abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18554904
Hallo mensen..
Ik ben net ontslagen uit Revalidatiecentrum De Hoogstraat in Utrecht... Ik zat daar voor chronische pijn in onderrug en benen.
Nu vroeg ik me af of er misschien nog lotgenoten zijn die ook in De Hoogstraat heeft gezeten of in een ander revalidatiecentrum... (misschien voor heel iets anders)
Zo kan ik misschien mijn verblijf daar met iemand delen...
Thnx
Op het pad der vriendschap bloeien de mooiste bloemen. Ze heten verdraagzaamheid, eerlijkheid, hulpvaardigheid en vertrouwen.
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:55:19 #2
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_18554992
Ik ben geboren zonder linkerhand dus ik kwam regelmatig in De Hoogstraat wegens mijn protheses. Als klein kind heb ik er een paar weken full-time gezeten en later moest ik er jaarlijks een hele dag heen om helemaal binnenstebuiten gekeerd te worden. Lichamelijk en geestelijk. Werd er gekeken of ik niet scheef groeide en had mijn moeder gesprekken met van dat Riaggvolk. Op het eind van de dag werd er dan gekeken of mijn prothese nog paste.
Op mijn 12de mocht ik van mijn moeder zelf beslissen of ik nog een nieuwe prothese wilde. Niet dus en sindsdien ben ik er nooit meer geweest. De Hoogstraat zat toen nog in Leersum trouwens.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_18555308
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:55 schreef Spindizzy het volgende:
[...}
De Hoogstraat zat toen nog in Leersum trouwens.
Dat klopt maar het is niks een jaar of 10?? vverhuist naar Urecht.. Om precies te zijn naar Rembrandtkade 10....
Op het pad der vriendschap bloeien de mooiste bloemen. Ze heten verdraagzaamheid, eerlijkheid, hulpvaardigheid en vertrouwen.
pi_18555320
Hallow,

Ik heb 7 jaar geleden 3 maanden intern en 3 maanden polyklinisch door gebracht in een revalidatiecentrum in Den Haag. Ik had m'n rug gebroken en ben er daar weer (bijna) helemaal boven opgekomen. Voor een 16 jarige was het niet de meest ideale omgeving omdat ik op de afdeling zat met mensen met hersenbloedingen. Er was een enkele patient met dwarslesie of zware fracturen.

Geen idee of je iets hebt aan deze info, maar wie weet...
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
pi_18559397
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:15 schreef robin0223 het volgende:
[..]
Geen idee of je iets hebt aan deze info, maar wie weet...
Het ia altijd goed om te hroen dat er nog eer lotgenoten zijn..

Maar ff een vraag... Waarom ben je toen niet naar Utrecht gekomen.. Daar hebben ze een speciale afdeling voor de Jeugd en ze zijn daar ook nog eens gespecialiceerd in zulk soort dingen wat jij heb.(sorry weet het niet anders te verwoorden)
pi_18560675
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:48 schreef Bertha87 het volgende:

[..]

Het ia altijd goed om te hroen dat er nog eer lotgenoten zijn..

Maar ff een vraag... Waarom ben je toen niet naar Utrecht gekomen.. Daar hebben ze een speciale afdeling voor de Jeugd en ze zijn daar ook nog eens gespecialiceerd in zulk soort dingen wat jij heb.(sorry weet het niet anders te verwoorden)
Mijn verhaal gaat als volgt: ongeluk gehad in Frankrijk, gevolg was 1 week ziekenhuis Geneve (Zwitserland), vervolgens 1 maand West-Einde ziekenhuis (m'n ouders hadden A'dam OLVGH opgegeven omdat ze dachten dat ik nogmaals geopereerd moest worden, was niet zo) de logische stap was toen om in Den Haag in een revalidatie centrum te gaan. Ik woon immers in de regio.

Achteraf vind ik het prima, ik ben er bijna helemaal boven opgekomen. Ik had een partentiele dwarslesie en tegenwoordig ga ik weer op wintersport, doe aan basketball en wandel in de bergen...
pi_18569724
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:42 schreef robin0223 het volgende:

[..]

[...]

Achteraf vind ik het prima, ik ben er bijna helemaal boven opgekomen. Ik had een partentiele dwarslesie en tegenwoordig ga ik weer op wintersport, doe aan basketball en wandel in de bergen...
Het maakt nu niks meer uit waar je gezeten heb omdat het nu goed met je gaat en daar gaat het om...
pi_18570349
Ik heb zo'n twee jaar geleden een revalidatiecentrum moeten bezoeken. Gelukkig niet intern, maar ik moest er een paar keer per week langskomen om te herstellen.
pi_18571318
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:42 schreef Bertha87 het volgende:

[..]

Het maakt nu niks meer uit waar je gezeten heb omdat het nu goed met je gaat en daar gaat het om...
Daarom...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')