abonnement Unibet Coolblue
pi_18564882
He ja BSB, wat reken je allemaal onder overspel? (Gokje: de Koran-term zina i.e. alle seks buiten (en dus ook vóór) het huwelijk. Kdachtutnie!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:31:10 #27
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_18564950
''Overspel is een schadelijkte ziekte voor elke samenleving. Eenieder die dit niet wil erkennen is bij voorbaat al ziek.''

Zit je bij een sekte?
pi_18564972
ik heb nog nooit zoveel onzin in 1 OP gezien
Hoe verzin je het?
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:32:47 #29
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_18564983
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:05 schreef Lemmeb het volgende:
Ej begrijp me niet verkeerd, ik doe zelf niet aan overspel enzo en moet er persoonlijk niks van hebben, maar jouw stukje is echt
pi_18565082
Dus je komt binnen bij Bart Smit, loopt naar Nikky toe en vraagt: "Valt er nog wat te neuken Nikky?"
Waarop Nikky zegt: "Bij de puzzels staat een heel geil vrouwtje, die wil vast wel wat.."

Zoiets BSB?

pi_18565138
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij
- door Bansheeboy -

Wat is overspel ?
Elke sexueel getinte actie BUITEN het huwelijk, afkeurbare interactiviteiten met kinderen, activiteiten door mensen van dezelfde sexe.
Seks in een homopaar is dus overspel

Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar het slaat nergens op. Ook pedofilie is geen overspel, behalve als je al een vaste relatie hebt natuurlijk. Je haalt een aantal dingen door elkaar.
.
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:40:49 #32
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_18565151
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:40 schreef Toet het volgende:

Seks in een homopaar is dus overspel
Seks in een heteropaar ook, als ze niet getrouwd zijn...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_18565265
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:40 schreef Angeles het volgende:

[..]

Seks in een heteropaar ook, als ze niet getrouwd zijn...
Ja ok, hoewel ik dat een achterlijk idee vind kan ik me er nog iets bij voorstellen dat de TS die mening heeft. Maar homo's kunnen trouwen, maar volgens de TS zullen zij dus nooit seks kunnen hebben zonder overspel te plegen.
.
pi_18565304
En iedereen als maagd het huwelijk in.
Nou nee dank u, daar heeft de staat niets mee te maken.

(is masturbatie voor het huwelijk ook haram?)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:48:31 #35
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_18565312
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:46 schreef Toet het volgende:

Ja ok, hoewel ik dat een achterlijk idee vind kan ik me er nog iets bij voorstellen dat de TS die mening heeft. Maar homo's kunnen trouwen, maar volgens de TS zullen zij dus nooit seks kunnen hebben zonder overspel te plegen.
Nee, inderdaad...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:50:36 #36
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_18565370
Ik zal het niet meer doen BSB
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:50:51 #37
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18565379
Ik vind dat dit topic in onzin thuis hoord, heb namelijk nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien, wat is je volgende topic BSB ?, waarom je vrouwen mag slaan.

Wat een lulkoek zeg.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:52:28 #38
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18565420
quote:
activiteiten door mensen van dezelfde sexe.
Wat een ongeloofelijke domme, kortzichtige kut opmerking, nee jij bent goed bezig echt waar.

(volgens mij heeft de integratie ergens niet goed gewerkt.)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:53:03 #39
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_18565434
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:04 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap nog steeds die leegstaande huurwoningen niet.
Die zitten mij ook dwars
pi_18565495
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:50 schreef Klonk het volgende:
wat is je volgende topic BSB ?, waarom je vrouwen mag slaan.
Nee, of je wel hard genoeg slaat en de juiste technieken gebruikt.
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:55:43 #41
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18565506
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:53 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

Die zitten mij ook dwars
Ik denk dat BSB (iemand al opgevallen hoeveel dat op BSE lijkt t ::D) dat doordat mensen vreemdgaan er daardoor mensen zelfmoord plegen en daardoor huizen leeg komen te staan, dat het klinklare onzin is en mijn demente oma van 90 met slimmere opmerkingen komt daar gaan we het hier niet over hebben.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:55:49 #42
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_18565508
Of waarom de democratie afgeschaft zou moeten worden. Daar staat hij namelijk ook niet achter
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:56:22 #43
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18565522
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:55 schreef Eightball het volgende:

[..]

