Nee, hoor, op de vorige pagina onderaan vind je een medestander.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:08 schreef Leonoor het volgende:
Ben ik dan echt de enige vrouw die het een afknapper vindt?
(Ok, lijkt)
Idd, en dan het commentaar wat vrouwen krijgen als het daar allemaal niet keurig aan kant is...quote:Op woensdag 21 april 2004 12:36 schreef Eleanah het volgende:
Hmja.. je neemt bij een man zijn ballen in je mond..en je kan je tanden en kiezen flossen met het haar wat erop zit..gatverdegerg....
Nee, ballen zijn vitaalquote:Op woensdag 21 april 2004 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Idd, en dan het commentaar wat vrouwen krijgen als het daar allemaal niet keurig aan kant is...
Neuh, heren; scheren die hap!
Dan scheer ik m'n ballen niet afquote:Op woensdag 21 april 2004 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die ballen zijn wel vitaal, maar dat haar heb je toch niet nodig?
preCIESquote:Op woensdag 21 april 2004 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Idd, en dan het commentaar wat vrouwen krijgen als het daar allemaal niet keurig aan kant is...
Neuh, heren; scheren die hap!
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:00 schreef kleinmeiske het volgende:
Mjammie, gladde ballen ... en als er haar op zit gewoon met de tanden uitrukken, dan leert 'ie 't wel af
En zelfs dat laat soms te wensen over. Heb je de volgende dag echt een enorm schrale bek en borsten...quote:Op woensdag 21 april 2004 13:01 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
preCIESze moeten niet zo zeuren, wij doen ook nog benen en oksels, zij alleen maar een beetje hun gezicht...
Ik wil m'n ballen niet kwijtquote:Op woensdag 21 april 2004 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Joh, scheer jij je ballen dan lekker niet af, vind ik zelf ook wel mooier hoor, als ze er aan blijven zitten.Hou niet zo van gecoupeerde dingen enzo.
Maar het stro wat er op zit?
Oi, je valt in herhaling. Ik heb toch al gezegd dat je je ballen mag houden, maar dat alleen het haar eraf moet.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wil m'n ballen niet kwijt
Neequote:Op woensdag 21 april 2004 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oi, je valt in herhaling. Ik heb toch al gezegd dat je je ballen mag houden, maar dat alleen het haar eraf moet.
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En zelfs dat laat soms te wensen over. Heb je de volgende dag echt een enorm schrale bek en borsten...
Whoa, vlechtjes aan m'n ballenquote:Op woensdag 21 april 2004 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Aggut, je bent er wel heel erg aan gehecht he!
Zullen we er dan een keer samen vlechtjes in leggen? Ik weet nog wel een leuk patroontje!
*ziet nu echt RQ voor zich: aai, aai
Tja, mijn schaamlippen zijn zeker niet vitaal.....quote:Op woensdag 21 april 2004 12:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, ballen zijn vitaalDit knip ik niet af
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oi, je valt in herhaling. Ik heb toch al gezegd dat je je ballen mag houden, maar dat alleen het haar eraf moet.
Of gebruik je dat haar als camouflage en blijft er weinig van over als het haar weg is?
* Bright ziet ineens een 'verzopen katje' visioen voor zich!
Lekker knikkerenquote:Op woensdag 21 april 2004 13:13 schreef erodome het volgende:
Gewoon voorzichtig scheren, dan zijn ze heerlijk kaal en zullen dames er veel liever mee spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |