abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18568178
HOOI, een goede vriendin van me is zaterdag jarig en ik heb geeeeeen idee wat ik moet geven. Hebben jullie geen leuke ideeen voor mij? ze wordt trouwens 19...
pi_18568253
waar houdt ze van?
wat voor type is ze?

vraag haar vriend/broer/ouders/klasgenoten eens
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_18568259
Een abonnement op een tijdschrift, rijbewijs , een boek, een cd, enz. enz....
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:08:11 #4
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_18568722
dildo
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_18568792
Een leuk kettinkje, dat heb ik ook gekocht voor een vriendin die vandaag jarig is (en het zondag viert)
pi_18568825
Een zoutkristallamp natuurlijk! (te koop bij Xenos voor 9,95 euro)

Zoutkristallampen zijn natuurlijke zoutsteenkristallen die van binnenuit verlicht worden. Deze zoutkristallen ontstonden ruim 250 miljoen jaar geleden. Elke lamp is uniek in vorm en kleur. Ze verspreidt een aangenaam, natuurlijk en rustgevend licht en is een verrijking voor elk interieur.

Het grootste deel van ons leven brengen we door in gesloten ruimten, die hoofdzakelijk gevuld zijn met positieve ionen, afkomstig van airconditioning, GSM, telefoon, microgolfoven, computers, televisie, sigarettenrook en andere milieuvervuilende elementen.
Ons prestatievermogen en ons welbehagen worden grotendeels bepaald door de lucht die we inademen.

Zoutkristallen kunnen de lucht in onze huizen aanzienlijk verbeteren. Ze brengen uitsluitend negatieve ionen voort. Hierdoor herstellen ze het natuurlijk evenwicht in de lucht.
Dit gebeurt vooral wanneer het kristal verwarmd wordt: de negatieve ionen die hierbij vrijkomen zijn als het ware vitaminen voor de lucht. Vergelijk het met de opwekkende kracht van frisse berglucht of gezonde zeelucht of denk aan het zalige gevoel van een opklarende hemel na een hevig onweer.
Vandaar ook de tweede benaming: het bergluchtlampje.

Een hoger gehalte aan negatieve ionen in de lucht verbetert onze fysische en psychische prestaties.
De lamp heeft een heilzame werking bij de behandeling van depressies, slapeloosheid en concentratiestoornissen.
Het zijn ook de ideale nachtlampjes voor baby's en kleine kinderen.
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:12:29 #7
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_18568843
Een eendje is ook leuk Met een rode strik er om heen.
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 20 april 2004 @ 21:31:08 #8
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_18571258
't is bijna moederdag (tevens mijn verjaardag ) dus genoeg leuke cadeautjes in de winkels.
Heb zelf vandaag van m'n vriend "zomaar" een cadeautje gekregen: cadeausetje van Puma Flowing parfum met een douchegel erbij

Cadeaubon van de H&M of Hunkemoller of iets dergelijks is ook altijd erg geslaagd. Chocola en snoep en zo kun je volgens mij tegenwoordig beter niet meer mee aankomen want 9 van de 10 meiden is aan het lijnen volgens mij.
  vrijdag 23 april 2004 @ 18:55:29 #9
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_18638697
Leuk boeketje bloemen dat je zelf laat samenstellen bij de bloemist met veel kleurtjes
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_18673850
Tis zaterdag geweest, ts heeft vast een prachtig cadeau gegeven.
Deze kan nu dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')