BVO moet alleen nog PI's leren te gebruiken. Dan is hij geslaagd.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:06 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Interpunctie is ook okay!
Zo dus?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
BVO moet alleen nog PI's leren te gebruiken. Dan is hij geslaagd.
*up*.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo dus?.
Post Icon.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:31 schreef dunn0w het volgende:
Pl?
SHO had nog geen slowchat topic.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:31 schreef static het volgende:
Over een meeting gaat dit al lang niet meer he?
Jullie gaan je gang maar hoor.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
SHO had nog geen slowchat topic..
'Wie komen allemaal niet op de SHO meeting?'quote:Op donderdag 22 april 2004 22:54 schreef static het volgende:
Moet ik de titel wijzigen?
Verander de titel maar in "Hier de Playboy-pics van Katja"quote:Op donderdag 22 april 2004 22:54 schreef static het volgende:
[..]
Jullie gaan je gang maar hoor.
Moet ik de titel wijzigen?
Hahaha!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Verander de titel maar in "Hier de Playboy-pics van Katja"
Dan komen ze wel
Ja, hoe kom je erop.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha!
Die ene met die vis tussen d'r benen.
Ze moesten toch iets doen om die reportage met Kelly uit Big Brother te overtreffen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:52 schreef static het volgende:
Ja, hoe kom je erop.![]()
Jij zou het toch posten?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:30 schreef Dada het volgende:
Waar is het nieuwe gtst topic nou? Ik zie het niet. De link in het oude gtst topic naar het nieuwe deed het ook niet.
Ik heb niet eens op die link geklikt! .. en btw.. ik slaapquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:34 schreef Svensational het volgende:
Haha, ze zijn er ingetraptDat andere was gewoon een link naar het oude topic! Dada zou hem openen, daarom haalde ik die grap uit. Blijkbaar snapten jullie 'm niet echt
Snapte hem niet, nog steeds niet.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:34 schreef Svensational het volgende:
Haha, ze zijn er ingetraptDat andere was gewoon een link naar het oude topic! Dada zou hem openen, daarom haalde ik die grap uit. Blijkbaar snapten jullie 'm niet echt
Ik ben ook flauw.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:38 schreef Svensational het volgende:
Flauw hoor, om er niet op te klikken. Ik ga ook slapen nu. Zie morgen wel hoe het topic is geworden
Moet ik het ff aan je mailen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:39 schreef Dada het volgende:
Nou het is niet veel. Geen linkjes, geen plaatjes. Waarom kun je gesloten topics nou niet meer quoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |