Ja, maar uitgaan doe je 's avonds neem ik aan?quote:Op woensdag 21 april 2004 00:06 schreef RichardQuest het volgende:
sport, drinken, uitgaan, wat opruimwerk of d'r uit
Ik zit bijna nooit op internet in het weekend...
klinkt als een behoorlijk klote-weekend danquote:Op woensdag 21 april 2004 00:05 schreef TheDon18 het volgende:
Hoe laat sta je op, en wat doe je de hele dag?
Ik zelf doe eigenlijk vrij weinig, behalve dan wat bellen, chatten, enzo
Sporten zaterdag. Zondagmiddag d'r uit stoned zijn dus...quote:Op woensdag 21 april 2004 00:08 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Ja, maar uitgaan doe je 's avonds neem ik aan?
Ik doelde eigenlijk meer op de middag
quote:Op woensdag 21 april 2004 00:10 schreef RichardQuest het volgende:
Maar bij jou ziet het weekend er inderdaad vrij saai uit
Klinkt als een pakweg 40-jarige vrouw in een doorzonwoning in een voorstadje. Getrouwd en "voorzien".quote:Op woensdag 21 april 2004 00:11 schreef Vivi het volgende:
Lang uitslapen, en knuffelen![]()
Croissantjes maken in de oven, boodschapjes, wandelen met de hondjes in het bos, pannekoekje eten, Fok!ken, wijntje drinken, koken, filmpje kijken, op vrijdagavond nog wel eens naar wat livemuziek in mijn stamcafeetje, etc
Gezellie altijd hoor
quote:Op woensdag 21 april 2004 00:18 schreef travelwoman het volgende:
Hetzelfde wat ik door de weeks ook doe, genieten van het leven !
quote:Op woensdag 21 april 2004 00:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Klinkt als een pakweg 40-jarige vrouw in een doorzonwoning in een voorstadje. Getrouwd en "voorzien".
eehhmzz.....bouten wel?quote:Op woensdag 21 april 2004 00:52 schreef Brennie het volgende:
Werken... of uitslapen, evt boodschappen halen, maybe shoppen of bios, kan ook zijn dat ik visite krijg of naar kennissen ga, altijd wel ff pc, idols ( offcourse).. of ik doe gewoon geen moer.
Kan, kanquote:Op woensdag 21 april 2004 01:05 schreef kooba het volgende:
[..]
eehhmzz.....bouten wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |