Ik kan prima rollen..quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:39 schreef Jordy-B het volgende:
Dus eigenlijk geef je nu openlijk toe dat je niet in staat bent om sjekkies te rollen?
Ja... maar rol ze dan gewoon met 't handje...quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:47 schreef kisobran het volgende:
dat is beter dan kneuzen die iedere zaterdag hun zakgeld besteden aan een pakje sigaretten
200 hulzen voor 60 centquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja... maar rol ze dan gewoon met 't handje...
Tenzij ze er natuurlijk filters in wil hebben, maar ik vraag me af of er dan nog wel zoveel van de besparing op normale sigaretten overblijft... Die hulzen en filters kosten toch ook geld?
Daar zal de fabrikant veel winst op maken..quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:53 schreef DonSauza het volgende:
200 hulzen voor 60 cent![]()
ja je kunt van die blikken met shag kopen voor 12 euro...weet niet hoeveel maar is een redelijk groot blik..quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:57 schreef Kogando het volgende:
[..]
Daar zal de fabrikant veel winst op maken..
Maargoed, als je slim bent koop je dan ook ergens een baal shag van 100 kilo.
Dus het is normaal dat er maar een halve filter inzit, waar de shag heen moet zakken?quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:58 schreef lieverd23 het volgende:
ik heb dit jaren gedaan (ben nu gestopt) dat laatste stukje moet als het goed gaat vanzelf naar het filter schuiven (kwestie van wennen) maar het voostukje krijg je niet zo mooi recht als normale sigaretten natuurlijk. Ik heb in al die jaren erg veel geld bespaart. ik kocht bussen shag van huismerk van de Bas (kan ook van jacobs enz) en ik deed 2 weken met 1 bus. dus ik was zo'n 12 euro per twee weken kwijt. Dus wie is hier nu laks??
Het enige wat mij tegenstond is dat je lang aan het draaien bent als je bv. een paar dagen niet thuis bent
Zal ik dat beeld gelijk even uit de wegruimenquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:05 schreef Annastacia het volgende:
Ben ik de enige die hier een beeld voor ogen krijgt van een oude gerimpelde Mexicaan in een klein rommelig kamertje die aan een tafeltje sigaretten zit te maken, met een grote berg shag die uit een katoenen zak puilt?![]()
Hehe ROFLquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:26 schreef Principessa het volgende:
Of neem je een speciaal nep lederen tasje mee waarmee je je fabriek aan je broekriem kan klikken?
Die zijn wel te koop in Primera's en sigarenzaken!quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:25 schreef Pauline het volgende:
Waar kun je zo'n sigaretten- maker eigenlijk kopen? En hoeveel kost dat? Ik vind het ook handiger dan shag met uitgaan enzo.
je moet er toch geen gewone shag in doenquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:29 schreef DonSauza het volgende:
[..]
En ja de shag, die prijzen ken je vast wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |