Jij gaat ervan uit dat iemand van een andere site dit heeft gedaan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:30 schreef Chadi het volgende:
Ach ik vind het wel terecht hoor. Zit jij effe een paar maanden te werken aan je site komt er een opgefokte gast die je site plat legt omdat hij het niet met je eens is. Dan kunnen dit de gevolgen zijn van je actie.
Nah hij is niet zomaar afgetuigd maar omdat hij anderen niet met rust heeft gelaten. Sites plat leggen en dan hard roepen dat je het gedaan hebt en er volkomen achter staat dan moet je ook een kerel zijn en die klappen opvangen en niet piepen als een mietje als je de rekening krijgt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij vindt het terecht dat iemand met een honkbalknuppel wordt afgetuigd?
Denk het wel. Waarom zouden ze hem anders hebben gepakt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat iemand van een andere site dit heeft gedaan?
Jij keurt dus geweld goed. Dan vind ik jou geen zak waard. Ik hoop dat je ook afgetuigd wordt vanwege je mening.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nah hij is niet zomaar afgetuigd maar omdat hij anderen niet met rust heeft gelaten. Sites plat leggen en dan hard roepen dat je het gedaan hebt en er volkomen achter staat dan moet je ook een kerel zijn en die klappen opvangen en niet piepen als een mietje als je de rekening krijgt.
Heeft niks met mening te maken maar met illegaal bezig zijn een andere mening de kop in te drukken dan moet je niet janken als die anderen ook naar illegale middelen gaan grijpen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij keurt dus geweld goed. Dan vind ik jou geen zak waard. Ik hoop dat je ook afgetuigd wordt vanwege je mening.
Misschien moet jij je eerst ff in de materie verdiepen voordat je hier komt blaten, no offence.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk het wel. Waarom zouden ze hem anders hebben gepakt.
Het zijn toch die gasten die sites platleggen of niet?
Geen idee, ik kwam nooit op GeenStijl.nl, maar voor zover ik weet is het een weblog en is De Chileen een blogger. Je bent de eerste die begint over het platleggen van sites.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan keur jij geweld dus ook goed.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij keurt dus geweld goed. Dan vind ik jou geen zak waard. Ik hoop dat je ook afgetuigd wordt vanwege je mening.
Nou ze nemen ook de hele linker vleugel (van radicaal tot gematigd) en extreem-rechts op de hak. En natuurlijk alle 'geitenneukers'. Dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk het wel. Waarom zouden ze hem anders hebben gepakt.
Zij waren niet illegaal bezig, zo simpel is het. Er waren genoeg instanties die geenstijl de nek wilden omdraaien, maar gs is nooit betrapt/veroordeeld op illegale aktiviteiten. Blaat dus niet zo dom.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heeft niks met mening te maken maar met illegaal bezig zijn een andere mening de kop in te drukken dan moet je niet janken als die anderen ook naar illegale middelen gaan grijpen.
Ja, wel bij imbecielen die het goedkeuren.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan keur jij geweld dus ook goed.
Ik heb hier toch echt gevraagd of het die gasten waren en ik kreeg geen ontkennend atwoord en dan ga ik ervanuit dat het zo is. Dus als het niet zo is dan is hetnatuurlijk ziek maar als het zo is dat zij sites plat leggen dan vind ik het een begrijpelijke actie van de gedupeerden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eerst ff in de materie verdiepen voordat je hier komt blaten, no offence.
Was gisteren niet de Fok!-Friesland-meet?quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat iemand van een andere site dit heeft gedaan?
Dat doen ze niet. Ok?quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb hier toch echt gevraagd of het die gasten waren en ik kreeg geen ontkennend atwoord en dan ga ik ervanuit dat het zo is. Dus als het niet zo is dan is hetnatuurlijk ziek maar als het zo is dat zij sites plat leggen dan vind ik het een begrijpelijke actie van de gedupeerden.
Weet niet, ga niet naar meetings. Voor je het weet word je afgetuigdquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Was gisteren niet de Fok!-Friesland-meet?
V.
Nou, dat weet ik nog zo net niet. Ze hebben volgens mij wel geprobeerd om sites van de AEL en Stivoro plat et leggen. Maar het was geen hoofdactiviteit.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Ok?
Tjah dan is het ziek om voor je mening geknuppeld te worden en wens ik die jongen veel sterkte toe.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Ok?
Zoiets stond me ook bij. Na dat incident op d esnelweg dat die site eruit lag of zo. Maar ik kan me vergissen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog zo net niet. Ze hebben volgens mij wel geprobeerd om sites van de AEL en Stivoro plat et leggen. Maar het was geen hoofdactiviteit.
nee joh, het was een linkse knuppel die de democratie aanvechtquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als je tegen schenen gaat lopen trappen, dan is het niet verwonderlijk dat iemand terug trapt.. (of slaat met een honkbalknuppel in dit geval)
Ik keur het wel af, maar dit was natuurlijk te verwachten..
Zal wel een wraakactie geweest zijn van een van hun "slachtoffers".
Nou zijn er wel veel linkse knuppels. Wat dat betreft is het af en toe net rechts.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:45 schreef Re het volgende:
[..]
nee joh, het was een linkse knuppel die de democratie aanvecht
Als ze gewoon verbaal bezig waren dan vind ik dat anderen ook gewoon verbaal moeten blijven en is zo'n actie natuurlijk nooit goed te praten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als je tegen schenen gaat lopen trappen, dan is het niet verwonderlijk dat iemand terug trapt.. (of slaat met een honkbalknuppel in dit geval)
Ik keur het wel af, maar dit was natuurlijk te verwachten..
Zal wel een wraakactie geweest zijn van een van hun "slachtoffers".
A'la gretta duisenberg 'ik keur het niet goed, maar heb er begrip voor'quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Leer eens lezen (en schijven) drol die je bent.We 'vergoeilijken' hier niks. Onder andere ik zeg dat ik deze aktie begrijp en aan zag komen. Ik zeg nergens dat ik hem ook goedkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |