uiteraard met het bijpassende "Fuck U" op de onderkantquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:39 schreef Thermo het volgende:
Je wilt de Kill Bill uitvoering
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze uitvoering is makkelijk te vinden op ebay. Als je je maat weet voor dit model schoenen gewoon op ebay proberen te kopen!
Producenten van kleding en schoenen doen de laatste jaren erg weinig meer aan nalevering.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:12 schreef Morkje het volgende:
gewoon naar zo'n winkel gaan en zeggen dat je ze wilt bestellen, ze hebben toch een leverancier die die dingen wel heeft (als het goed is, en anders ga je ze sowieso niet buiten ebay om krijgen). eventueel met aanbetaling ofzo.
maar anders koop je gewoon dat mexico 66 model. Is er ook in geel/zwart, heeft nog een beetje zolen en ziet er (naar mijn mening) beter uit. (heb zelf ook een paar van die 66's, zou er nog wel een paar willen:))
Ik zie die niet op de site staan ?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:12 schreef Morkje het volgende:
gewoon naar zo'n winkel gaan en zeggen dat je ze wilt bestellen, ze hebben toch een leverancier die die dingen wel heeft (als het goed is, en anders ga je ze sowieso niet buiten ebay om krijgen). eventueel met aanbetaling ofzo.
maar anders koop je gewoon dat mexico 66 model. Is er ook in geel/zwart, heeft nog een beetje zolen en ziet er (naar mijn mening) beter uit. (heb zelf ook een paar van die 66's, zou er nog wel een paar willen:))
Een vriend van mij had ze gekocht bij de delicious in zwolle, dus ze zijn er iig wel (waren 80 euro volgens mij) maar er waren wel meer kleurtjes te koop daar die volgens mij niet op de site stonden.quote:Op donderdag 22 april 2004 10:53 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Ik zie die niet op de site staan ?
Daar ben ik geweest, maar daar hadden ze ze nietquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:15 schreef Alulu het volgende:
Moet je gewoon ff Funky House in Rdam proberen, net voorbij de Koopgoot (tegenover de Dump)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |