En hier weer verder Ik mis overigens een overzicht van alle topics. Als Anthraxx tijd heeft probeert hij wel wat te maken enzo.quote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
jazekerquote:Op dinsdag 20 april 2004 02:13 schreef Summoner het volgende:
[..]
Heb je er wel eens goed naar geluisterd?
roflquote:Op dinsdag 20 april 2004 09:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
En hier weer verder Ik mis overigens een overzicht van alle topics. Als Anthraxx tijd heeft probeert hij wel wat te maken enzo.
Ik mis ook een plaatje in de openingspostquote:Op dinsdag 20 april 2004 09:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
En hier weer verder Ik mis overigens een overzicht van alle topics. Als Anthraxx tijd heeft probeert hij wel wat te maken enzo.
bij deze.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:00 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik mis ook een plaatje in de openingspost
Een grunt is toch veel onwerkelijker dan je stem gewoon gebruiken? Ok, sommige mannen kunnen wel eng hoog, sommige zelf als ze niet eens met opzet hoog zingen, maar ok.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:24 schreef JanaX het volgende:
geef mij maar een stevige grunt dat vind ik toch een stuk mannelijker klinken
Straks zitten we bij Ricky Lake "My girlfriend doesn't like Painkiller" ofzo hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:55 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik vind gegrunt net zo natuurlijk als dat extreem hoge gezang van Rob Halford (op bijvoorbeeld Painkiller) en natuurlijk King DiamondEn ik hoor ook liever gegrunt eigenlijk...
Dat is de website van mijn band.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:24 schreef JanaX het volgende:
Dissection: Wat is die website in je sig pcies? wat voor muziek maken ze?
Met Carpathian Forest als je Avatar?quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:24 schreef JanaX het volgende:
Om mijn discussie hier ff door te zetten:
[..]
jazekerik kan die hoge stemmen gewoon niet uitstaan, kan er gewoon niet tegen
tis gewoon zo zo ... baggerkweet niet hoe ik het anders moet zeggen, geef mij maar een stevige grunt dat vind ik toch een stuk mannelijker klinken
Mosselmetal!!!!!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:33 schreef Dissection het volgende:
[..]
Dat is de website van mijn band.
Hatred, Death/Thrash metal uit Zeeland.
De stemmen van power metal zijn niet echt te vergelijken met die van Carpathian Forest, vind dat toch wel een compleet andere manier van zang.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:35 schreef Dissection het volgende:
[..]
Met Carpathian Forest als je Avatar?
Pasgeleden gezien, wat een aanfluiting.
Iced Earth en Iron Maiden zijn gaaf.
Neemt niet weg dat Death Metal heerst.
Volgende keer mag je het ook minder serieus nemen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:35 schreef Dissection het volgende:
[..]
uhm, 2 leden komen uit brabant, dus er is geen sprake van mosselmetal.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:40 schreef JanaX het volgende:
[..]
De stemmen van power metal zijn niet echt te vergelijken met die van Carpathian Forest, vind dat toch wel een compleet andere manier van zang.
Hehehe, laat ik het zo zeggen:quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgende keer mag je het ook minder serieus nemen.
Ow, dat wist ik niet eens. Wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:37 schreef Dissection het volgende:
[..]
Hehehe, laat ik het zo zeggen:
er zijn inderdaad bands uit zeeland die zich tot de categorie "mosselmetal" noemen, daar willen wij (althans ik zeker) niet mee geassocieerd worden.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Straks zitten we bij Ricky Lake "My girlfriend doesn't like Painkiller" ofzo hoor.![]()
Nou ja, ik vraag me eerlijk af hoe die gasten het voor elkaar krijgen om zo hoog te zingen, zeker King Diamond, ik bedoel, dat is toch niet normaal meer... Dave Mustaine zong eerst ook heel hoog, maar nu hij geen cocaïne meer gebruikt, kan hij het niet meer halen, wat gek is dat nou...quote:Wat ik bedoel is dat, meestal, een hoge zang gedaan word zonder echt de stem te verdraaien, een grunt is toch iets wat niet alleen puur "gewone" uiting van geluid is. Niet dat ik iets tegen een grunt heb.
Graag gedaan hoor, en ik vond het ook erg leuk..quote:Een zeer geslaagde avond, al was het alleen al omdat mijn vriendin voor het eerst mee was. (Heel romantisch zoenen met blackishfolkmetal op de achtergrond.. Misschien dat dit ook enigszins mijn ervaring kleurde![]()
)
Dat neemt niet weg dat Carpathian Forest op cd ijzersterk is. En dat ze de geschiedenis in gaan als een van de weinige black metal bands met humor en zelfspot.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:36 schreef Dissection het volgende:
Toch zou ik je adviseren eens naar Iced Earth te gaan en naar Carpathian Forest en het vervolgens te vergelijken. OP dat moment ga je powermetal wel waarderen, want een onstrakke band met een zatte zanger (CF) is niet echt bijster boeiend.
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:55 schreef Summoner het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat Carpathian Forest op cd ijzersterk is. En dat ze de geschiedenis in gaan als een van de weinige black metal bands met humor en zelfspot.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |