alleen serieuze reacties svpquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:14 schreef LostFormat het volgende:
Euh...
Was dierensmokkel niet illegaal enzo?
Grapjas.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:14 schreef cohen het volgende:
[..]
alleen serieuze reacties svp
ja dat maakt mij niet uit, zolang je de beesten maar goed behandeld. ow, met kinderen moet je een beetje oppassenquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:16 schreef Klaasklapschaats het volgende:
ze worden maximaal 1.50 meter.
Tering en waar houd je m dan nog in?
Serieuze vraag btw hoor.
Zal wel niet. Was laatst in een pets place daar hadden ze grondeekhoornsquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:16 schreef cohen het volgende:
dit is niet illegaal!!! vraag dit maar na bij alle diereninstanties.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:16 schreef detulp050 het volgende:
Dit lijkt me echt totaal illegaal. Daarbij mag je geen dieren aanbieden in V&A en is handel niet toegestaan.
Niet vergeten gaatjes te prikken in de doos!quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik bied 50 euro. Wat zijn de verzendkosten??
Als jij er wel verstand van hebt waarom bied je ze dan hier op fok aan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:19 schreef cohen het volgende:
je hebt varanen en varanen. kan je meteen even bij de belastingdienst navraag doen over de intimiade-varenia's? als je er geen verstand van hebt, zeg dan ook niks...
ga vingeren ofzoquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
je mag dieren niet aanbieden via fok
opgelost
sletje
Wil niet vervelend doen maar er staat bepaalde voor. Ik persoonlijk ben echter VOOR een algeheel verbod van handel in dit soort dieren.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:18 schreef detulp050 het volgende:
http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/opreisi_verboden.htm#1
Varanen zijn verboden dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |