abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18566438
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met een balzakring, zo'n ring die je om je zak vastmaakt.
Zelf heb ik er een en die vind ik erg lekker zitten, lekker tijdens boodschappen, uitgaan, e.d. een geil gevoel om m'n ballen.
Als je zelf ook zo'n ring hebt, wat voor een heb je er dan? Ben je ermee aan het trainen (doe ik zelf), etc.

Het lijkt me leuk te lezen wat jullie allemaal lekker vinden met je ballen te doen. Ballplay geeft mij een onwijs genot. Ik weet dat het veel mannen te ver gaat om met hun ballen te (laten) spelen, maar ik lees graag de reacties van mannen die er wel van houden.
pi_18566466
heeft het met sm te maken ofzo?
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:46:56 #3
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_18566571
Was da????
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:47:22 #4
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18566576
een wat?
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:48:10 #5
59009 paullo
vini vidi vici
pi_18566586
Edit: offtopic

[ Bericht 96% gewijzigd door erodome op 20-04-2004 20:25:45 ]
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_18566592
Zoveel gevoel zit er toch niet in je ballen? Als je dan toch gaat spelen, speel dan gewoon met je eikel.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_18566661
hmmm... ik doe er soms wel eens een elastiekje omheen (zo'n dunne dus), en als ik zin heb in wat hevigere prikkels doe ik er zo'n dikke elastiek omheen. Ik ken die ring persoonlijk niet, maar misschien moet ik het eens proberen, want mijn ervaringen met elastiek zijn erg goed. Als je van een beetje pijn houdt tenminste. Gewoonlijk heb ik hem dan een paar uur om totdat het echt een beetje een beetje verdoofd begint aan te voelen en dan wordt het tijd om het er weer af te halen.
icy winter
pi_18566753
Een soort ballenknijper ofzo
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:05:12 #9
50965 Drumkruk
Passief actief
pi_18566975
moehahaha... ik vind een "ballenbinder" veel beter klinken!
pi_18566997
wat een snelle reacties! bedankt! ik weet dat je met elastiek erg moet oppassen omdat het je huid afknelt. het gaat mij om het gevoel, heb eigenlijk nog nooit elastiek gebruikt. Alhoewel het eigenlijk idd onder sm valt, vind ik dat zelf niet, want het gaat me alleen om het lekkere gevoel om m'n zak, niet om de echte pijn, daar hou ik niet van. Mijn ballen worden er gevoelig van.
Voor de geinteresseerden/nieuwsgierigen: kijk eens op http://home.wanadoo.nl/qwerty123/toys.html voor voorbeelden, of zoek op balzakstretcher
pi_18567015
ja, ballenbinder klinkt ook leuk!
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:10:00 #12
50965 Drumkruk
Passief actief
pi_18567088
laat ik na mijn iets minder serieuze post ook een serieuzere posten...
ik vind het aan de ene kant een raar idee dat ik in de supermarkt met een "elastiek" om mijn zak rond loop, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel weer lekker... ik weet niet echt wat ik me erbij moet voorstellen, maar het lijkt me wel lekker... ik vind het namelijk ook wel lekker wanneer mijn vriendin me bij me zak pakt. Maar ik heb nou niet echt de behoefte om dat onder het normale dagelijkse doen om te hebben...
dan nog een vraagje: heb je er als je hem af doet en dan klaarkomt een beter orgasme door?
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:16:07 #13
59009 paullo
vini vidi vici
pi_18567220
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_18567336
Wat ik me afvraag: is het gevoel zelf opwindend of is het meer het idee dat je iets om je zak hebt hangen en er buiten mee rondloopt zonder dat mensen er vanaf weten?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_18567585
Bij mij is het dragen alleen al opwindend, ook de gedachte van te voren als ik 'm om wil gaan doen al. Mijn ervaring bij het klaarkomen is dat ik hardere stralen spuit, zeker als ik een tijdje ermee heb gespeeld. Daarnaast vind ik het ook opwindend om ermee te lopen zonder dat anderen er van weten. Ik vind het een goed gevoel die ring en m'n zak tegen m'n benen aan te voelen als ik loop (zonder ring heb ik (helaas) niet zo'n lage zak).
In de sm-sfeer wordt het ook gebruikt met slotjes, zodat een ander kan bepalen wanneer de ring af mag, maar dat vind ik persoonlijk wat ver gaan.
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:35:35 #16
21711 _CannaBIOS_
Eco-friendly B.I.O.S.
pi_18567709
mai! is het de bedoeling dat je zo'n metalen vliegtuigonderdeel met behulp van een imbus sleutel om je scrotum vastmaakt!!!??? hoe zwaar zijn die apparaten... kenne de klokken wel luiden tijdens gebruik? bloedtoevoer?
Can na Breath In & Out Simultaniously
pi_18567725
Naar mijn idee bereik je met een ring ook een iets ander effect dan met een elastiek. Door een ring voel je gewicht op je ballen rusten, wat (denk ik) meer te vergelijken is met het gevoel dat iemand je zak beet pakt.
pi_18567766
ja, je maakt 'm vast met een sleuteltje. ze zijn er in verschillende maten en gewichten, van licht tot heel zwaar, net naar je voorkeur. Je kunt gewoon klaarkomen en als je een brede neemt (38 mm) is er geen gevaar voor de bloedtoevoer (wel afhankelijk van de dikte van de huid van je zak natuurlijk).
pi_18567869
Nee ik ben iemand met heel gevoelige ballen. Het is ook een plek waar ik altijd heel voorzichting mee ben een geen "spelletjes" mee speel. Ik vind de gedachte aan zo'n ring daarom best eng. Dit zou ik dus niet echt fijn vinden om te dragen.
pi_18569321
Serieus....

Krijg je daar geen "hangzak" van???
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_18569621
tijdens de seks doe ik weleens zo'n ding om. is meer een soort rubberen bandje eigenlijk.
vooral om m'n ballen op z'n plaats te houden - ze willen nog weleens naar boven schieten.
dat is eigenlijk de enige reden. of m'n pik langer stijf blijft of stijver is denk ik eigenlijk niet.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18570045
het ligt eraan hoe lang, hoe vaak je een ballweight draagt, maar vooral ook hoe zwaar het gewicht is dat je gebruikt. je kunt je zak dus 'trainen' als je wilt om echte low-hangers te krijgen, maar of dat gezond is betwijfel ik. als je zou willen zou je dus een hangzak kunnen krijgen, maar bij 'normaal' gebruik gebeurt dat dus niet; de huid trekt zichzelf wel weer terug.
pi_18570128
Caesu, je pik blijft er niet langer door stijf, dat krijg je wel als je een cockring zou gebruiken. omdat deze ring niet rond je penis zit heeft deze daar geen invloed op.
Gebruik jij je rubberen bandje omdat je ballen anders in je buikholte gaan zitten, of bewegen ze te veel?
  dinsdag 20 april 2004 @ 21:00:55 #24
82603 Olivier_B_Bommel
Als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_18570261
nou.. mij lijkt het alleen pijnlijk. Maar kun je er sporten?? Zit het strak ?? Mij lijkt het erg pijnlijk, als je in jke ballen wordt getrapt..
Overvaller: "Geef me je geld !"
Pompbediende: "Ik dacht het niet!"
Overvaller: "Oh, nou, doe me dan maar een pakje kauwgum."
pi_18570528
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:56 schreef kersseboom het volgende:
Caesu, je pik blijft er niet langer door stijf, dat krijg je wel als je een cockring zou gebruiken. omdat deze ring niet rond je penis zit heeft deze daar geen invloed op.
Gebruik jij je rubberen bandje omdat je ballen anders in je buikholte gaan zitten, of bewegen ze te veel?
niet in mn buikholte volgens mij maar ergens daar in de buurt. moet ik ze af en toe eventje terugduwen en die ring voorkomt dat.
hij zit dus inderdaad over mijn ballen en pik heen.

ik had een beter plaatje maar ik kan hem niet meer vinden
doe hem alleen tijdens seks om.

edit: het is dus geen balzakring maar een cockring volgens mij die ik gebruik
al zijn er ook cockringen die weer niet over de ballen heengaan. er zijn nog al wat variaties blijkbaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door Caesu op 20-04-2004 21:25:43 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')