Maarre.. waarom is dat dan nix voor jouquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:53 schreef Antagonist het volgende:
1 keer door mijn vriendinnetje laten doen, opzich wel geil, en het voelt schoon aan.
Als het niet zo'n homofiel gekloot zou zijn zou het bijna aan te raden zijn.
wel haar, of ben je kaal?quote:Op woensdag 21 april 2004 00:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen stoppels op mijn zak.
klopt helemaal. zo'n bos haar duw je niet in haar gezicht natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2004 00:21 schreef Alessandro het volgende:
en je vriendin gaat je vaker pijpen dan je lief is
![]()
![]()
Omdat je vriendin geen plukken haar in d'r mond wil tijdens de deepthroat en/of ballen likken/zuigen.quote:Op woensdag 21 april 2004 03:01 schreef MikeF het volgende:
ladyshave, word up
maarre ik doe het tegenwoordig niet meer.... waarom zou je willen dat je balzak eruitziet als die van een 11 jarige?
omdat de mode dat voorschrijft? phuk dat.
Hij kan niet scheren HAHAquote:Op woensdag 21 april 2004 00:11 schreef RichardQuest het volgende:
Ik scheer m'n ballen er liever niet af nee
Ik hou er niet van als ze aan mijn ballen zit en deepthroat hoeft niet zoquote:Op woensdag 21 april 2004 03:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Omdat je vriendin geen plukken haar in d'r mond wil tijdens de deepthroat en/of ballen likken/zuigen.
Oh ja probeer eens een epilady
hoe zie je er verder uit danquote:Op woensdag 21 april 2004 03:08 schreef MikeF het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als ze aan mijn ballen zit en deepthroat hoeft niet zo
Ik zie er liever gewoon uit als een volwassen vent ipv een mannetje van wie de ballen nog niet zijn ingedaald.
Door het weghalen van je haar daar, kan ze juist die ingedaalde jongens in volle glorie zien.quote:Op woensdag 21 april 2004 03:08 schreef MikeF het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als ze aan mijn ballen zit en deepthroat hoeft niet zo
Ik zie er liever gewoon uit als een volwassen vent ipv een mannetje van wie de ballen nog niet zijn ingedaald.
Ik ben een "vrouwtje" en mij interesseert het echt niet hoor, vind het met haar veel natuurlijker. Maar wat ik zeg, het boeit me niet echt.. En helemaal kaal vind ik echtquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:43 schreef Boobobob het volgende:
[..]
voelt erg prettig en de vrouwtjes vinden het geweldig![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 03:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Hij kan niet scheren HAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |