zakje of bus?quote:Op maandag 26 april 2004 19:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Yep.... een beetje drogist heeft het
Blauwe verpakking
klein weekje. Alleen de eerste keer heb je last van bultjes. Als die weg zijn getrokken, dan kun je veilig scheren zonder dat ze terugkomen.quote:Op zondag 25 april 2004 23:43 schreef Byte_Me het volgende:
kheb toch aardig wat bultjes gekregen in mn liezen. hoe snel trekt dat weg, zo gemiddeld gezien?
ja ik heb er andere dingen opgesmeerd. eerst after shave balsem (big mistake) en daarna aloe vera creme (beter denk ik). wat kan ik nu het beste doen om het zo snel mogelijk weg te krijgen (met koninginnen nacht wil ik er vanaf zijnquote:Op dinsdag 27 april 2004 08:12 schreef Bright het volgende:
klein weekje. Alleen de eerste keer heb je last van bultjes. Als die weg zijn getrokken, dan kun je veilig scheren zonder dat ze terugkomen.
Oh ja - soms kan een bultje nog wel 2 weekjes blijven zitten (had ik; zo'n paarsachtig kleurtje, niet echt appeteitelijk)
Als je met wat babylotion had gesmeerd, waren de bultjes ook minder geweest; misschien een tipje voor de anderen en voor de volgende keer dan.
Een rechthoekig doosje met daarin een tube en spateltje (soms ook nog een verzorger}quote:Op maandag 26 april 2004 23:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
zakje of bus?
anders loop ik te zoeken , en moet ik het gaan vragen![]()
@ Boy_Snakeyequote:Op dinsdag 27 april 2004 12:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een rechthoekig doosje met daarin een tube en spateltje (soms ook nog een verzorger}
Wit met lichtblauwe accenten
quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
@ Boy_Snakeye
Er staat trouwens met koeieletters Veet op..
[afbeelding]
http://www.veet.nl/
Yep (Y) Daarom werkt balneum voor de extreem droge (baby)huid ook zo goed; dat is extra vet, vandaarquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Wat bij mij altijd helpt tegen bultjes en kleine schaafplekjes van het scheren is gewoon heel simpel nivea. Zo vet als boter, maar het werkt wel. En die tip kwam weer van mijn ex vriend.
zou ik toch niet graag op mn zak smeren, van die chemische rommelquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
@ Boy_Snakeye
Er staat trouwens met koeieletters Veet op..
[afbeelding]
http://www.veet.nl/
Om de dag svp en anders komen toch de tandjes er aan te pas ... kleinmeiske houd het zelf ook netjes bij.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:23 schreef Byte_Me het volgende:
wat denken de dames van bijhouden? eens per week? dan zijn de haartjes ong. 1 cm. gaat dat prikken, of is dat ok?
wat zeg je nou? dan ga je bijten?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:29 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Om de dag svp en anders komen toch de tandjes er aan te pas ... kleinmeiske houd het zelf ook netjes bij.
simpel te voorkomenquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:05 schreef Byte_Me het volgende:
[..]wat zeg je nou? dan ga je bijten?daar maak je geen vrienden mee
Prikharen zijn heel erg naar......quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:23 schreef Byte_Me het volgende:
wat denken de dames van bijhouden? eens per week? dan zijn de haartjes ong. 1 cm. gaat dat prikken, of is dat ok?
hmmm, maar ik wacht nu toch even tot de uitslag weg is. gelukkig werkt de nivea goedquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Prikharen zijn heel erg naar......
Die voel je dan tijdens de sex ook steeds prikken.....
Dus een stoppelbaardje daar beneden is geen goed idee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |