abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18553745
Ik ben lekker aan het reizen in Zuid Oost Azie en ik cambodja loop ik plots tegen een geval van uitdroging en voedselvergiftiging aan. Ben 5 dagen in het ziekenhuis geweest voordat ik weer instaat was om naar bangkok te reizen.

Het ziekenhuis(of eigenlijk prive kliniek) in cambodja is van een zeer laag niveau en heb me daarom hier in bangkok nog maar eens laten controleren. Op zich alles prima alleen mijn lever geeft nog wat problemen en ik moet me aan een licht dieet houden.(voor zowel me darmen als me lever)

Iemand een overzichtje van wat allemaal lichtverteerbaar is?

Mijn dank is groot.
'The Less you know, The more you believe'
pi_18554023
Rijstewafels, fruit, behalve bananen, beschuit, komkommer, tomaat, magere yoghurt zonder suiker of met zoetstof, kale crackertjes etc.
pi_18554715
Ik kan je aanraden om lauwe coca cola© te drinken, daarmee is die darminfectie zo de kop ingedrukt. Verder is lauwe tee een mogelijkheid. Alle vette producten zijn lastig verteerbaar, dus laat deze maar even links liggen.
pi_18558901
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:20 schreef heaven7 het volgende:
Rijstewafels, fruit, behalve bananen, beschuit, komkommer, tomaat, magere yoghurt zonder suiker of met zoetstof, kale crackertjes etc.

En geen kruiden.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18579154
Ik heb rijstsoep gegeten, en dat had ik beter niet kunnen doen

nouja nu maar kijken wat de yoghurt en de toast doet.

dus als ik het goed begrijp is suiker ook uit den boze?
'The Less you know, The more you believe'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')