abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:34:53 #176
262 Re
Kiss & Swallow
pi_18556544
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:32 schreef robh het volgende:

[..]

Pim zou het zo gewild hebben.
die had hem het liefst van achteren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_18556546
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De honkbalknuppel kwam van links.
dan waren de daders toch echt rechts (handig)
pi_18556549
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:34 schreef R@b het volgende:

[..]

Nee, die van bepaalde kaalkopjes en geitenneukers wel. Zo herinner ik me de Borgerhoutse legioenen die Abou Jahjah wilde inschakelen om zijn Marokkaanse achterban in het gareel te houden.

Sufferd.
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 11:35:12 #179
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18556550
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:29 schreef American_Nightmare het volgende:
ExtTec, keur je het verbaal geweld van Geen Stijl wel goed dan? Of het online beschikbaar maken van ongecensureerde foto's en geluidsfragmenten van de moord van Martin K?

Beste American_Nightmare, jij zou het fijner hebben gevonden als die Martin Kok geld had kunnen verdienen aan zijn website begrijp ik uit je woorden?
pi_18556551
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:27 schreef R@b het volgende:
Terecht dat GeenStijl in elkaar gemept is.

Kan niet wachten totdat Theo Van Gogh, Jan Marijnissen, Paul Rosenmöller, de complete AEL-top, alle geitenneukers, Michiel Smit, Afshin Ellian, Ayaan Hirsi Ali en alle homohaters van de SGP hetzelfde lot is ondergaan.

Totzover de vrijheid van meningsuiting.
Hou toch op. Je mag het recht van 'vrijheid op meningsuiting' niet misbruiken om maar tegen alles en iedereen aan te schoppen. Je mening uiten staat niet gelijk aan alles en iedereen afzeiken. Je mening uiten staat niet gelijk aan het online plaatsen van moordfoto's en geluidsfragmenten. Je mening uiten bestaat ook niet uit het platleggen van websites.
En als je het hiermee niet eens bent, dan valt het in mekaar meppen van iemand met een honkbalknuppel ook onder het uiten van een mening.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:35:41 #181
272 R@b
No-nonsens
pi_18556555
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De honkbalknuppel kwam van links.
De honkbalknuppel kwam van iedereen die vóór censuur is.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_18556572
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:34 schreef R@b het volgende:

[..]

Nee, die van bepaalde kaalkopjes en geitenneukers wel. Zo herinner ik me de Borgerhoutse legioenen die Abou Jahjah wilde inschakelen om zijn Marokkaanse achterban in het gareel te houden.
wat wil je hiermee suggereren?
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 11:37:26 #183
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18556589
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:35 schreef R@b het volgende:

De honkbalknuppel kwam van iedereen die vóór censuur is.
Maar eigenlijk weten we dat niet R@b, het kan ook een privé geschil zijn geweest

Niets uitsluiten!
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:37:43 #184
262 Re
Kiss & Swallow
pi_18556593
"GeenStijl-columnist Starf*cker laat ondertussen weten dat hij zijn mond niet laat snoeren door terrorisme."

tegenwoordig is elke scheet al terrorisme
pi_18556603
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:35 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Beste American_Nightmare, jij zou het fijner hebben gevonden als die Martin Kok geld had kunnen verdienen aan zijn website begrijp ik uit je woorden?
Ik had het fijner gevonden als dat beeld- en geluidsmateriaal helemaal niet op internet was verschenen. Maar dat is een andere discussie waarin ik al uitgebreid geparticipeerd heb. (Zie FB).

Het is heel leuk dat GS door het online plaatsen van het materiaal dacht deze inkomstenbron van K. teniet te doen, maar een bijeffect was wel dat de verspreiding van het materiaal dankzij hun explosief steegt. Het doel heiligde in dit geval absoluut niet de middelen.

Maar dit is hier natuurlijk offtopic. Ik kon het alleen even niet laten om dit misverstand de wereld uit te helpen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:38:35 #186
272 R@b
No-nonsens
pi_18556608
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Sufferd.
De waarheid is hard heer SCH. Kijk maar uit, voordat je het weet kleppert iemand jou een knuppel op de kop, omdat hij het niet eens is met jouw verdorven mening.

Wees dus voorzichtig met je kritiek op geiteneukers, die-hard racisten en ander soort gespuis. Leg ze in de watten, vertroetel ze, dan overkomt je niks.
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:41:05 #187
262 Re
Kiss & Swallow
pi_18556642
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:38 schreef R@b het volgende:

[..]

De waarheid is hard heer SCH. Kijk maar uit, voordat je het weet kleppert iemand jou een knuppel op de kop, omdat hij het niet eens is met jouw verdorven mening.

Wees dus voorzichtig met je kritiek op geiteneukers, die-hard racisten en ander soort gespuis. Leg ze in de watten, vertroetel ze, dan overkomt je niks.
huillie, er is 1 persoon wat minder blij met GS en je weet het weer in het extreme door te trekken...
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:42:11 #188
272 R@b
No-nonsens
pi_18556662
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

wat wil je hiermee suggereren?
Dat er lieden rondlopen die koste wat het kost mensen de mond willen snoeren.

Abu Jahjah is er één van, Volkert van der Graaf is er een, en bepaalde Hitler-vereerders behoren ook tot die categorie.

Heb je ze meteen bijeklaar: Extreem-links, Extreem-rechts en geloofsmalloten
pi_18556667
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hoe klinkt: Hier geen begrip voor hebben, omdat vrijheid van menigsuiting een van de allerhoogste goederen is, dientengevolge die GS columnist puur als slachtoffer beschouwen, niet als een halve dader (hij had het immers kunnen voorkomen?), de dader 100% als dader, niet een beetje slachtoffer (de arme dader werd immers beledigd door GS)?

hoe klinkt "Er kan geen excuus zijn voor geweld"?
Klinkt redelijk... Absoluut... Maar toch... Ook weer niet... Ik keur geweld niet goed, absoluut niet, en geweld zonder aanleiding al helemaal niet, maar mijn belevingswereld en die van de geweldplegers is vaak anders...
Je moet je kunnen verplaatsen in de ander. Wij kunnen als Westerlingen best zeggen dat bepaalde stammen in Afrika gek zijn, omdat ze geloven dat een medicijnman, die spreuken doet, die wat naalden in een poppetje prikt, ze daadwerkelijk kan genezen. In het perspectief van die mensen is het logisch... Ze kennen onze medische wetenschap niet, weten niet wat er mogelijk is, en kennen slechts 1 waarheid, die van hun medicijnman...
Trek je deze vergelijking verder door, dan zie je dat terroristen ook alleen hun eigen waarheid zien, en niet de waarheid die wij zien... Als je dat begrijpt, dan kun je ook begrijpen waarom zij denken dat aanslagen plegen nut heeft... Als je dat begrijpt, kun je misschien zelfs begrip op brengen voor de acties... Dat is iets anders dan het goedkeuren, overigens...

Zo ook met deze actie... Ik wete niet wie de aanslag gepleegd heeft op de Chileen en of er uberhaupt een aanslag gepleegd is, maar ze zeggen zelf dat ze vaker bedreigd zijn... Dan is het dus logisch dat je er in ieder geval rekening mee houdt dat het kan gebeuren... En dus doe je om 23:00 uur niet zondermeer de deur open... De geweldplegers zijn waarschijnlijk in hun eer aangetast, of financieel, of op wat voor manier dan ook... En waarschijnlijk niet 1 keer, maar meerdere keren... Dan klappen opeens de stoppen door en gaan ze door het lint... Is dat goed te praten? Nee, maar het is wel te begrijpen...

Vergelijk het anders met het volgende: Je komt thuis van een dag hard werken/studeren, en je vriendin verteld je dat ze verkracht is door de buurman/je beste vriend/een vage bekende... Kies er maar 1-tje uit... Wat doe je dan?!? Ga je met je vriendin rustig naar de politie aangifte doen, of bel je aan bij de bewuste persoon en sla je hem in het ziekenhuis?!? Mijn keuze is de laatste, want niemand, maar dan ook helemaal niemand komt ongestraft aan mijn vriendin! Is dit geoorloofd?!? Nee, maar het lucht wel op...
quote:
Het hellende vlak is dat als je hier al 'begrip' voor hebt, je waarschijnlijk voor de daders in madrid ook wel 'begrip' kunt opbrengen.

Alhoewel, laat maar, op dat vlak bevinden velen hier zich allang.
Dat hellend vlak heet antroposofie...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:43:28 #190
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_18556677
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:41 schreef Re het volgende:

huillie, er is 1 persoon wat minder blij met GS en je weet het weer in het extreme door te trekken...
3 personen, als we de verhalen mogen geloven.

Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer de foto's van "de chileen" gepubliceerd worden. Kijken of het echt erger is dan het materiaal van Martin K.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_18556689
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:38 schreef R@b het volgende:

[..]

Rot toch op joh. Jij met je allochtonen en islam obsessie, ik heb te doen met sneue knakkers zoals jij die het mooie Fok van weleer om zeep hebben geholpen omdat ze zo met zich zelf in de knoop zitten dat ze denken dat hardheid het nieuwe hulpmiddel is.
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 11:45:30 #192
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18556710
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:42 schreef -PatrickO- het volgende:

Zo ook met deze actie... Ik wete niet wie de aanslag gepleegd heeft op de Chileen en of er uberhaupt een aanslag gepleegd is, maar ze zeggen zelf dat ze vaker bedreigd zijn...
quote:

E-mail en sms maken bedreigen makkelijk

LEEUWARDEN - Moderne communicatiemiddelen zoals internet en mobiele telefoon vergemakkelijken het uiten van dreigementen. Dat blijkt uit cijfers van de Politie Fryslân. Het aantal meldingen en aangiften van bedreiging is in vier jaar tijd fiks toegenomen. Tussen 2000 en 2004 steeg het aantal meldingen van fysieke of psychische bedreigingen in Friesland met 551 gevallen. Dat is een stijging van bijna 47 procent.
Het aantal mensen dat daadwerkelijk aangifte van bedreiging deed, steeg in diezelfde periode van 148 (in 2000) naar 580 (in 2003). Volgens politiewoordvoerster José Mellies is de toename voor een belangrijk deel toe te schrijven aan internet en gsm. ,,Men heeft simpelweg meer mogelijkheden om een ander te bedreigen.''

Een e-mailtje of een sms-bericht is anoniem, snel geschreven en eenvoudig verstuurd. Daarbij komt nog dat mensen minder van elkaar accepteren en vandaag de dag makkelijker naar de politie stappen.

In 2000 werden in Friesland 1174 meldingen van bedreiging gedaan resulterend in 148 aangiften. Het gaat hier om uiteenlopende kwesties waarbij de 'persoonlijke integriteit' in het geding is: burenruzies, scheldpartijen, relatieperikelen. Er vallen zowel fysieke als psychische bedreigingen onder. Een jaar later was het aantal meldingen gestegen tot 1356 (264 aangiften) en in 2002 waren er 1518 meldingen (492 aangiften). Vorig jaar kwam de politie uit op 1725 meldingen en 580 aangiften.

De deken van de Friese advocatenorde, Arend Lanting meent dat mensen bedreigingen het beste maar kunnen negeren. Immers: het merendeel ervan blijft bij woorden.

pi_18556711
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:42 schreef R@b het volgende:

[..]

Dat er lieden rondlopen die koste wat het kost mensen de mond willen snoeren.

Abu Jahjah is er één van, Volkert van der Graaf is er een, en bepaalde Hitler-vereerders behoren ook tot die categorie.

Heb je ze meteen bijeklaar: Extreem-links, Extreem-rechts en geloofsmalloten
Jij hoort er anders ook bij. Samen met die GeenStijl mensen en die hele ratterige nieuw-rechtse zooi. Altijd maar aanzetten tot haat en minderheden bashen en dan doen alsof ze het zo goed voor hebben met ons land. De onverdraagzaamheid zelve!
pi_18556727
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:29 schreef American_Nightmare het volgende:

Nogmaals; er is (bijna) niemand hier die de actie goedkeurt. Wij geven slechts aan dat we er bewust van zijn dat er veel mensen rondlopen die zich niet klakkeloos verrot laten schelden. Als je dat niet beseft dan ben je een wereldvreemd figuur wat mij betreft. Verbaal geweld is ook geweld.
Helaas denken er te veel lieden dat verbaal geweld valt onder het mom van "vrijheijd van meningsuiting". Op die manier is iemand het ziekenhuis inknuppelen ook een vorm van meningsuiting. Zo heeft alles zijn grenzen.
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:47:17 #195
272 R@b
No-nonsens
pi_18556739
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Rot toch op joh.
Dat zou makkelijk zijn he SCH?, als een ieder die niet in jouw bezopen hersenspinsels meegaat op zou rotten.

Maar zo werkt het niet vriend, leer er mee leven.

† In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 11:47:27 #196
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18556743
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:45 schreef SCH het volgende:

Jij hoort er anders ook bij.
R@b is tegen vrijheid van meningsuiting?

Dit is volkomen nieuw voor mij
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:48:18 #197
272 R@b
No-nonsens
pi_18556756
quote:

[..]

Jij hoort er anders ook bij. Samen met die GeenStijl mensen en die hele ratterige nieuw-rechtse zooi. Altijd maar aanzetten tot haat en minderheden bashen en dan doen alsof ze het zo goed voor hebben met ons land. De onverdraagzaamheid zelve!
Heb je je honkbalknuppel al klaarstaan, om ome R@b de genadeklap toe te dienen??
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 11:49:31 #198
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18556777
quote:

Jij hoort er anders ook bij. Samen met die GeenStijl mensen en die hele ratterige nieuw-rechtse zooi. Altijd maar aanzetten tot haat en minderheden bashen en dan doen alsof ze het zo goed voor hebben met ons land.
Begrijp je ook dat je je eigen posting ontkracht als je schrijft dat * een persoon* (R@B) verantwoordelijk zou zijn voor het aanzetten tot haat
Je doet dan, in principe, het zelfde waarvan je anderen beschuldigde
pi_18556789
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:47 schreef R@b het volgende:

[..]

Dat zou makkelijk zijn he SCH?, als een ieder die niet in jouw bezopen hersenspinsels meegaat op zou rotten.

Maar zo werkt het niet vriend, leer er mee leven.

Maar dat ze een extreem type als jou de fp van fok laten vervuilen, is zo verschrikkelijk triest.
Kunnen ze beter iemand met gevoel voor vragen.
pi_18556798
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:47 schreef Loedertje het volgende:

[..]

R@b is tegen vrijheid van meningsuiting?

Dit is volkomen nieuw voor mij
Had je beter op moeten letten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')