wordt hier beter!quote:Op donderdag 22 april 2004 03:13 schreef Blixar het volgende:
ik had bijna in het ziekenhuis gezeten, door een bijna bedrijfsongeval, heb het nog niet verwerkt
Sinds wanneer moet je lassen om knakworsten in te laten vriezen dan?quote:Op donderdag 22 april 2004 03:15 schreef Blixar het volgende:
lassen onder een zware machine, ondersteund door heftruck.
een colega heeft deze gewoon weggereden terwijl ik er bezig was, machine was net langs me gevallen.
nee nu ook brandvekken op mijn handenquote:Op donderdag 22 april 2004 03:14 schreef Mayhem het volgende:
Weer lopen krassen Blixar?
Define zwaar.quote:Op donderdag 22 april 2004 03:15 schreef Blixar het volgende:
een colega heeft deze gewoon weggereden terwijl ik er bezig was, machine was net langs me gevallen.
Herstelquote:Op donderdag 22 april 2004 03:16 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je lassen om knakworsten in te laten vriezen dan?
Champignons toch?quote:Op donderdag 22 april 2004 03:16 schreef Mayhem het volgende:
[..]
sinds vandaag.quote:Op donderdag 22 april 2004 03:16 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi. Sterkte met je handen.quote:Op donderdag 22 april 2004 03:15 schreef Blixar het volgende:
Vandaar die bijna-doodervaring natuurlijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 03:17 schreef Blixar het volgende:
[..]
sinds vandaag.
zoeen 300 kg, 1.5 meter hoogquote:Op donderdag 22 april 2004 03:16 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Define zwaar.
Zeg maar gezichtsverminked zwaar?quote:Op donderdag 22 april 2004 03:18 schreef Blixar het volgende:
[..]
zoeen 300 kg, 1.5 meter hoog
het heeft wel mijn kin geraakt, deze is nu al minder opgezwollenquote:Op donderdag 22 april 2004 03:19 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Zeg maar gezichtsverminked zwaar?
die heftruckchauffeur heeft zeker wel op z'n kop gehad.quote:Op donderdag 22 april 2004 03:23 schreef Blixar het volgende:
[..]
het heeft wel mijn kin geraakt, deze is nu al minder opgezwollen
afvalligequote:Op donderdag 22 april 2004 03:23 schreef daReaper het volgende:
* Caesu heeft geen baggerbui vandaag.
Met dat in het achterhoofd, zie ik ook eigenlijk maar weinig reden om nog wakker te blijven.
Ik wens daarom te zeggen: "Welterusten en!"
Ja sorryquote:Op donderdag 22 april 2004 03:24 schreef Caesu het volgende:
[..]
afvallige
Weltrusten.quote:Op donderdag 22 april 2004 03:23 schreef daReaper het volgende:
* Megumi heeft geen baggerbui vandaag.
Met dat in het achterhoofd, zie ik ook eigenlijk maar weinig reden om nog wakker te blijven.
Ik wens daarom te zeggen: "Welterusten en!"
wel uitgescholden, was een zeldzaam kwaad moment van mijquote:Op donderdag 22 april 2004 03:23 schreef Caesu het volgende:
[..]
die heftruckchauffeur heeft zeker wel op z'n kop gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |