Psst... hij heeft zich daar NIET geschorenquote:Op maandag 10 mei 2004 14:00 schreef Byte_Me het volgende:
nou het is nog beschaafd, dit kan ik wel aan. zo zag het er bij mij ook uit. is het ook heel gevoelig als je tegen de haargroei in wrijt? daar was het bij mij zo rood van geworden denk ik. het pijnlijke verdwijnt vrij snel, maar de bultjes blijven wel een tijdje.
heb het net wel geschoren, dacht dat dat misschien zou helpen.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:05 schreef Bright het volgende:
[..]
Psst... hij heeft zich daar NIET geschoren
Fijn dat je niet onderuit ging
He, net te laatquote:Op maandag 10 mei 2004 14:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb het net wel geschoren, dacht dat dat misschien zou helpen.
ik post hiet toch onder een kloon dus zo erg is het niet![]()
en ik heb er net weer nivea creme (andere!) opgedaan èn uierzalf(voor mensen)
zal ik dat er maar weer afwassen???
lol - even snel op google gezocht en hier komt een grappige waarschuwing (soory, kon't niet latenquote:Op maandag 10 mei 2004 14:18 schreef Byte_Me het volgende:
ja, je hebt ook uierzalf voor koeien. sterker nog, daar komt het vandaan (zoals je aan de naam wel kunt afleiden).
en misschien dat de genezing langzamer gaat met zalf, maar je hebt er wel een stuk minder last van hoor.
edit: oh ja - ik heb bij de drogist vaak genoeg de potjes zien staan, maar er stond nooit 'voor mensen' op, maar ja - hoeveel koeien doen daar hun boodschappen hequote:Bij lange wandeltochten is het insmeren van de benen met uierzalf niet zo'n heel goed advies!! Neem het van een oude dermatologe aan. Uierzalf is voor koeien gemaakt ter desinfectie. Als je dit op de menselijke huid smeert gebruikt loop je grote kans op contact-eczeem. Een goede vette zalf of crême is beter.
Ik zag net je foto, lijkt mij op zwemmerseczeem. Gewoon goedje voor te halen bij drogist/apotheek en binnen een paar dagen ben je er van af lijkt me. Met cremetjes is het niet te verhelpen, want het is een of andere bacterie dacht ik.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:19 schreef petre86 het volgende:
ik heb geen scheerszeep gebruikt hoor, gewoon zonder iets onder de douche...
en ja uierzalf is er ook voor niet-mensen
waarom heet het anders uierzalf??? wordt bij koeien gebruikt tegen kloofjes op de uiers!
maar ik heb er een speciaal voor mensen, daar word je huid lekker zacht van..
Tja, kan ook. Ik bied alleen even een ander laternatief. We zullen het weten over een weekje of zo.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:49 schreef Aventura het volgende:
Neuh, dat is een schimmel, die krijg je niet zomaar van scheren lijkt me. Het is gewoon irritatie, afblijven voor een tijdje dus dan trekt het wel weer weg.
wie ben jij?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:49 schreef Aventura het volgende:
(...)
Oei dat ziet er erger uit dan ik dacht.. Heb jij zowiezo last met scheren, ik bedoel op je gezicht? Sommige mensen krijgen daar ook irritatie van die wel vergelijkbaar is.. Dit soort irritatie komt vogens mij ook van botte mesjes. dan moet je dus hard drukken om nog een beetje scheer resultaat te krijgen en dan beschadig je je opperhuid..quote:
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:49 schreef Aventura het volgende:
Neuh, dat is een schimmel, die krijg je niet zomaar van scheren lijkt me. Het is gewoon irritatie, afblijven voor een tijdje dus dan trekt het wel weer weg.
Misschien heb je het koud of zit je in een koude omgeving als je je scheert? (Dan krijg je kippevel en dat levert wondjes op)quote:Op maandag 10 mei 2004 15:33 schreef _Bunny_ het volgende:
hmmm ben vrouwtje, maar misschien dat de mannen hier ook last van hebben...
ik hoor van diverse personen dat ze het om de dag scheren. ik scheer mij zelf ook, maar als ik het binnen een week herhaal dan doet het heel erg pijn, en ontstaan er een soort bultjes die gaan bloeden (opengeschoren ofzo) het is voor mij heel vervelend want ik wil het graag goed bijhouden, maar kan niet anders als het eerst weer zon cm laten groeien voor ik weer ga scheren.
Tips anyone? (vast wel mannen of vrouwen hier die het wel eens hebben meegemaakt)
Nieuwe SEX-mod sinds een week, ik ben gewoon voorgesteld hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 15:13 schreef gexxz het volgende:
[..]
wie ben jij?
Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |