die had hem het liefst van achterenquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:32 schreef robh het volgende:
[..]
Pim zou het zo gewild hebben.
dan waren de daders toch echt rechts (handig)quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De honkbalknuppel kwam van links.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:34 schreef R@b het volgende:
[..]
Nee, die van bepaalde kaalkopjes en geitenneukers wel. Zo herinner ik me de Borgerhoutse legioenen die Abou Jahjah wilde inschakelen om zijn Marokkaanse achterban in het gareel te houden.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:29 schreef American_Nightmare het volgende:
ExtTec, keur je het verbaal geweld van Geen Stijl wel goed dan? Of het online beschikbaar maken van ongecensureerde foto's en geluidsfragmenten van de moord van Martin K?
Hou toch op.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:27 schreef R@b het volgende:
Terecht dat GeenStijl in elkaar gemept is.
Kan niet wachten totdat Theo Van Gogh, Jan Marijnissen, Paul Rosenmöller, de complete AEL-top, alle geitenneukers, Michiel Smit, Afshin Ellian, Ayaan Hirsi Ali en alle homohaters van de SGP hetzelfde lot is ondergaan.
Totzover de vrijheid van meningsuiting.
De honkbalknuppel kwam van iedereen die vóór censuur is.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De honkbalknuppel kwam van links.
wat wil je hiermee suggereren?quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:34 schreef R@b het volgende:
[..]
Nee, die van bepaalde kaalkopjes en geitenneukers wel. Zo herinner ik me de Borgerhoutse legioenen die Abou Jahjah wilde inschakelen om zijn Marokkaanse achterban in het gareel te houden.
Maar eigenlijk weten we dat niet R@b, het kan ook een privé geschil zijn geweestquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:35 schreef R@b het volgende:
De honkbalknuppel kwam van iedereen die vóór censuur is.
Ik had het fijner gevonden als dat beeld- en geluidsmateriaal helemaal niet op internet was verschenen. Maar dat is een andere discussie waarin ik al uitgebreid geparticipeerd heb. (Zie FB).quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Beste American_Nightmare, jij zou het fijner hebben gevonden als die Martin Kok geld had kunnen verdienen aan zijn website begrijp ik uit je woorden?
De waarheid is hard heer SCH. Kijk maar uit, voordat je het weet kleppert iemand jou een knuppel op de kop, omdat hij het niet eens is met jouw verdorven mening.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Sufferd.
huillie, er is 1 persoon wat minder blij met GS en je weet het weer in het extreme door te trekken...quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:38 schreef R@b het volgende:
[..]
De waarheid is hard heer SCH. Kijk maar uit, voordat je het weet kleppert iemand jou een knuppel op de kop, omdat hij het niet eens is met jouw verdorven mening.
Wees dus voorzichtig met je kritiek op geiteneukers, die-hard racisten en ander soort gespuis. Leg ze in de watten, vertroetel ze, dan overkomt je niks.
Dat er lieden rondlopen die koste wat het kost mensen de mond willen snoeren.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
wat wil je hiermee suggereren?
Klinkt redelijk... Absoluut... Maar toch... Ook weer niet... Ik keur geweld niet goed, absoluut niet, en geweld zonder aanleiding al helemaal niet, maar mijn belevingswereld en die van de geweldplegers is vaak anders...quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoe klinkt: Hier geen begrip voor hebben, omdat vrijheid van menigsuiting een van de allerhoogste goederen is, dientengevolge die GS columnist puur als slachtoffer beschouwen, niet als een halve dader (hij had het immers kunnen voorkomen?), de dader 100% als dader, niet een beetje slachtoffer (de arme dader werd immers beledigd door GS)?
hoe klinkt "Er kan geen excuus zijn voor geweld"?
Dat hellend vlak heet antroposofie...quote:Het hellende vlak is dat als je hier al 'begrip' voor hebt, je waarschijnlijk voor de daders in madrid ook wel 'begrip' kunt opbrengen.
Alhoewel, laat maar, op dat vlak bevinden velen hier zich allang.![]()
3 personen, als we de verhalen mogen geloven.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:41 schreef Re het volgende:
huillie, er is 1 persoon wat minder blij met GS en je weet het weer in het extreme door te trekken...
Rot toch op joh. Jij met je allochtonen en islam obsessie, ik heb te doen met sneue knakkers zoals jij die het mooie Fok van weleer om zeep hebben geholpen omdat ze zo met zich zelf in de knoop zitten dat ze denken dat hardheid het nieuwe hulpmiddel is.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:38 schreef R@b het volgende:
[..]
De waarheid is hard heer SCH. Kijk maar uit, voordat je het weet kleppert iemand jou een knuppel op de kop, omdat hij het niet eens is met jouw verdorven mening.
Wees dus voorzichtig met je kritiek op geiteneukers, die-hard racisten en ander soort gespuis. Leg ze in de watten, vertroetel ze, dan overkomt je niks.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:42 schreef -PatrickO- het volgende:
Zo ook met deze actie... Ik wete niet wie de aanslag gepleegd heeft op de Chileen en of er uberhaupt een aanslag gepleegd is, maar ze zeggen zelf dat ze vaker bedreigd zijn...
quote:
E-mail en sms maken bedreigen makkelijk
LEEUWARDEN - Moderne communicatiemiddelen zoals internet en mobiele telefoon vergemakkelijken het uiten van dreigementen. Dat blijkt uit cijfers van de Politie Fryslân. Het aantal meldingen en aangiften van bedreiging is in vier jaar tijd fiks toegenomen. Tussen 2000 en 2004 steeg het aantal meldingen van fysieke of psychische bedreigingen in Friesland met 551 gevallen. Dat is een stijging van bijna 47 procent.
Het aantal mensen dat daadwerkelijk aangifte van bedreiging deed, steeg in diezelfde periode van 148 (in 2000) naar 580 (in 2003). Volgens politiewoordvoerster José Mellies is de toename voor een belangrijk deel toe te schrijven aan internet en gsm. ,,Men heeft simpelweg meer mogelijkheden om een ander te bedreigen.''
Een e-mailtje of een sms-bericht is anoniem, snel geschreven en eenvoudig verstuurd. Daarbij komt nog dat mensen minder van elkaar accepteren en vandaag de dag makkelijker naar de politie stappen.
In 2000 werden in Friesland 1174 meldingen van bedreiging gedaan resulterend in 148 aangiften. Het gaat hier om uiteenlopende kwesties waarbij de 'persoonlijke integriteit' in het geding is: burenruzies, scheldpartijen, relatieperikelen. Er vallen zowel fysieke als psychische bedreigingen onder. Een jaar later was het aantal meldingen gestegen tot 1356 (264 aangiften) en in 2002 waren er 1518 meldingen (492 aangiften). Vorig jaar kwam de politie uit op 1725 meldingen en 580 aangiften.
De deken van de Friese advocatenorde, Arend Lanting meent dat mensen bedreigingen het beste maar kunnen negeren. Immers: het merendeel ervan blijft bij woorden.
Jij hoort er anders ook bij. Samen met die GeenStijl mensen en die hele ratterige nieuw-rechtse zooi. Altijd maar aanzetten tot haat en minderheden bashen en dan doen alsof ze het zo goed voor hebben met ons land. De onverdraagzaamheid zelve!quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:42 schreef R@b het volgende:
[..]
Dat er lieden rondlopen die koste wat het kost mensen de mond willen snoeren.
Abu Jahjah is er één van, Volkert van der Graaf is er een, en bepaalde Hitler-vereerders behoren ook tot die categorie.
Heb je ze meteen bijeklaar: Extreem-links, Extreem-rechts en geloofsmalloten![]()
Helaas denken er te veel lieden dat verbaal geweld valt onder het mom van "vrijheijd van meningsuiting". Op die manier is iemand het ziekenhuis inknuppelen ook een vorm van meningsuiting. Zo heeft alles zijn grenzen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Nogmaals; er is (bijna) niemand hier die de actie goedkeurt. Wij geven slechts aan dat we er bewust van zijn dat er veel mensen rondlopen die zich niet klakkeloos verrot laten schelden. Als je dat niet beseft dan ben je een wereldvreemd figuur wat mij betreft. Verbaal geweld is ook geweld.
Dat zou makkelijk zijn he SCH?, als een ieder die niet in jouw bezopen hersenspinsels meegaat op zou rotten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Rot toch op joh.
R@b is tegen vrijheid van meningsuiting?quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:45 schreef SCH het volgende:
Jij hoort er anders ook bij.
Heb je je honkbalknuppel al klaarstaan, om ome R@b de genadeklap toe te dienen??quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hoort er anders ook bij. Samen met die GeenStijl mensen en die hele ratterige nieuw-rechtse zooi. Altijd maar aanzetten tot haat en minderheden bashen en dan doen alsof ze het zo goed voor hebben met ons land. De onverdraagzaamheid zelve!
Begrijp je ook dat je je eigen posting ontkracht als je schrijft dat * een persoon* (R@B) verantwoordelijk zou zijn voor het aanzetten tot haatquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:45 schreef SCH het volgende:
Jij hoort er anders ook bij. Samen met die GeenStijl mensen en die hele ratterige nieuw-rechtse zooi. Altijd maar aanzetten tot haat en minderheden bashen en dan doen alsof ze het zo goed voor hebben met ons land.
Maar dat ze een extreem type als jou de fp van fok laten vervuilen, is zo verschrikkelijk triest.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:47 schreef R@b het volgende:
[..]
Dat zou makkelijk zijn he SCH?, als een ieder die niet in jouw bezopen hersenspinsels meegaat op zou rotten.
Maar zo werkt het niet vriend, leer er mee leven.
![]()
Had je beter op moeten letten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
R@b is tegen vrijheid van meningsuiting?![]()
Dit is volkomen nieuw voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |