abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19007823
heeft bij mij ook zeker een week geduurt voor het weg was. heb het nog steeds wel een beetje
pi_19014211
'k heb eens geprobeerd om elke dag te scheren - het is zo glad als een babyhuidje, maar je krijgt er dan wel wat pukkeltjes van; niet voelbaar, maar wel zichtbaar. Nu maar enkele dagen niet scheren en dan weer eens proberen en kijken hoe het dan is. ('k Zou er bijna een fotootje van maken voor de groep )
De tip om een scherp mesje te gebruiken is wel een goede en inderdaad heel heet en veel water! aftershave? Nee, dat prikt als de neten! Maar een vocht-inbrengende body lotion doet wonderen! (Zorgt er zelfs voor dat bloedende plekjes dicht gaan zonder er iets van over te houden)
  maandag 10 mei 2004 @ 12:57:19 #253
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_19015917
Ballen scheren, mij niet gezien

Geen zin om jeuk/irritatie te hebben en ook niet het risico allerlei vervelende ongelukjes

Zolang het geen grote afro bos is moeten ze er maar genoegen mee nemen
pi_19016032
Ach, hoeft ook niet hoor Hexagon - als jij en vriendin een afro prima vinden, dan ok. Heb je liever stekeltjes, ook prima. Het je liever een kale bal, ook prima - live and let live

@ Petre86: heb je misschien een closeup-fotootje? (1 waarbij verder niks opvalt) dan kunnen we ff controleren wat het is. ('t Kan zelfs iets heel anders zijn, doordat de huid plotseling z'n toplaag kwijt was, kan er een infectie zijn ontstaan, of kan schimmel plotseling opkomen of zo)
En gaat het dan echt om de huid van je ballen of juist eromheen?
pi_19017528
Byte_me, het is maar goed dat je geen dokter bent, dan zie je wel meer vieze/ranzige/smerige dingen

Petre86, het ziet er als een geirriteerde huid uit. Het zou me niks verbazen als daar inderdaad scheergel op is blijven zitten. Zo te zien moet je het luchtig houden (dus geen vaseline of zoiets gebruiken) en aan de lucht blootstellen (dus niet steeds met je benen over elkaar heen zitten).
Het is wel een lastige plaats, maar het moet wel goedkomen; een badje met soda of zo zou ik niet doen. Een warm bad trouwens ook niet. Als je je doucht, doe het dan eens zonder zeep en niet te warm. Laat de plek met rust, geen strakke (spijker)broek aan. (top trouwens dat je de foto durft te maken - de meesten hier zijn van het type dat zoiets liever niet doet [of ziet ])
ff een weekje zo luchtig houden ZONDER te krabben etc. en dan moet het al minder worden. Suc6!
pi_19017556
nou het is nog beschaafd, dit kan ik wel aan. zo zag het er bij mij ook uit. is het ook heel gevoelig als je tegen de haargroei in wrijt? daar was het bij mij zo rood van geworden denk ik. het pijnlijke verdwijnt vrij snel, maar de bultjes blijven wel een tijdje.
pi_19017672
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:00 schreef Byte_Me het volgende:
nou het is nog beschaafd, dit kan ik wel aan. zo zag het er bij mij ook uit. is het ook heel gevoelig als je tegen de haargroei in wrijt? daar was het bij mij zo rood van geworden denk ik. het pijnlijke verdwijnt vrij snel, maar de bultjes blijven wel een tijdje.
Psst... hij heeft zich daar NIET geschoren
Fijn dat je niet onderuit ging
pi_19017743
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:05 schreef Bright het volgende:

[..]

Psst... hij heeft zich daar NIET geschoren
Fijn dat je niet onderuit ging
heb het net wel geschoren, dacht dat dat misschien zou helpen.
ik post hiet toch onder een kloon dus zo erg is het niet
en ik heb er net weer nivea creme (andere!) opgedaan èn uierzalf(voor mensen)
zal ik dat er maar weer afwassen???
dag
pi_19017770
ik heb daar ook niet lopen krabbel, misschien dat het daar vanzelf schuurd...
dag
pi_19017943
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:08 schreef petre86 het volgende:

[..]

heb het net wel geschoren, dacht dat dat misschien zou helpen.
ik post hiet toch onder een kloon dus zo erg is het niet
en ik heb er net weer nivea creme (andere!) opgedaan èn uierzalf(voor mensen)
zal ik dat er maar weer afwassen???
He, net te laat
Nee, niet eraf wassen - laat nu maar zitten en niet aankomen.
Probeer schuren te vermijden! Het komt waarschijnlijk o.a. door het schuren dat het zo lang aanhoudt.
Wel jammer dat je het geschoren hebt, nu is de huid niet alleen geirriteerd, maar is de opperhuid ook een beschermlaagje kwijt (plus dat je natuurlijk weer scheerzeep of zo hebt gebruikt)

Uierzalf voor mensen Heb je dan een andere voor niet-mensen?
pi_19017971
ja, je hebt ook uierzalf voor koeien. sterker nog, daar komt het vandaan (zoals je aan de naam wel kunt afleiden).

en misschien dat de genezing langzamer gaat met zalf, maar je hebt er wel een stuk minder last van hoor.
pi_19018016
ik heb geen scheerszeep gebruikt hoor, gewoon zonder iets onder de douche...
en ja uierzalf is er ook voor niet-mensen

waarom heet het anders uierzalf??? wordt bij koeien gebruikt tegen kloofjes op de uiers!
maar ik heb er een speciaal voor mensen, daar word je huid lekker zacht van..
dag
  maandag 10 mei 2004 @ 14:22:35 #263
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_19018075
Niet krabben petre86, dan is het na een paar daagjes weer weg .
pi_19018166
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:18 schreef Byte_Me het volgende:
ja, je hebt ook uierzalf voor koeien. sterker nog, daar komt het vandaan (zoals je aan de naam wel kunt afleiden).

en misschien dat de genezing langzamer gaat met zalf, maar je hebt er wel een stuk minder last van hoor.
lol - even snel op google gezocht en hier komt een grappige waarschuwing (soory, kon't niet laten ):
quote:
Bij lange wandeltochten is het insmeren van de benen met uierzalf niet zo'n heel goed advies!! Neem het van een oude dermatologe aan. Uierzalf is voor koeien gemaakt ter desinfectie. Als je dit op de menselijke huid smeert gebruikt loop je grote kans op contact-eczeem. Een goede vette zalf of crême is beter.
edit: oh ja - ik heb bij de drogist vaak genoeg de potjes zien staan, maar er stond nooit 'voor mensen' op, maar ja - hoeveel koeien doen daar hun boodschappen he
pi_19018250
maar goed dat ik dan nivea heb gebruikt. werkte echt perfect (maar niet snel). ik dacht eigenlijk dat uierzalf vergelijkbaar zou zijn. niet dus.
  FOK!fotograaf maandag 10 mei 2004 @ 14:46:42 #266
18921 freud
Who's John Galt?
pi_19018734
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:19 schreef petre86 het volgende:
ik heb geen scheerszeep gebruikt hoor, gewoon zonder iets onder de douche...
en ja uierzalf is er ook voor niet-mensen

waarom heet het anders uierzalf??? wordt bij koeien gebruikt tegen kloofjes op de uiers!
maar ik heb er een speciaal voor mensen, daar word je huid lekker zacht van..
Ik zag net je foto, lijkt mij op zwemmerseczeem. Gewoon goedje voor te halen bij drogist/apotheek en binnen een paar dagen ben je er van af lijkt me. Met cremetjes is het niet te verhelpen, want het is een of andere bacterie dacht ik.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 10 mei 2004 @ 14:49:25 #267
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19018801
Neuh, dat is een schimmel, die krijg je niet zomaar van scheren lijkt me. Het is gewoon irritatie, afblijven voor een tijdje dus dan trekt het wel weer weg.
  FOK!fotograaf maandag 10 mei 2004 @ 14:51:48 #268
18921 freud
Who's John Galt?
pi_19018873
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:49 schreef Aventura het volgende:
Neuh, dat is een schimmel, die krijg je niet zomaar van scheren lijkt me. Het is gewoon irritatie, afblijven voor een tijdje dus dan trekt het wel weer weg.
Tja, kan ook. Ik bied alleen even een ander laternatief. We zullen het weten over een weekje of zo.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_19019587
quote:
(...)
wie ben jij?

Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.

And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_19019884
quote:
Op maandag 10 mei 2004 13:41 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding]

iets duidelijker..
Oei dat ziet er erger uit dan ik dacht.. Heb jij zowiezo last met scheren, ik bedoel op je gezicht? Sommige mensen krijgen daar ook irritatie van die wel vergelijkbaar is.. Dit soort irritatie komt vogens mij ook van botte mesjes. dan moet je dus hard drukken om nog een beetje scheer resultaat te krijgen en dan beschadig je je opperhuid..

Het enige dat ik er verder over kan zeggen is dat je er inderdaad af moet blijven en ervoor moet zorgen dat het niet gaat 'broeien' dus losse broeken en ook boxers (voldoende ventilatie) . Daarna als je weer eens gaat scheren echt heel erg goed opletten dat het allemaal goed is afgespoeld, beste is onder de douche gaan..
pi_19020153
hmmm ben vrouwtje, maar misschien dat de mannen hier ook last van hebben...
ik hoor van diverse personen dat ze het om de dag scheren. ik scheer mij zelf ook, maar als ik het binnen een week herhaal dan doet het heel erg pijn, en ontstaan er een soort bultjes die gaan bloeden (opengeschoren ofzo) het is voor mij heel vervelend want ik wil het graag goed bijhouden, maar kan niet anders als het eerst weer zon cm laten groeien voor ik weer ga scheren.
Tips anyone? (vast wel mannen of vrouwen hier die het wel eens hebben meegemaakt)
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_19020413
quote:
Mijn idee ...
Anti-schimmel niet te snel gebruiken hoor! Als de huid genezen is (van het scheren/schuren in dit geval), kan die de schimmel zelf wel aan.
pi_19020511
quote:
Op maandag 10 mei 2004 15:33 schreef _Bunny_ het volgende:
hmmm ben vrouwtje, maar misschien dat de mannen hier ook last van hebben...
ik hoor van diverse personen dat ze het om de dag scheren. ik scheer mij zelf ook, maar als ik het binnen een week herhaal dan doet het heel erg pijn, en ontstaan er een soort bultjes die gaan bloeden (opengeschoren ofzo) het is voor mij heel vervelend want ik wil het graag goed bijhouden, maar kan niet anders als het eerst weer zon cm laten groeien voor ik weer ga scheren.
Tips anyone? (vast wel mannen of vrouwen hier die het wel eens hebben meegemaakt)
Misschien heb je het koud of zit je in een koude omgeving als je je scheert? (Dan krijg je kippevel en dat levert wondjes op)

Je hebt wel gelijk; dat gebeurt. (Ik herken alleen de pijn niet) Maar als je dan een zalfje gebruikt, dan hou je er geen bultjes of zo aan over en is het bloeden gelijk afgelopen.
Oh ja - direct na het scheren met een koud washandje schoonmaken; in de douche gaat bij mij niet echt lekker. Het washandje zorgt voor verkoeling en stopt het bloeden. Daarna met een vet zalfje insmeren en mocht het nog wat nabloeden, dan kun je een WC-papiertje 'erop plakken' die het bloed absorbeerd (zodat je broek niet vies wordt). Dat papiertje kun je binnen 2 minuten weer verwijderen en je hebt een prachtig zacht huidje!
  maandag 10 mei 2004 @ 15:50:29 #274
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19020607
quote:
Op maandag 10 mei 2004 15:13 schreef gexxz het volgende:

[..]

wie ben jij?

Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.

Nieuwe SEX-mod sinds een week, ik ben gewoon voorgesteld hoor
Aventura nieuwe mod van SEX
pi_19022831
Maaruh, doe je dat met of zonder schuim? En zo ja, alleen de 1e keer of elke keer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')