Precies, zo bedoelde ik het. Section 31 heeft wel meer zaken in de doofpot gestopt, dat zegt Sloan zelf in "Inquisition".quote:[quote]Op dinsdag 20 april 2004 20:12 schreef cptmarco het volgende:
*of zoals Archer opmerkte, ze hebben het probleem 200 jaar voor hun uit geschoven. Als dat bekend zou worden zou dat wellicht tot paniek leiden (het idee dat over 200 jaar Borgjes de aarde komen assimileren is geen prettige gedachten voor het slapen gaan).....
Ik zit al een maand mn nagels afkluivend te wachten op een nieuwe aflevering, en ik ben niet eens een trekkiequote:Op dinsdag 20 april 2004 21:41 schreef Summoner het volgende:
Nog een paar uur tot "Damage"!
Bijna. De invasie van "First Contact" was niet de eerste. In "The Neutral Zone" (seizoen 1 van TNG) vernietigen de Borg al een aantal outposts van de Federation en de Romulans bij de Neutral Zone. Na een encounter met de Enterprise-D komen de Borg vervolgens om de mensheid te assimileren, en later proberen ze het nogmaals in "First Contact".quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:01 schreef coinbirddd het volgende:
ik dacht dat dit een voorloper is van de invasie tijdens Star trek first first contact
over 200 jaar komt het signaal binnen bij de borg en beginnen ze aan te vallen, waardoor first contact weer begint.
Nee, er gaat een cube richting Aarde, en de enterprise D komt die tegen dankzij Q. Een antal jaren later haalt deze cube het tot Aarde (na het vernietigen van een outpost), maar hij wordt vernietigd door de Enterprise D. De Borg weten nu echter van het bestaan van de Federation, en sturen nog een cube. Dan gebeurt het hele first contact verhaal, inclusief het crashen van de sphere in de tijd van Cochrane. Hieruit komen de borg die Archer het leven moeilijk maken, en een bericht 200 jaar de toekomst in sturen om een invasie naar Aarde te sturen. Kringetje rond.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:01 schreef coinbirddd het volgende:
ik dacht dat dit een voorloper is van de invasie tijdens Star trek first first contact
over 200 jaar komt het signaal binnen bij de borg en beginnen ze aan te vallen, waardoor first contact weer begint.
Op http://www.startrek.com/s(...)NT/feature/3686.html staat hele intro uitgelegd. Het schip waar jij het over hebt is niet nader gedefineerd.quote:Wat ik mij al een tijdje afvraag, en nog niet ben tegengekomen.....
In de intro komen de schepen langsvliegen.
1: Dat 1e warpschip van Cockrane uit 'first contact'.
2: iets enterprise-achtigs, maar niet nummer 3.
3: de Enterprise waar de serie om gaat.
Die launch date zal wel iets later zijn, Kirk had het over "200 years ago" maar dat zal wel een afronding zijn. Een jaar na de warpvlucht van Cochrane kan Aarde er nog niet zo'n schip op uitgestuurd hebben, dus ik zou de Valiant op 2070-2080 schatten.quote:Early interstellar vessel launched in 2064 which was lost when it was carried out of the galaxy into the surrounding energy barrier, later detected via its recorder-marker log buoy. As a result of contact with the barrier one or more crew members showing high ESP'er capacity experienced mutations which turned them in god-like beings. The captain was forced to self-destruct his ship and all hands to prevent the affected crew from escaping into the populated galaxy.
Op de website staat: "Wed 8:00pm UPN" dus ik denk dat we nog 24 uur mogen wachtenquote:Op woensdag 21 april 2004 08:48 schreef Retuobak het volgende:
Mmmh ik zie Damage nog nergens :/
Nou, vooruit, dat kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 21 april 2004 09:50 schreef FrankR het volgende:
[..]
Op de website staat: "Wed 8:00pm UPN" dus ik denk dat we nog 24 uur mogen wachten
Ik was vanmorgen een half uur te laat op me werk, omdat ik nog 'even' de headers van de newsgroup binnen wilde halen om te kijken of ie er al stondquote:Op woensdag 21 april 2004 13:52 schreef Summoner het volgende:
G*dver. Ik heb gisteren tot een uur of zes zitten wachten op die fakking episode. Is 'ie er nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |