abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:12:12 #101
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_18555265
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:07 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Nee
Ja.
quote:
Nee, zeer zeker niet.
Ja, zeer zeker wel.
quote:
Maar een waardeoordeel aan de persoon die de uitlating doet toekennen om zodoende de waarde van zijn mening te bepalen is aan jou wel besteed.
Daar ben je weer met je ad hominem-stokpaardje...

Met alle respect, maar jij bent in dit topic meer op de man aan het spelen dan ik. Sterker nog, ik ben helemaal niet op de man aan het spelen. Dus wellicht is het raadzaam als je even een kopje Pickiwck gaat drinken om je rooie waas wat te laten wegtrekken.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_18555266
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Damn, de mensheid is echt om zeep dan
Al onze hoop is gevestigd op Kaalheid.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:12:37 #103
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18555270
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:11 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Welkom op aarde dan.
Lees eens een boek, zoals een wetboek of een boek over moraal. Je lijkt wel uit de vroege Middeleeuwen te komen, man.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 10:13:36 #104
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18555284
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:10 schreef Chadi het volgende:

[..]

Is het legaal om websites plat te leggen?
Nee, maar je ontwijkt mijn opmerking, ik bespeur zelfs een goedkeuring van jou aan de vermeende knuppelaktie.

Overigens haalden ze geen sites down met hackerstechnieken, ze riepen gewoon op om een page te bekijken.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18555305
Tja, ze konden er gewoon op wachten hè. Vroeg of laat is er iemand die het niet meer pikt dat ie door GS in de zeik wordt gezet. En niet iedereen grijpt dan naar de juiste middelen. Met zo'n site kun je maar beter zorgen dat je anoniem blijft. Ze voelden zich een beetje onaantastaar en gingen steeds verder. Met echte criminelen moet je niet fucken.
Nou ja, jammer voor die gast maar ik zal er niet om treuren als die site wegblijft.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:14:51 #106
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18555306
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:12 schreef Verbal het volgende:

Daar ben je weer met je ad hominem-stokpaardje...

Met alle respect, maar jij bent in dit topic meer op de man aan het spelen dan ik. Sterker nog, ik ben helemaal niet op de man aan het spelen. Dus wellicht is het raadzaam als je even een kopje Pickick gaat drinken om je rooie waas wat te laten wegtrekken.

Dat je het uit je toetsenbord krijgt.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_18555310
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:12 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Lees eens een boek, zoals een wetboek of een boek over moraal. Je lijkt wel uit de vroege Middeleeuwen te komen, man.
Stel je niet aan. Ik kom uit de middeleeuwen? Dan kom jij ergens uit een klooster. Jij beweert letterlijk dat je het niet begrijpt dat je klappen krijgt als je iedereen in de wilde weg loopt uit te schelden. In een perfecte wereld gebeurt dat inderdaad niet nee. Maar in een perfecte wereld zou ook niemand lopen te schelden.
Geen Stijl is een symptoom van onze rotte maatschappij en nu voelen ze zelf de consequenties hiervan.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_18555315
Als je mensen consequent geitenneukers of kaalkoppen blijft noemen gaan mensen dat opeens vervelend vinden. Van kwaad tot erger en daar is waar het op het moment om gaat. Het is geen goedkeurig of begrip maar gewoon voor te stellen. Mensen die dan verbaasd zijn, die snap ik dan weer niet.
pi_18555344
Slecht nieuws: Jammer dat hij gemolesteerd is. Ik hoop dat de daders snel gepakt worden, maar ik zie het somber in.

Goed nieuws: GeenStijl.nl op zwart.
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:18:36 #110
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18555367
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Stel je niet aan. Ik kom uit de middeleeuwen? Dan kom jij ergens uit een klooster. Jij beweert letterlijk dat je het niet begrijpt dat je klappen krijgt als je iedereen in de wilde weg loopt uit te schelden. In een perfecte wereld gebeurt dat inderdaad niet nee. Maar in een perfecte wereld zou ook niemand lopen te schelden.
Geen Stijl is een symptoom van onze rotte maatschappij en nu voelen ze zelf de consequenties hiervan.
Ik begrijp het wel, ik vind het alleen niet goed.
pi_18555388
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:18 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel, ik vind het alleen niet goed.
Ah toch wel. Nee ik denk dat niemand het 'goed' vindt. Ik uiteraard ook niet.
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:21:09 #112
136 V.
pi_18555390
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:14 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Dat je het uit je toetsenbord krijgt.
Wijs eens aan waar ik hier in dit topic op de man aan het spelen ben, en wijs jij eens een post van jouzelf in dit topic aan waar je niet op de man aan het spelen bent

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_18555394
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, maar je ontwijkt mijn opmerking, ik bespeur zelfs een goedkeuring van jou aan de vermeende knuppelaktie.

Overigens haalden ze geen sites down met hackerstechnieken, ze riepen gewoon op om een page te bekijken.
Hij is vrij om aangifte te doen.
pi_18555421
heel slecht wat ze hebben gedaan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:23:29 #115
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_18555431
Weer te gekke thread.

De alom aanwezige moraalridders hebben weer moeite de objectieve realiteit te scheiden van hun weerzin van GS.

De objectieve realiteit is nl. dat een setje columnisten van het publieke podium afgetrapt worden.

En of je GS al dan niet tof vond, doet daar niet aan af.

Begint een constante te worden in dit land.

Maar de lusers alhier weten wel te vertellen 'dat ze het zelf over zich afgeroepen hebben'.

Verschil tussen verbaal en fysiek geweld vergeten we dan maar ff.

Echt sickend, die mensen die dit vergoeilijken omdat het ze wel uitkomt (omdat ze GS niet tof vinden).

Die snappen niet dat het dus iedereen kan overkomen, niet alleen die partijen die je niet tof vind.
pi_18555449
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:23 schreef ExTec het volgende:
Echt sickend, die mensen die dit vergoeilijken omdat het ze wel uitkomt (omdat ze GS niet tof vinden).

Die snappen niet dat het dus iedereen kan overkomen, niet alleen die partijen die je niet tof vind.
wie vergoeilijkt het dan?
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:26:28 #117
19840 Libris
Live from Singapore
pi_18555463
Volkomenkut en retecool melden:

Update: Update over de Chileen. Het gaat naar omstandigheden redelijk en waarschijnlijk kan hij vandaag weer naar huis. Tijdens de aanval hebben de daders "GeenStijl" genoemd.
pi_18555466
quote:
Weer te gekke thread.

De alom aanwezige moraalridders hebben weer moeite de objectieve realiteit te scheiden van hun weerzin van GS.

De objectieve realiteit is nl. dat een setje columnisten van het publieke podium afgetrapt worden.

En of je GS al dan niet tof vond, doet daar niet aan af.

Begint een constante te worden in dit land.

Maar de lusers alhier weten wel te vertellen 'dat ze het zelf over zich afgeroepen hebben'.

Verschil tussen verbaal en fysiek geweld vergeten we dan maar ff.

Leer eens lezen (en schijven) drol die je bent. We 'vergoeilijken' hier niks. Onder andere ik zeg dat ik deze aktie begrijp en aan zag komen. Ik zeg nergens dat ik hem ook goedkeur.
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 10:26:55 #119
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18555471
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:21 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij is vrij om aangifte te doen.
Zal die ook zeker doen.
pi_18555490
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:26 schreef Libris het volgende:

Update: Update over de Chileen. Het gaat naar omstandigheden redelijk en waarschijnlijk kan hij vandaag weer naar huis. Tijdens de aanval hebben de daders "GeenStijl" genoemd.
Vandaag naar huis? Dan valt het allemaal nog wel mee volgens mij. Is ie niet gewoon over de honkbalknuppel van z'n zoontje uitgegleden ofzo?
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 10:28:09 #121
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18555491
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:26 schreef Libris het volgende:

Geen betrouwbare bron.
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:28:25 #122
136 V.
pi_18555494
quote:

Ik vergoelijk in het geheel niets en volgens mij doet niemand dit in dit topic.

Ik vind de Geen Stijlers een stel domme eikels, maar mishandeling is verschrikkelijk.
Probleem is dat ik er niet van zou opkijken als dit niet is gebeurd en het een stunt is van die lui.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:29:48 #123
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_18555522
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Verbaal geweld is geen geweld ofzo???
Dat is inderdaad geen geweld nee, lijkt me logisch
pi_18555527
Ach ik vind het wel terecht hoor. Zit jij effe een paar maanden te werken aan je site komt er een opgefokte gast die je site plat legt omdat hij het niet met je eens is. Dan kunnen dit de gevolgen zijn van je actie.
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 10:32:44 #125
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18555563
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:30 schreef Chadi het volgende:
Ach ik vind het wel terecht hoor. Zit jij effe een paar maanden te werken aan je site komt er een opgefokte gast die je site plat legt omdat hij het niet met je eens is. Dan kunnen dit de gevolgen zijn van je actie.
Jij vindt het terecht dat iemand met een honkbalknuppel wordt afgetuigd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')