abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:06:46 #1
17075 extreme
-wannahave-
pi_18559792
Op nummer 1)

Een spotje van 'Daar kan je mee thuis komen' U kent het wel, 'Goochem het Gordelroosdier' Leuk informatief spotje, maar dan kijk je op de site en wat blijkt? "Goochem is nergens te koop of te bestellen. Alleen in zeer beperkte oplage wordt Goochem uitgedeeld door de politie en/of op scholen" daar heb je wat aan als je je kinderen wil motiveren hun gordel om te doen op de achterbank, je kan ze niet eens belonen met zo'n onding.

Op nummer 2)

De spotjes van voedingscentrum, er zijn al de nodige topics aan gewijd. De spotjes zijn stuk voor stuk zo onsmakelijk dat je in microsecondes wegzapt,

Op nummer 3)

De reclames van de Spar,
Spar is de boodschap, wat precies is de boodschap? Personeel wat je niet uit laat praten? Personeel wat je nodeloos laat wachten op spullen waar je niet om gevraagd heb?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:07:28 #2
17075 extreme
-wannahave-
pi_18559805
dat was het verkeerde knopje.. ik maak 'm wel ff af, en vul aan waar je kan
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:07:58 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18559815
Spotjes van Delta Lloyd.

90 procent van de mensen die ik er over hoor denken dat het van Centraal Beheer is.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_18559824
Ik weet niet wat je met antireclames precies bedoelt, maar die pratende ogen van spec-savers een tijdje terug vond ik ook redelijk irritant
pi_18559964
Er is een reclame van Tele2 met een grafiek met een rode lijn. De lijn gaat naar beneden en een voice over zegt "De rode lijn geeft ons succes aan".
Dan denk ik: Goh, dan gaat het niet goed met Tele2.
Ze bedoelen dat de tarieven lager zijn, maar dat blijkt niet uit het spotje zelf
pi_18560434
Die grafiek van tele-2 rommelt aan alle kanten. Er staat namelijk geen schaalaanduiding bij. Kan dus best zijn dat die periode een dag ofzo geweesd is, die toevallig goed is gegaan, of gewoon compleet verzonnen is. Iedereen die eerste klas wiskunde heeft gehad weet dat...
Hopeloze reclame.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_18560577

Ik bedoel: hoe moet dat nou positief bedoeld zijn :'(
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:43:37 #8
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_18560711
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:32 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Die grafiek van tele-2 rommelt aan alle kanten. Er staat namelijk geen schaalaanduiding bij. Kan dus best zijn dat die periode een dag ofzo geweesd is, die toevallig goed is gegaan, of gewoon compleet verzonnen is. Iedereen die eerste klas wiskunde heeft gehad weet dat...
Hopeloze reclame.
Jij denkt er ook serieus bij na als je die reclame ziet? Ik zap altijd meteen weer door, omdat ik liever niet geconfronteerd wordt met het zinloze gezwam van de één of de andere Tele2-hoer

En dan bellen wij thuis nog met Tele2 ook
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_18560740
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:13 schreef detulp050 het volgende:
Er is een reclame van Tele2 met een grafiek met een rode lijn. De lijn gaat naar beneden en een voice over zegt "De rode lijn geeft ons succes aan".
Dan denk ik: Goh, dan gaat het niet goed met Tele2.
Ze bedoelen dat de tarieven lager zijn, maar dat blijkt niet uit het spotje zelf
Wel waar, dat is nou ook de hele clou van de reclame... maar blijkbaar is hij iets te lastig voor sommige mensen...
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:47:22 #10
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_18560793
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:44 schreef clowntje het volgende:

[..]

Wel waar, dat is nou ook de hele clou van de reclame... maar blijkbaar is hij iets te lastig voor sommige mensen...
Dat is wel de bedoeling, maar ze zeggen dat de lijn hun succes aangeeft. Dat ze de tarieven bedoelen die dalen snap ik ook wel
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:48:31 #11
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_18560821
Die Reclame waar die dame in de badkamer ineens begint te zingen,

yeah Its gonna be my day, it gonna be my day,

Slaat echt nergens op,

geen idee waarvoor reclame word gemaakt eigenlijk
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_18560890
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:06 schreef extreme het volgende:
Op nummer 1)

Een spotje van 'Daar kan je mee thuis komen' U kent het wel, 'Goochem het Gordelroosdier' Leuk informatief spotje, maar dan kijk je op de site en wat blijkt? "Goochem is nergens te koop of te bestellen. Alleen in zeer beperkte oplage wordt Goochem uitgedeeld door de politie en/of op scholen" daar heb je wat aan als je je kinderen wil motiveren hun gordel om te doen op de achterbank, je kan ze niet eens belonen met zo'n onding.
Als je op dewebsite even de kleurplaat maakt en instuurt heb je met een week ook zo'n gordeldier.
  Donald Duck held dinsdag 20 april 2004 @ 14:52:53 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_18560903
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die Reclame waar die dame in de badkamer ineens begint te zingen,

yeah Its gonna be my day, it gonna be my day,

Slaat echt nergens op,

geen idee waarvoor reclame word gemaakt eigenlijk
da's toch van Rexona (sponsor van Idols, vandaar het zingen)
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_18560943
ja zeg dat goochem het gordeldierding, mijn dochter wil dus nu ook zo'n ding kijk ik op hun site en ja hoor nergens te krijgen. maak er dan geen reclame van, nu heb je al die jengelende kindjes die goochem willen.
Samantha: Men, they may have you on your knees, but you've got them by the balls
pi_18564848
Youp van't hek

voor Buckler

pi_18567426
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:27 schreef kinky_queen het volgende:
Youp van't hek

voor Buckler

We have a winner!
pi_18570137
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 19:24 schreef BGN het volgende:

[..]

We have a winner!
  maandag 26 april 2004 @ 15:05:23 #18
17075 extreme
-wannahave-
pi_18694473
4)

De reclames van Citroen, hoe kan je nou adverteren met het feit dat je verkopers nog hardnekkiger zijn dan een Jehova's getuige? Ik zou geen showroom meer binnen stappen, je komt nooit meer weg.

5)

De reclame van Hi, 'volslagen' is toch het het negatieve broertje van 'volkomen'?
volslagen debiel, euhm, mobiel, wat een kutreclame.
pi_18694580
Waar ik aan denk bij het woord "anti-reclame": reclame die ertoe aanzet dat je het produkt niet meer wilt kopen. Dat heb ik bij veel maandverbandreclames en bij de reclame van die waterbeddengigant (die er gelukkig niet meer op is).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_18706177
weetje waar ik nou gek van wordt. al die reclames over die leningen. hier zie je meneer jansen en zijn buurman claessen. zie meneer jansen gelukkig zijn. dat komt omdat hij de juiste lening heeft gesloten zo'n gevoel dat iedereen die da spotje ziet kijkt als meneer claessen
pi_18706233
die ene reclame trouwens da ze die aars doorzoeken enzo, planet adsl ofzo dies altijd zo lekker als je aan et eten bent
pi_18706825
NOG MAAR EEN KEER!! die nutteloze nieuwe reclame,s van maar ik rook niet
  dinsdag 27 april 2004 @ 10:12:30 #23
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_18713877
Alle wasmiddel en tampon reclames
  dinsdag 27 april 2004 @ 10:18:25 #24
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_18713990
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef DuranK het volgende:
die ene reclame trouwens da ze die aars doorzoeken enzo, planet adsl ofzo dies altijd zo lekker als je aan et eten bent
Wat dacht je van dat spotje over kalknagels, daar wordt je eetlust ook niet groter van
pi_18728587
kunnen ze gwoon niet keer alle leuke reclames die ooit gemaakt zijn verzamelen, en alleen die uitzenden reclames als die neger die bij dat uit de krachten gegroeide aquarium aan et dweilen is en dan een barst in dat glas maakt. komt die haai eraan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')