Nee, of je wel hard genoeg slaat en de juiste technieken gebruikt.
BSB naar het keldertje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_18565527
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:04 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap nog steeds die leegstaande huurwoningen niet.
Mijn gok: pa bedriegt ma, gaat ervan door met jonge blom. Betaalt geen alimentatie. Ma verhuist met kinders naar goedkoop huurflatje...heeee...da's juist het tegenovergestelde! Overspel bevordert de woningnood. Gotsie, je hebt gelijk BSB. Het is dus al die vieze overspelplegers hun schuld dat ik niet kan verhuizen! Jihad! Jihad!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:08:44 #45
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18565813
enkeltje onzin
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:09:19 #46
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_18565830
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij
- door Bansheeboy -
[/b]
Op je titel geef je in ieder geval zelf geen antwoord.
quote:
Wat is overspel ?
Elke sexueel getinte actie BUITEN het huwelijk, afkeurbare interactiviteiten met kinderen, activiteiten door mensen van dezelfde sexe.
Je definitie van overspel is onjuist.
Overspel is het hebben van sexuele contacten buiten je relatie om, zonder goedkeuring van de partner. Staat helemaal los van huwelijkse staat, geslacht en meer- of minderjarigheid.
quote:
Vaak ontmoeten deze mensen elkaar op plaatsen als parkeertereinen en speelgoedwinkels, omdat het hier het minst aanwezig lijkt te zijn.
Bullshit. Overspel gebeurt overal. Misschien nog wel het minst op parkeerterreinen.
En waar je die speelgoedwinkels vandaan haalt is mij een raadsel.

Wat Barbie en Ken doen in de Speelboom is toch geen overspel?
quote:
Nog een aantal problemen die we hier aan te danken hebben zijn:

- Leegstaande huurwoningen
Lijkt me vreemd. Kenmerk van een gebroken gezin is dat de partners niet meer samen leven.
Daar heb je juist meer woningen voor nodig...
quote:
- Zelfmoordpogingen van achtergebleven partner die slachtoffer is geworden van overspel
Dat is het probleem van die persoon, niet van de overspelige. Hoe hard het ook klinkt.
quote:
- Toename verkoop anti-conceptie wat weer inhoudt dat er meer overspel gepleegd wordt
Een aanname van je, die nooit aangetoond is.
quote:
Hoe overspel te verbieden dan ?
Omdat de samenleving niet via simpele normen en waarden zelf de verantwoordelijkheid neemt en deze schadelijke vorm van zelfplezier aanzienlijk toeneemt, pleit ik ervoor om dit wettelijk te regelen.
Een niet te realiseren oplossing. Verbieden lost niets op. Ik ben ook tegen overspel. Heb het zelf ondervonden.

O ja, indirect leidt overspel misschien wel tot zelfmoord.
Althans.....jouw 'essay' over overspel.

Ik heb me namelijk bijna doodgelachen.

Try again, zou ik zeggen!
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_18567662
LOL! Een essay met de argumenten in een lijstje! goeie grap man
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:37:05 #48
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18567739
Volgens mij is Bansheeboy een kind van vele vaders
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:44:31 #49
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18567960
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij
- door Bansheeboy -
Waarom zou je buitenechtelijke kinderen het recht op geboren worden ontzeggen?
quote:
Wat is overspel ?
Elke sexueel getinte actie BUITEN het huwelijk, afkeurbare interactiviteiten met kinderen, activiteiten door mensen van dezelfde sexe.
Deze definitie even wat verder overdacht levert wat vreemde conclusies op:
- Een knipoog heet al overspel.
- Ongetrouwden plegen nagenoeg de hele dag overspel.
- Televisie kijken moet verboden worden.
- Sex kan slechts dan plaatsvinden om een binnenechtelijk kind te verwekken.

Criteria van afkeurbaarheid staan nog niet nader omschreven.

Mensen mogen niet samen voetballen met mensen van dezelfde sexe. Bekijken van een bioscoopfilm is ook een ernstige zonde.

Het komt op mij over als: Kraak niet, smaak niet, raak niet aan.
Niemand zal er iets op tegen hebben als jij deze normen voor jezelf hanteert. Het wordt echter wat anders als je meent deze normen aan ieder om je heen moet gaan opleggen.
quote:
Waarom overspel ?
Velen plegen overspel puur uit wanhoop of vanwege verlangens naar entertainment. De entertainers en de ge-entertainden zoeken elkaar vaak op, meestal bedrijven zij de liefde dan op buitenechtelijke wijze. Vaak ontmoeten deze mensen elkaar op plaatsen als parkeertereinen en speelgoedwinkels, omdat het hier het minst aanwezig lijkt te zijn.
Hoe kom je erop dat parkeerterreinen en speelgoedwinkels(?) het terrein voor overspel bieden? Parken, bossen, hotelkamers, slaapkamers, auto's, ingebouwde muurkasten, wc's en lokaaltjes lijken me ook terreinen waar zowel liefdesspel als overspel zou kunnen plaatsen buiten de wat meer gangbare functies van de genoemde locaties.
quote:

Waarom overspel verbieden ?
Overspel is een schadelijkte ziekte voor elke samenleving. Eenieder die dit niet wil erkennen is bij voorbaat al ziek.
Zo'n stellingname nodigt direct uit tot grondig zelfonderzoek

Soms staat overspel zelfs ten grondslag aan nieuw leven. Ik kan me echter vinden in je betoog overspeligheden persoonlijk na te laten doch ik kan me weer niet vinden in je definitie van overspel. Hanteren van jouw definitie betkent dat mensen zonder vaste relatie wordt verboden sex te hebben. Ik vrees dat hiervoor te veel moet worden ingeleverd door diverse mensen.
quote:
Overspel is verantwoordelijk voor vele problemen en rampen. Overspel is vaak de oorzaak voor gebroken gezinnen, de kinderen uit deze gezinnen komen vaak in de criminaliteit terecht omdat ze geen vader of moeder hebben om "etisch" gezien op terug te vallen. Nog een aantal problemen die we hier aan te danken hebben zijn:

- Verspreiding van AIDS
- Verspreiding van SOA's/Alzheimer
- Leegstaande huurwoningen
- Gebroken gezinnen
- Zelfmoordpogingen van achtergebleven partner die slachtoffer is geworden van overspel
- etc.
- Toename verkoop anti-conceptie wat weer inhoudt dat er meer overspel gepleegd wordt
Overspel kan ook voor nieuw leven zorgen waar anders geen mogelijkheden tot voortplanting waren. Niet overspel maar onverstand veroorzaakt hiv- en SOAverspreiding. Vaak breken gezinnen reeds voordat overspelplaatsvindt. Slechte communicatie, koeionering, inflexibiliteit en gebrek aan oprechte aandacht voor een ander zie ik als grotere veroorzakers van gebroken gezinnen. Overspel zie ik eerder als een signaal dat er iets grondig mis is in een relatie. Gebeurt dit, dan is er dus al wat mis.

In geval van geen andere partnerrelatie van beide betrokkenen vindt er voor mij geen overspel plaats.
quote:
Hoe overspel te verbieden dan ?
Omdat de samenleving niet via simpele normen en waarden zelf de verantwoordelijkheid neemt en deze schadelijke vorm van zelfplezier aanzienlijk toeneemt, pleit ik ervoor om dit wettelijk te regelen.

Ik pleit ervoor dat mensen voldoende worden voorgelicht, dat mensenvoldoende kritisch vermogen leren ontwikkelen, dat vanaf de kinderleeftijd al aandacht komt voor intermenselijke communicatie, sociale vaardigheden en kritisch zelfonderzoek en vooral dat mensen zich niet licht vrijheden door bevoogders laten ontnemen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  dinsdag 20 april 2004 @ 21:14:56 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_18570718
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 18:08 schreef Frenkie het volgende:
enkeltje onzin
Waarom is dit topic naar onzin verhuist ? Dit is toch geen onzin ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')