'...UIT DE GOOT...'
'...NIET ZO GROOT...'
'...DOOR JE HEEN...'
'...ZO GEMEEN...'
enz.
Maar dat van die hoer ken ik ook niet, nee.
Zal wel een plaatselijk gebruik zijn.
Dus zal wel normaal zijn als de panorama het zegt he!
De versie zoals ik hem ken is een combi van.....
"Hielp ik je daarom uit de goot....kuthoer!"
etc etc etc....
Deze is ontstaan na de cover van 1 of andere weirdo die een snellere versie maakte van dit nummer....(kweet zijn/hun naam niet)
quote:Bij ons in t cafe schreeuwen we t ook mee
Op woensdag 1 augustus 2001 18:27 schreef Jane het volgende:
Nou, dat en masse brullen/herhalen van sommige zinnen is natuurlijk bij dit nummer al heel lang in de 'mode'.'...UIT DE GOOT...'
'...NIET ZO GROOT...'
'...DOOR JE HEEN...'
'...ZO GEMEEN...'
enz.Maar dat van die hoer ken ik ook niet, nee.
Zal wel een plaatselijk gebruik zijn.
quote:nee hoor, want ver voor die tijd deden wij dat al..... Da;'s hier al jaaaaren zo.......en waar je ook komt, t gebeurt...Amsterdam, Haarlem, IJmuiden, Beverwijk, Rotterdam...t maakt niet uit, of het is uit de goot hoer.......geniaal natuurlijk....effe die kleine toevoeging geeft veel meer kracht aan de text
Op woensdag 9 oktober 2002 00:09 schreef Zander het volgende:
Is dat niet uit die film over Hazes, "Zij gelooft in mij"? Op een gegeven moment zit Andre in de auto en hij rijdt per ongeluk bijna een vrouw aan (of andersom), dan roept ie ineens heel hard: "HOER!", als ik het me goed herinner.
quote:Zekerweten
Op woensdag 9 oktober 2002 09:20 schreef kroegtijger het volgende:[..]
nee hoor, want ver voor die tijd deden wij dat al..... Da;'s hier al jaaaaren zo.......en waar je ook komt, t gebeurt...Amsterdam, Haarlem, IJmuiden, Beverwijk, Rotterdam...t maakt niet uit, of het is uit de goot hoer.......geniaal natuurlijk....effe die kleine toevoeging geeft veel meer kracht aan de text
Niks lokaals in ieder geval, want ik zit hier in het zuiden des lands.
quote:Of vuile kut hoer, heb ik ook wel eens gehoord
Op woensdag 9 oktober 2002 15:08 schreef _Spike het volgende:
Heb ook al varianten met "KUT, HOER" erachteraan geplakt gehoord.Niks lokaals in ieder geval, want ik zit hier in het zuiden des lands.
quote:Als je met groep vrienden zat bent wel blijkbaar.
Op woensdag 9 oktober 2002 15:35 schreef Seborik het volgende:
Tja... "leuk."
Mijn ding is het ook niet. Maja, ieder zun feesie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |