05:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]![]()
![]()
met die smileys kan je bijna een verhaaltje vertellen, valt me op
Jij al langer dan ik, mijn beste!quote:Op woensdag 21 april 2004 05:14 schreef bolivian het volgende:
[..]
We worden oud, ibg,.
gewerkt, zoals ze het daar noemen, nieuwe snijmachine monteren.(geen thema voor onzin)quote:Op woensdag 21 april 2004 05:13 schreef Caesu het volgende:
[..]
wat heb je gedaan?
"toiletbezoek *niet* inbegrepen!"quote:Op woensdag 21 april 2004 05:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Welzeker, dit 'blikkie' symboliseert wat mij betreft de uitstraling die wij zullen hebben: smaakvol, enigszins bitter, niet al te duur en, als men zich er voor inzet, zeker haalbaar!
Hoop je dan!quote:Op woensdag 21 april 2004 05:14 schreef bolivian het volgende:
[..]
We worden oud, ibg,.
ongezonde shit!quote:Op woensdag 21 april 2004 05:16 schreef Blixar het volgende:
[..]
gewerkt, zoals ze het daar noemen, nieuwe snijmachine monteren.(geen thema voor onzin)
zit wel met veel krassen in handen en enkele diepere sneden.
hey K A N S L O S E R !quote:Op woensdag 21 april 2004 05:16 schreef DaMook het volgende:
Hoi allemaal
hoe is het hier ?
Hey DaMookquote:Op woensdag 21 april 2004 05:16 schreef DaMook het volgende:
Hoi allemaal
hoe is het hier ?
ik houd niet van sushiquote:Op woensdag 21 april 2004 05:16 schreef Caesu het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/3641777.stm
nog een reden erbij om naar Japan te gaan.
![]()
Dude!quote:Op woensdag 21 april 2004 05:16 schreef DaMook het volgende:
Hoi allemaal
hoe is het hier ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |