Je zal maar met dat puntje van die schaar in je bal knippen.... dattttttttt lijkt me pas pijnlijk.. :-Dquote:Op woensdag 21 april 2004 22:13 schreef Metro2005 het volgende:
bij mij is het echt te gevoelig om te gaan snoeien in me ballen
vaak geprobeerd maar het doet PIJN. tegenwoordig maar gewoon wat kortwieken met de schaar. gaat prima
Worden je ballen niet onwijs schraal als je het zonder schuimpie ofzo doet?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:16 schreef nixxx het volgende:
ik heb er geen problemen mee met gewoon een scheermesje zonder scheerschuim ofzo.. Vind het gewoon ook lekkerder zitten.. wordt het niet zo'n zweterig gedoe..
Valt wel mee.. maar misschien heb ik wel eeltige ballenquote:Op woensdag 21 april 2004 23:20 schreef Eleanah het volgende:
[..]
Worden je ballen niet onwijs schraal als je het zonder schuimpie ofzo doet?
Ik moet er ff niet aandenken dat ik mijn poezelige lipjes zonder wasgelletje ofzo doe....![]()
vervelend om te moeten knippen.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:22 schreef EgoTrippin het volgende:
Beter knippen... het wordt allemaal nogal irritant bij mij na scheren... geldt ook voor okselhaar overigens.
Eeltige ballen.. hoe verzin je het.. LOL.. ik hoop niet voor je dat je je eelt eraf hoeft te schrapenquote:Op woensdag 21 april 2004 23:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Valt wel mee.. maar misschien heb ik wel eeltige ballenjeukt wel wat voor een halfuurtje erna, maar niet echt heel hinderlijk
OMG ik wil eigenlijk niet eens weten wat JIJ met dat ding doenquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:52 schreef Boobobob het volgende:
[..]
...
...
Tuurlijk hebben we nog veet en epilady voor overige behaarde streken
Here herequote:Op woensdag 21 april 2004 14:18 schreef kleinmeiske het volgende:
want de lipjes moeten natuurlijk wel lickable blijven!
Onder de douche scheren en na de douche balneum voor babies tegen het schraal zijn en jeuken door droogte. Eventueel kun je balneum extra vet gebruiken. Het vettige trekt in de huid en je hebt een heerlijk zacht zakje ... (M'n vrouw noemt't een zakje snot, maar of dat nu zo'n lief koosnaampje is ...quote:Op woensdag 21 april 2004 23:20 schreef Eleanah het volgende:
[..]
Worden je ballen niet onwijs schraal als je het zonder schuimpie ofzo doet?
Ik moet er ff niet aandenken dat ik mijn poezelige lipjes zonder wasgelletje ofzo doe....![]()
Nee hoor, kleinmeiske smeert ook. Spulletje van zwitsal, vernix creme. Blijft het boeltje superzacht van ...quote:Op donderdag 22 april 2004 15:38 schreef theis het volgende:
Valt me op dat veel mannen dus allerlei zalfjes en creme's erop smeren... :S
Sorry hoor, maar ik heb echt nergens last van!! Alleen de eerste paar dagen na de eerste scheer beurt (bij mij aug '03) beetje kriebel gehad...
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Het lijkt inderdaad een trend te worden. Bij mij niks scherps in de buurt van m'n ballen.
Maar een streepje staat zo leuk..quote:Op donderdag 22 april 2004 18:11 schreef innovative het volgende:
Bijknippen en er gewoon een net driekhoekje van maken vind ik zelf prettiger... en geen vriendje dat daar wat aan kan veranderen!
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:27 schreef HenkdeV het volgende:
[..]
Maar een streepje staat zo leuk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |