abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18620444
quote:
Op donderdag 22 april 2004 22:14 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik had eerder voor een van deze twee knapen gekozen:
[afbeelding]

[afbeelding]
Heel fantastisch, maar helaas niet correct. En een beetje jammer, hè...
  donderdag 22 april 2004 @ 22:19:42 #152
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_18620519
quote:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
heb net een paar kilo vlees naar binnen zitten werken.. heb geen zin om mn toetsenbord schoon te maken hoor
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
  donderdag 22 april 2004 @ 22:19:46 #153
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18620522
quote:
Op donderdag 22 april 2004 22:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Heel fantastisch, maar helaas niet correct. En een beetje jammer, hè...
Nee, volgens mij lijk jij wel op Lodewijkje. Met dat vertroetelende handje aan zijn mond.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_18620613
quote:
Op donderdag 22 april 2004 22:19 schreef Kaalhei het volgende:
Nee, volgens mij lijk jij wel op Lodewijkje. Met dat vertroetelende handje aan zijn mond.
Ik weet niet of ik op hem lijk. Waarom denk je dat ik op hem lijk?
  donderdag 22 april 2004 @ 22:33:15 #155
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18620860
quote:
Op donderdag 22 april 2004 22:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik op hem lijk. Waarom denk je dat ik op hem lijk?
"Dat is een gevoel"
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_18620932
quote:
Op donderdag 22 april 2004 22:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wel ja, links heeft het weer gedaan.

Kijk, deze man zal je waarschijnlijk niet kunnen "genezen", nee, maar zijn luisteraars en eventuele navolgers kan je wel duidelijk maken wat er mis aan is en hoe we het hier graag zouden willen hebben. Door de man weg te trappen ontstaat er geen discussie, in tegendeel, een man wordt weggetrapt om zijn mening -in de ogen van velen- en het wordt weggemoffeld.
Zijn luisteraars zullen al wel net zo geïndoctrineerd zijn. Dat er geen discussie zou ontstaan is natuurlijk onzin. Alsof nadat de imam is weggestuurd de volgelingen er geen achting op zullen slaan en doorgaan met hun belijdenis. Ik denk dat het logischer is dat er een onderlinge discussie ontstaat en zich afvragen of ze hier wel mee door moeten gaan. De boodschap dat zulke uitlatingen/opvattingen niet kunnen in Frankrijk krijgen ze echt wel mee.
quote:
Ik ben de zoon van Wallage niet, ik zou niet weten waarom ik, kennelijk, zo ontzettend links ben, ik vind mijzelf allerminst typisch ueber-links. Tevens vind ik je "pro-islam"-opmerking wel een beetje mooi, maar waar baseer jij dat op? Ik hoop dat je anti-anti-islam niet verwart met pro-islam. En, ja, droomwereld, dat slaat natuurlijk nergens op, hè...
Ik ben ook anti-anti-islam maar bij jou schiet het door naar pro-islam ten koste van wat dan ook. Bij elke kritische noot op de islam kom jij standpunten verdedigen alsof er een hetze gevoerd wordt.
pi_18621072
quote:
Op donderdag 22 april 2004 22:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik ben ook anti-anti-islam maar bij jou schiet het door naar pro-islam ten koste van wat dan ook. Bij elke kritische noot op de islam kom jij standpunten verdedigen alsof er een hetze gevoerd wordt.
Nou, nou, ik ben koste wat kost "pro-islam". Gedurfde stellingen, maar ik ben het niet met je eens en ik betwijfel of je daar ook maar een beetje aanwijzingen voor hebt. Er is trouwens niets mis met een kritische noot op de Islam, hoor, juist niet, maar wat is er verkeerd met standpunten verdedigen?

Naar mijn mening is er trouwens wel een kleine hetze jegens de Islam, ja, maar dat is totaal niet relevant.
  vrijdag 23 april 2004 @ 00:12:27 #158
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_18623346
quote:
Op donderdag 22 april 2004 22:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou, nou, ik ben koste wat kost "pro-islam". Gedurfde stellingen, maar ik ben het niet met je eens en ik betwijfel of je daar ook maar een beetje aanwijzingen voor hebt. Er is trouwens niets mis met een kritische noot op de Islam, hoor, juist niet, maar wat is er verkeerd met standpunten verdedigen?

Naar mijn mening is er trouwens wel een kleine hetze jegens de Islam, ja, maar dat is totaal niet relevant.
Jawel omdat je daarmee de critici diskwalificeert en een verkeerde hoek indrukt.

Met standpunten verdedigen is niets verkeerd maar jij doet dat met oogkleppen op. Zelden betrap ik je op een afkeurende quote als het gaat om moslims, de islam in het algemeen of andere minderheden. Eerst verdedig je hen en val je de mensen aan die kritiek hebben, zelfs als het gaat om een geesteszieke imam uit Frankrijk die de vrijgevochte verworvenheden van het westen bedreigt.
  vrijdag 23 april 2004 @ 01:09:53 #159
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_18624221
allemaal prima om die imams het land uit te gooien. die gasten doen zowat NIKS anders dan de moslims indoctrineren dat het niet goed is om iemand in zijn reet te nuecken. Alsof die andere dingen die ze zelf neuken zo goed zijn en islam compatible......
  vrijdag 23 april 2004 @ 08:58:09 #160
17075 extreme
-wannahave-
pi_18626529
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 01:09 schreef speedfreakssj het volgende:
allemaal prima om die imams het land uit te gooien. die gasten doen zowat NIKS anders dan de moslims indoctrineren dat het niet goed is om iemand in zijn reet te nuecken. Alsof die andere dingen die ze zelf neuken zo goed zijn en islam compatible......
zolang de geit er ook maar wat aan heeft mag dat in Nederland
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  vrijdag 23 april 2004 @ 11:49:02 #161
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_18629689
Mensen vergeten hier hoe gevaarlijk het is om imans dit soort dingen te laten prediken. In Nederland is een grote groep allochtone laag opgeleide mensen die heel vatbaar zijn voor dit soort preken.

Veel mensen op dit forum.. links of recht kunnen gelukkig voor zichzelf denken en gaan er vanuit dat dat voor iedereen geld. Dit is niet het geval de mensen waar ik over praat zijn makkelijk te indoctineren en op te hitsen door dit soort iman's

Dit is de reden waarom ik zo fel ben op het controleren van imans en actie nemen als ze "foute"dingen prediken.
mai pen rai
pi_18631543
quote:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
Jammer inderdaad dat deze twee niet vanaf hun geboorte al een spreekverbod hebben gekregen..
Yeah baby Yeah!
pi_18648886
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 00:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jawel omdat je daarmee de critici diskwalificeert en een verkeerde hoek indrukt.
. Er is niets mis met kritiek, let wel: kritiek, dus niet haat.
quote:
Met standpunten verdedigen is niets verkeerd maar jij doet dat met oogkleppen op. Zelden betrap ik je op een afkeurende quote als het gaat om moslims, de islam in het algemeen of andere minderheden. Eerst verdedig je hen en val je de mensen aan die kritiek hebben, zelfs als het gaat om een geesteszieke imam uit Frankrijk die de vrijgevochte verworvenheden van het westen bedreigt.
.
quote:
Zelden betrap ik je op een afkeurende quote als het gaat om moslims, de islam in het algemeen of andere minderheden.
.

Nee, zonder reden heb ik inderdaad geen reden om afkeurende quotes (?) te maken over moslims, de islam in het algemeen of andere minderheden.

Maar goed, als je niet even flink beukt op een paar moslims ben je pro-moslim en een De Waal-adept. Weten we dat ook weer. Kom nou maar uit je zwart-witwereld en probeer eens wat minder obsessief mijn posts bij te houden, hoewel er overigens niets klopt van je vuile insinuaties.
  zaterdag 24 april 2004 @ 10:41:45 #164
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_18649032
quote:
Wat een goede argumenten gebruik je, en ik bewonder vooral je nuances

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 24 april 2004 @ 10:44:23 #165
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_18649075
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat een goede argumenten gebruik je, en ik bewonder vooral je nuances

Ow ja, en jouw ondertitel is zeker beter. (let wel, ik zeg niets over de mijn, we hebben het hier over de jouwe)
I mean no harm
pi_18662356
quote:
Wow, een new cool buzz-word de wereld ingeholpen: "islam compatible"!

"Product X! Nu certified Islam Compatible™!"
Ars longa, vita brevis
  zaterdag 24 april 2004 @ 23:06:05 #167
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_18662585
quote:
Islam compatible
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  zondag 25 april 2004 @ 00:07:10 #168
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_18664371
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 10:27 schreef Monidique het volgende:

[..]

. Er is niets mis met kritiek, let wel: kritiek, dus niet haat.
[..]

.
[..]

.

Nee, zonder reden heb ik inderdaad geen reden om afkeurende quotes (?) te maken over moslims, de islam in het algemeen of andere minderheden.

Maar goed, als je niet even flink beukt op een paar moslims ben je pro-moslim en een De Waal-adept. Weten we dat ook weer. Kom nou maar uit je zwart-witwereld en probeer eens wat minder obsessief mijn posts bij te houden, hoewel er overigens niets klopt van je vuile insinuaties.
Nee maar als elk objectief weldenkend mens een uitspraak afkeurt dan kom jij met het tegenovergestelde. Jij gaat ze zelfs verdedigen en vergoeilijkt de zaak. En dat is heel wat anders dan de rol waarin jij jezelf ziet.

Maargoed, ik wil het niet over jou hebben maar over het onderwerp waar jij vanaf stapte.
  zondag 25 april 2004 @ 09:26:58 #169
92803 Bela
homo ludens
pi_18667999
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 23:06 schreef digitaLL het volgende:

[..]

Islam compatible
Kan worden vertaald met: onderworpen
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_18671944
quote:
Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nee maar als elk objectief weldenkend mens een uitspraak afkeurt dan kom jij met het tegenovergestelde. Jij gaat ze zelfs verdedigen en vergoeilijkt de zaak. En dat is heel wat anders dan de rol waarin jij jezelf ziet.
Jij ziet dat zo en kennelijk kan ik je verstoorde ideeën niet veranderen, helaas.
quote:
Maargoed, ik wil het niet over jou hebben maar over het onderwerp waar jij vanaf stapte.
Je had meteen in het begin over het onderwerp moeten praten, in plaats van mij -onterecht- voor van alles uit te maken.

Walgelijk hoe je de feiten verdraait:
quote:
Op donderdag 22 april 2004 20:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Jij verdedigt de vrijheid van een imam die het land Frankrijk met haar democratie en cultuur bedreigt door gevaarlijke en ondermijnende activiteiten, ten koste van diegene die zich fatsoenlijk voortbewegen in dat land. En dat doe je stelselmatig.

Monodique: het linkse geweten.
  maandag 26 april 2004 @ 02:08:11 #171
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_18685578
quote:
Op zondag 25 april 2004 14:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jij ziet dat zo en kennelijk kan ik je verstoorde ideeën niet veranderen, helaas.
En ik ben niet de enige die dat zo ziet. Waarom je het probeert te ontkennen is mij een raadsel.
quote:
Je had meteen in het begin over het onderwerp moeten praten, in plaats van mij -onterecht- voor van alles uit te maken.

Walgelijk hoe je de feiten verdraait:
[..]
Jij besluit zelf om de dialoog alleen op jou te laten richten door alleen op dit stukje van mij te reageren:
quote:
Op donderdag 22 april 2004 22:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik voegde daarvoor slechts mijn eigen mening over jou toe zonder het onderwerp uit het oog te verliezen.
Walgelijk hoe jij de feiten verdraait.
pi_18685658
quote:
Op maandag 26 april 2004 02:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En ik ben niet de enige die dat zo ziet. Waarom je het probeert te ontkennen is mij een raadsel.
Dat jij niet de enige bent die in mijn onschuldige uitspraken allerlei rare ideeën ziet, zegt natuurlijk helemaal niets. Dat ik probeert te ontkennen -:D- komt nogal arrogant over, niet? Jij beschuldigd mij, ten onrechte, van allerlei dingen en je hebt daar geen bewijs voor. Ik hoef het nauwelijks te ontkennen, want jij brengt niets in wat duidelijk is, slechts ongefundeerde insinuaties.
quote:
Jij besluit zelf om de dialoog alleen op jou te laten richten door alleen op dit stukje van mij te reageren:
Ah, de aap en de mouw. Je vergeet kennelijk dat ik het al over die imam heb gehad en nu ga je jouw persoonlijke aanvallen afwentelen op mij. En verder nog: jouw leugen dat ik ergens mee zou zijn begonnen probeer je nu te verbergen door uiterst walgelijk te zeggen dat ik niet op mag gaan op jouw beschuldigingen. Beschuldigingen die overigens nog nooit onderbouwd zijn.
quote:
Ik voegde daarvoor slechts mijn eigen mening over jou toe zonder het onderwerp uit het oog te verliezen.
Walgelijk hoe jij de feiten verdraait.
Nee, nee. Jij zegt dat ik uit een onderwerp ging, of zoiets, maar jij begon mij zwart te maken voor allerlei dingen en nu probeer jij je met alle macht te wringen uit de positie waarin jij je klem geluld heb. Het komt hier op neer: Jij begon persoonlijke aanvallen te gebruiken en later zeg je dat het mijn schuld is dat ik mij verweer voor de persoonlijke aanvallen, waar nog steeds niets van is onderbouwd.

Schandalig. Of ik nou ergens op reageer of niet, je bent bezig met persoonlijke aanvallen, met leugens, met verdraaiingen en dit alles om de andere maar zwart te maken en wanneer iemand daar tegenin gaat concentreert hij, volgens jou, zich te veel op de dingen die over hem gezegd worden. Je verpest dus een discussie met jouw irritant zuigend gedrag.
  maandag 26 april 2004 @ 02:27:51 #173
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_18685691
Oi!
Monidique en Quasar, vecht dat effe lekker uit in het slowchattopic of mail of MSN ofzo
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 26 april 2004 @ 10:03:37 #174
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18687899
Als die Imam het zo verschrikkelijk slecht heeft in Europa, en de wereld om hem heen als bedorven ervaart, dan kan hij mooi oprotten.

Iets dat ik nooit begrepen heb, waarom zou je willen wonen in een land waar je niets dan minachting voor voelt? Je hebt de vrijheid om een enkeltje Verwegistan te boeken hoor, ik betwijfel of iemand je mist.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_18691037
quote:
Op maandag 26 april 2004 10:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Als die Imam het zo verschrikkelijk slecht heeft in Europa, en de wereld om hem heen als bedorven ervaart, dan kan hij mooi oprotten.

Iets dat ik nooit begrepen heb, waarom zou je willen wonen in een land waar je niets dan minachting voor voelt? Je hebt de vrijheid om een enkeltje Verwegistan te boeken hoor, ik betwijfel of iemand je mist.

De reden is vrij duidelijk. Hij is als boodschapper gestuurd om het goede midden-oosten met als religie de islam te promoten. Daarbij heeft hij hier veel meer vrijheden en inkomsten en wordt hij door zijn volgelingen als bevrijder/held gezien.
Gewoon hard aanpakken degene die overtredingen begaan. Er nmoet een signaal af worden gegeven dat dit soort uitwassen niet getolereerd worden. Dat deze imam het land niet uitgezet kan worden betekent dat het rechtssysteem niet meer up-tot-date is om dit soort criminelen aan te pakken.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')