Jij denkt er ook serieus bij na als je die reclame ziet? Ik zap altijd meteen weer door, omdat ik liever niet geconfronteerd wordt met het zinloze gezwam van de één of de andere Tele2-hoerquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:32 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Die grafiek van tele-2 rommelt aan alle kanten. Er staat namelijk geen schaalaanduiding bij. Kan dus best zijn dat die periode een dag ofzo geweesd is, die toevallig goed is gegaan, of gewoon compleet verzonnen is. Iedereen die eerste klas wiskunde heeft gehad weet dat...
Hopeloze reclame.
Wel waar, dat is nou ook de hele clou van de reclame... maar blijkbaar is hij iets te lastig voor sommige mensen...quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:13 schreef detulp050 het volgende:
Er is een reclame van Tele2 met een grafiek met een rode lijn. De lijn gaat naar beneden en een voice over zegt "De rode lijn geeft ons succes aan".
Dan denk ik: Goh, dan gaat het niet goed met Tele2.
Ze bedoelen dat de tarieven lager zijn, maar dat blijkt niet uit het spotje zelf
Dat is wel de bedoeling, maar ze zeggen dat de lijn hun succes aangeeft. Dat ze de tarieven bedoelen die dalen snap ik ook welquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:44 schreef clowntje het volgende:
[..]
Wel waar, dat is nou ook de hele clou van de reclame... maar blijkbaar is hij iets te lastig voor sommige mensen...
Als je op dewebsite even de kleurplaat maakt en instuurt heb je met een week ook zo'n gordeldier.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:06 schreef extreme het volgende:
Op nummer 1)
Een spotje van 'Daar kan je mee thuis komen' U kent het wel, 'Goochem het Gordelroosdier' Leuk informatief spotje, maar dan kijk je op de site en wat blijkt? "Goochem is nergens te koop of te bestellen. Alleen in zeer beperkte oplage wordt Goochem uitgedeeld door de politie en/of op scholen" daar heb je wat aan als je je kinderen wil motiveren hun gordel om te doen op de achterbank, je kan ze niet eens belonen met zo'n onding.
da's toch van Rexona (sponsor van Idols, vandaar het zingen)quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die Reclame waar die dame in de badkamer ineens begint te zingen,
yeah Its gonna be my day, it gonna be my day,
Slaat echt nergens op,
geen idee waarvoor reclame word gemaakt eigenlijk
We have a winner!quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:27 schreef kinky_queen het volgende:
Youp van't hek
voor Buckler
![]()
Wat dacht je van dat spotje over kalknagels, daar wordt je eetlust ook niet groter vanquote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef DuranK het volgende:
die ene reclame trouwens da ze die aars doorzoeken enzo, planet adsl ofzodies altijd zo lekker als je aan et eten bent
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |