Ja.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:07 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee
Ja, zeer zeker wel.quote:Nee, zeer zeker niet.
Daar ben je weer met je ad hominem-stokpaardje...quote:Maar een waardeoordeel aan de persoon die de uitlating doet toekennen om zodoende de waarde van zijn mening te bepalen is aan jou wel besteed.
Al onze hoop is gevestigd op Kaalheid.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Damn, de mensheid is echt om zeep dan
Lees eens een boek, zoals een wetboek of een boek over moraal. Je lijkt wel uit de vroege Middeleeuwen te komen, man.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Welkom op aarde dan.
Nee, maar je ontwijkt mijn opmerking, ik bespeur zelfs een goedkeuring van jou aan de vermeende knuppelaktie.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is het legaal om websites plat te leggen?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:12 schreef Verbal het volgende:
Daar ben je weer met je ad hominem-stokpaardje...
Met alle respect, maar jij bent in dit topic meer op de man aan het spelen dan ik. Sterker nog, ik ben helemaal niet op de man aan het spelen. Dus wellicht is het raadzaam als je even een kopje Pickick gaat drinken om je rooie waas wat te laten wegtrekken.
Stel je niet aan. Ik kom uit de middeleeuwen? Dan kom jij ergens uit een klooster. Jij beweert letterlijk dat je het niet begrijpt dat je klappen krijgt als je iedereen in de wilde weg loopt uit te schelden. In een perfecte wereld gebeurt dat inderdaad niet nee. Maar in een perfecte wereld zou ook niemand lopen te schelden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:12 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Lees eens een boek, zoals een wetboek of een boek over moraal. Je lijkt wel uit de vroege Middeleeuwen te komen, man.
Ik begrijp het wel, ik vind het alleen niet goed.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik kom uit de middeleeuwen? Dan kom jij ergens uit een klooster. Jij beweert letterlijk dat je het niet begrijpt dat je klappen krijgt als je iedereen in de wilde weg loopt uit te schelden. In een perfecte wereld gebeurt dat inderdaad niet nee. Maar in een perfecte wereld zou ook niemand lopen te schelden.
Geen Stijl is een symptoom van onze rotte maatschappij en nu voelen ze zelf de consequenties hiervan.
Ah toch wel. Nee ik denk dat niemand het 'goed' vindt. Ik uiteraard ook niet.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:18 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, ik vind het alleen niet goed.
Wijs eens aan waar ik hier in dit topic op de man aan het spelen ben, en wijs jij eens een post van jouzelf in dit topic aan waar je niet op de man aan het spelen bentquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat je het uit je toetsenbord krijgt.
Hij is vrij om aangifte te doen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, maar je ontwijkt mijn opmerking, ik bespeur zelfs een goedkeuring van jou aan de vermeende knuppelaktie.
Overigens haalden ze geen sites down met hackerstechnieken, ze riepen gewoon op om een page te bekijken.
wie vergoeilijkt het dan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:23 schreef ExTec het volgende:
Echt sickend, die mensen die dit vergoeilijken omdat het ze wel uitkomt (omdat ze GS niet tof vinden).
Die snappen niet dat het dus iedereen kan overkomen, niet alleen die partijen die je niet tof vind.
Leer eens lezen (en schijven) drol die je bent.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:23 schreef ExTec het volgende:
Weer te gekke thread.
De alom aanwezige moraalridders hebben weer moeite de objectieve realiteit te scheiden van hun weerzin van GS.
De objectieve realiteit is nl. dat een setje columnisten van het publieke podium afgetrapt worden.
En of je GS al dan niet tof vond, doet daar niet aan af.
Begint een constante te worden in dit land.
Maar de lusers alhier weten wel te vertellen 'dat ze het zelf over zich afgeroepen hebben'.
Verschil tussen verbaal en fysiek geweld vergeten we dan maar ff.
Echt sickend, die mensen die dit vergoeilijken omdat het ze wel uitkomt (omdat ze GS niet tof vinden).
Die snappen niet dat het dus iedereen kan overkomen, niet alleen die partijen die je niet tof vind.
Zal die ook zeker doen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij is vrij om aangifte te doen.
Vandaag naar huis? Dan valt het allemaal nog wel mee volgens mij. Is ie niet gewoon over de honkbalknuppel van z'n zoontje uitgegleden ofzo?quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:26 schreef Libris het volgende:
Volkomenkut en retecool melden:
Update: Update over de Chileen. Het gaat naar omstandigheden redelijk en waarschijnlijk kan hij vandaag weer naar huis. Tijdens de aanval hebben de daders "GeenStijl" genoemd.
Geen betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:26 schreef Libris het volgende:
Volkomenkut en retecool melden:
Update: Update over de Chileen. Het gaat naar omstandigheden redelijk en waarschijnlijk kan hij vandaag weer naar huis. Tijdens de aanval hebben de daders "GeenStijl" genoemd.
Ik vergoelijk in het geheel niets en volgens mij doet niemand dit in dit topic.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:23 schreef ExTec het volgende:
Dat is inderdaad geen geweld nee, lijkt me logischquote:Op dinsdag 20 april 2004 08:22 schreef SCH het volgende:
[..]Verbaal geweld is geen geweld ofzo???
Jij vindt het terecht dat iemand met een honkbalknuppel wordt afgetuigd?quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:30 schreef Chadi het volgende:
Ach ik vind het wel terecht hoor. Zit jij effe een paar maanden te werken aan je site komt er een opgefokte gast die je site plat legt omdat hij het niet met je eens is. Dan kunnen dit de gevolgen zijn van je actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |