The battle of RichardQuest ...quote:Op woensdag 21 april 2004 13:14 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, ik heb gekozen voor vlechtjes, Erodome
Gevoeliger?Je wil zeggen dat als je in m'n ballen trapt, dat ik dan niks voel?
Als het gevoeliger wordt hoeft het van mij helemaal niet...
Ik ga altijd naar de hoeren, die weten wel hoe het moetquote:Op woensdag 21 april 2004 13:19 schreef Bright het volgende:
[..]
The battle of RichardQuest ...
Ze bedoelt dat als ik jou in je ballen trap, ik dan niks voel (behalve een lichte druk op m'n tenen)![]()
Als een vrouw over je zak likt/aait, dan voelt dat veel lekkerder aan als je een gladde zak hebt dan wanneer ze eerst door de haren moet zoeken naar waar je zak zo ongeveer zit![]()
* Bright is door z'n argumenten (lees: geduld) heen en geeft't estafettestokje aan de rest van Fok! Er is echt geen land te bezeilen met Richard - End of Quest!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de hoeren, die weten wel hoe het moet![]()
Mwoa, matig.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar serieus, je ballen zijn toch een belangrijk deel van je lichaam. Waarom zouden jullie die er willen afscheren?
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gevoeliger voor lekkere likjes en zacht gesabbel, het is zooooooooo lekker....quote:Op woensdag 21 april 2004 13:14 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, ik heb gekozen voor vlechtjes, Erodome
Gevoeliger?Je wil zeggen dat als je in m'n ballen trapt, dat ik dan niks voel?
Als het gevoeliger wordt hoeft het van mij helemaal niet...
Blijf leven!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:24 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien is het wel een placebo.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Gevoeliger voor lekkere likjes en zacht gesabbel, het is zooooooooo lekker....
Als je je ballen afscheert, dan komt er zo'n korst. Dat is toch niet lekker om te likken?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Gevoeliger voor lekkere likjes en zacht gesabbel, het is zooooooooo lekker....
Mag ik je even feliciteren....dat je ze zoutelooste humor hebt van heel Fok.nl?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Veet is chemische troep, kon ik binnen no time ook niet meer tegen, zelfs niet op m'n benen. Wilkinson rules, maar dan wel de 'hij' versie, dat 'zij' geval vind kleinmeiske maar niks voor de lipjes, gaat nog wel eens een velletje tussen zittenquote:Op woensdag 21 april 2004 13:36 schreef freud het volgende:
Ik gebruikte altijd veet, ff smeren, wachten en presto. Helaas kan ik er niet echt goed meer tegen =de laatste keer. Nu nog een alternatief zoeken, scheren met mes werkt voor geen meter vind ik.
Lactacyd is net zo goed troepquote:Op woensdag 21 april 2004 14:15 schreef Eleanah het volgende:
hm mischien overbodig maar toch een klein tipje voor de heren, Veet is niet zo heel erg goed voor de huid..laat staan voor de gevoelige huid van jullie edele delen. Gooi er nou ook niet meteen een hele fles douche schuim op leeg...want ook dat kunnen jullie gaan voelen. Mijn tip, Koop een goeie zeepvrije wasgel of iets in die richting, wat je ook kan doen is ff de Lactacyd van je vrouw lenen. Dit is heel lief voor jullie gevoelige huidje![]()
Ook daar kan m'n bikinilijntje inmiddels niet meer tegen ... enige definitieve oplossing is laseren, maar dat trekt kleinmeiskes portomonneetje niet ... dan toch maar onder het mes om de dag ... want de lipjes moeten natuurlijk wel lickable blijven!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:14 schreef kLowJow het volgende:
Gewoon veet voor de bikinilijn gebruiken
(Vergeet niet de verzorgende zalf na afloop...)
[afbeelding]
Don't leave home without it!
Voor de inwendige vrouw tenminste wel!! Van buiten is het wel lekker hoor ... vooral met z'n 2en onder de douche ...quote:Op woensdag 21 april 2004 14:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]Lactacyd is net zo goed troep
Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op woensdag 21 april 2004 14:20 schreef Eleanah het volgende:
Lactacyd is beter voor je huid dan de veet producten waar die overheerlijke chemische middelen inzitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |