Heel fantastisch, maar helaas niet correct. En een beetje jammer, hè...quote:Op donderdag 22 april 2004 22:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik had eerder voor een van deze twee knapen gekozen:
[afbeelding]
[afbeelding]
heb net een paar kilo vlees naar binnen zitten werken.. heb geen zin om mn toetsenbord schoon te maken hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 22:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, volgens mij lijk jij wel op Lodewijkje. Met dat vertroetelende handje aan zijn mond.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heel fantastisch, maar helaas niet correct. En een beetje jammer, hè...
Ik weet niet of ik op hem lijk. Waarom denk je dat ik op hem lijk?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:19 schreef Kaalhei het volgende:
Nee, volgens mij lijk jij wel op Lodewijkje. Met dat vertroetelende handje aan zijn mond.![]()
"Dat is een gevoel"quote:Op donderdag 22 april 2004 22:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik op hem lijk. Waarom denk je dat ik op hem lijk?
Zijn luisteraars zullen al wel net zo geïndoctrineerd zijn. Dat er geen discussie zou ontstaan is natuurlijk onzin. Alsof nadat de imam is weggestuurd de volgelingen er geen achting op zullen slaan en doorgaan met hun belijdenis. Ik denk dat het logischer is dat er een onderlinge discussie ontstaat en zich afvragen of ze hier wel mee door moeten gaan. De boodschap dat zulke uitlatingen/opvattingen niet kunnen in Frankrijk krijgen ze echt wel mee.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel ja, links heeft het weer gedaan.
Kijk, deze man zal je waarschijnlijk niet kunnen "genezen", nee, maar zijn luisteraars en eventuele navolgers kan je wel duidelijk maken wat er mis aan is en hoe we het hier graag zouden willen hebben. Door de man weg te trappen ontstaat er geen discussie, in tegendeel, een man wordt weggetrapt om zijn mening -in de ogen van velen- en het wordt weggemoffeld.
Ik ben ook anti-anti-islam maar bij jou schiet het door naar pro-islam ten koste van wat dan ook. Bij elke kritische noot op de islam kom jij standpunten verdedigen alsof er een hetze gevoerd wordt.quote:Ik ben de zoon van Wallage niet, ik zou niet weten waarom ik, kennelijk, zo ontzettend links ben, ik vind mijzelf allerminst typisch ueber-links. Tevens vind ik je "pro-islam"-opmerking wel een beetje mooi, maar waar baseer jij dat op? Ik hoop dat je anti-anti-islam niet verwart met pro-islam. En, ja, droomwereld, dat slaat natuurlijk nergens op, hè...
Nou, nou, ik ben koste wat kost "pro-islam". Gedurfde stellingen, maar ik ben het niet met je eens en ik betwijfel of je daar ook maar een beetje aanwijzingen voor hebt. Er is trouwens niets mis met een kritische noot op de Islam, hoor, juist niet, maar wat is er verkeerd met standpunten verdedigen?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik ben ook anti-anti-islam maar bij jou schiet het door naar pro-islam ten koste van wat dan ook. Bij elke kritische noot op de islam kom jij standpunten verdedigen alsof er een hetze gevoerd wordt.
Jawel omdat je daarmee de critici diskwalificeert en een verkeerde hoek indrukt.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, nou, ik ben koste wat kost "pro-islam". Gedurfde stellingen, maar ik ben het niet met je eens en ik betwijfel of je daar ook maar een beetje aanwijzingen voor hebt. Er is trouwens niets mis met een kritische noot op de Islam, hoor, juist niet, maar wat is er verkeerd met standpunten verdedigen?
Naar mijn mening is er trouwens wel een kleine hetze jegens de Islam, ja, maar dat is totaal niet relevant.
zolang de geit er ook maar wat aan heeft mag dat in Nederlandquote:Op vrijdag 23 april 2004 01:09 schreef speedfreakssj het volgende:
allemaal prima om die imams het land uit te gooien. die gasten doen zowat NIKS anders dan de moslims indoctrineren dat het niet goed is om iemand in zijn reet te nuecken. Alsof die andere dingen die ze zelf neuken zo goed zijn en islam compatible......
Jammer inderdaad dat deze twee niet vanaf hun geboorte al een spreekverbod hebben gekregen..quote:Op donderdag 22 april 2004 22:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jawel omdat je daarmee de critici diskwalificeert en een verkeerde hoek indrukt.
quote:Met standpunten verdedigen is niets verkeerd maar jij doet dat met oogkleppen op. Zelden betrap ik je op een afkeurende quote als het gaat om moslims, de islam in het algemeen of andere minderheden. Eerst verdedig je hen en val je de mensen aan die kritiek hebben, zelfs als het gaat om een geesteszieke imam uit Frankrijk die de vrijgevochte verworvenheden van het westen bedreigt.
quote:Zelden betrap ik je op een afkeurende quote als het gaat om moslims, de islam in het algemeen of andere minderheden.
Wat een goede argumenten gebruik je, en ik bewonder vooral je nuancesquote:Op vrijdag 23 april 2004 01:09 schreef speedfreakssj het volgende:
allemaal prima om die imams het land uit te gooien. die gasten doen zowat NIKS anders dan de moslims indoctrineren dat het niet goed is om iemand in zijn reet te nuecken. Alsof die andere dingen die ze zelf neuken zo goed zijn en islam compatible......
Ow ja, en jouw ondertitel is zeker beter. (let wel, ik zeg niets over de mijn, we hebben het hier over de jouwe)quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een goede argumenten gebruik je, en ik bewonder vooral je nuances
Wow, een new cool buzz-word de wereld ingeholpen: "islam compatible"!quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:09 schreef speedfreakssj het volgende:
Islam compatiblequote:Op vrijdag 23 april 2004 01:09 schreef speedfreakssj het volgende:
Nee maar als elk objectief weldenkend mens een uitspraak afkeurt dan kom jij met het tegenovergestelde. Jij gaat ze zelfs verdedigen en vergoeilijkt de zaak. En dat is heel wat anders dan de rol waarin jij jezelf ziet.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:27 schreef Monidique het volgende:
[..]. Er is niets mis met kritiek, let wel: kritiek, dus niet haat.
[..].
[..].
Nee, zonder reden heb ik inderdaad geen reden om afkeurende quotes (?) te maken over moslims, de islam in het algemeen of andere minderheden.
Maar goed, als je niet even flink beukt op een paar moslims ben je pro-moslim en een De Waal-adept. Weten we dat ook weer. Kom nou maar uit je zwart-witwereld en probeer eens wat minder obsessief mijn posts bij te houden, hoewel er overigens niets klopt van je vuile insinuaties.
Kan worden vertaald met: onderworpenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:06 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Islam compatible![]()
![]()
![]()
Jij ziet dat zo en kennelijk kan ik je verstoorde ideeën niet veranderen, helaas.quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nee maar als elk objectief weldenkend mens een uitspraak afkeurt dan kom jij met het tegenovergestelde. Jij gaat ze zelfs verdedigen en vergoeilijkt de zaak. En dat is heel wat anders dan de rol waarin jij jezelf ziet.
Je had meteen in het begin over het onderwerp moeten praten, in plaats van mij -onterecht- voor van alles uit te maken.quote:Maargoed, ik wil het niet over jou hebben maar over het onderwerp waar jij vanaf stapte.
quote:Op donderdag 22 april 2004 20:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jij verdedigt de vrijheid van een imam die het land Frankrijk met haar democratie en cultuur bedreigt door gevaarlijke en ondermijnende activiteiten, ten koste van diegene die zich fatsoenlijk voortbewegen in dat land. En dat doe je stelselmatig.
Monodique: het linkse geweten.
En ik ben niet de enige die dat zo ziet. Waarom je het probeert te ontkennen is mij een raadsel.quote:Op zondag 25 april 2004 14:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij ziet dat zo en kennelijk kan ik je verstoorde ideeën niet veranderen, helaas.
Jij besluit zelf om de dialoog alleen op jou te laten richten door alleen op dit stukje van mij te reageren:quote:Je had meteen in het begin over het onderwerp moeten praten, in plaats van mij -onterecht- voor van alles uit te maken.
Walgelijk hoe je de feiten verdraait:
[..]
Ik voegde daarvoor slechts mijn eigen mening over jou toe zonder het onderwerp uit het oog te verliezen.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, nou, ik ben koste wat kost "pro-islam". Gedurfde stellingen, maar ik ben het niet met je eens en ik betwijfel of je daar ook maar een beetje aanwijzingen voor hebt. Er is trouwens niets mis met een kritische noot op de Islam, hoor, juist niet, maar wat is er verkeerd met standpunten verdedigen?
Naar mijn mening is er trouwens wel een kleine hetze jegens de Islam, ja, maar dat is totaal niet relevant.
Dat jij niet de enige bent die in mijn onschuldige uitspraken allerlei rare ideeën ziet, zegt natuurlijk helemaal niets. Dat ik probeert te ontkennen -:D- komt nogal arrogant over, niet? Jij beschuldigd mij, ten onrechte, van allerlei dingen en je hebt daar geen bewijs voor. Ik hoef het nauwelijks te ontkennen, want jij brengt niets in wat duidelijk is, slechts ongefundeerde insinuaties.quote:Op maandag 26 april 2004 02:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En ik ben niet de enige die dat zo ziet. Waarom je het probeert te ontkennen is mij een raadsel.
Ah, de aap en de mouw. Je vergeet kennelijk dat ik het al over die imam heb gehad en nu ga je jouw persoonlijke aanvallen afwentelen op mij. En verder nog: jouw leugen dat ik ergens mee zou zijn begonnen probeer je nu te verbergen door uiterst walgelijk te zeggen dat ik niet op mag gaan op jouw beschuldigingen. Beschuldigingen die overigens nog nooit onderbouwd zijn.quote:Jij besluit zelf om de dialoog alleen op jou te laten richten door alleen op dit stukje van mij te reageren:
Nee, nee. Jij zegt dat ik uit een onderwerp ging, of zoiets, maar jij begon mij zwart te maken voor allerlei dingen en nu probeer jij je met alle macht te wringen uit de positie waarin jij je klem geluld heb. Het komt hier op neer: Jij begon persoonlijke aanvallen te gebruiken en later zeg je dat het mijn schuld is dat ik mij verweer voor de persoonlijke aanvallen, waar nog steeds niets van is onderbouwd.quote:Ik voegde daarvoor slechts mijn eigen mening over jou toe zonder het onderwerp uit het oog te verliezen.
Walgelijk hoe jij de feiten verdraait.
De reden is vrij duidelijk. Hij is als boodschapper gestuurd om het goede midden-oosten met als religie de islam te promoten. Daarbij heeft hij hier veel meer vrijheden en inkomsten en wordt hij door zijn volgelingen als bevrijder/held gezien.quote:Op maandag 26 april 2004 10:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Als die Imam het zo verschrikkelijk slecht heeft in Europa, en de wereld om hem heen als bedorven ervaart, dan kan hij mooi oprotten.
Iets dat ik nooit begrepen heb, waarom zou je willen wonen in een land waar je niets dan minachting voor voelt? Je hebt de vrijheid om een enkeltje Verwegistan te boeken hoor, ik betwijfel of iemand je mist.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |