quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wie?.-----------> Jij mij!
Wat?. -----------> Afzeiken dus
Waar?.-----------> Fotoboek, Pauzeknop, SHO-meeting (eerder dit topic)
Wanneer?.-----------> Vaak
Waarom?.----------->----------->Vraag ik me ook af
quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig maar..quote:Op donderdag 29 april 2004 23:49 schreef Svensational het volgende:
nee er zit geen boob meer in mijn avatar
Wat had jij er tegen eigenlijk? je hebt ze zelf toch ookquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
Ja dus.. zou jij het leuk vinden als ik een lul in me avater zou doen dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat had jij er tegen eigenlijk? je hebt ze zelf toch ook
Hmm..nee daar heb je gelijk in. Waarom doet jouw avatar het trouwens niet?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dus.. zou jij het leuk vinden als ik een lul in me avater zou doen dan?
Boomspeed ligt er ff uit ofzo... is binnen een uurtje meestal weer goed.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmm..nee daar heb je gelijk in. Waarom doet jouw avatar het trouwens niet?
Hier heb je een grote lulquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dus.. zou jij het leuk vinden als ik een lul in me avater zou doen dan?
Haha.. ja je hebt wel gelijk.. wat een misselijk ventje is dat zegquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hier heb je een grote lul
[afbeelding]
Hij is vaak onbedoeld grappigquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:40 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Haha.. ja je hebt wel gelijk.. wat een misselijk ventje is dat zeg!
TT?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:00 schreef Dizer het volgende:
Dat SHO meeting mag er helemaal uit in de TT.
Trouwens, iemand dat nieuwe programma gekeken op tv, iets met asociale mensen met een eigen proggie of zo?
We moeten even een leuke naam bedenken voor de SHO-slowchat reeksquote:Op maandag 3 mei 2004 17:00 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, iemand dat nieuwe programma gekeken op tv, iets met asociale mensen met een eigen proggie of zo?
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:08 schreef dunn0w het volgende:
[..]
blont![]()
Ok.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:00 schreef Dizer het volgende:
Je maakt er nu wel een erg saaie titel van, Staticquote:Op maandag 3 mei 2004 23:45 schreef static het volgende:
[..]
Ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |