Dingen met Voltaire, verlichting en vrijheid van meningsuiting enzo.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom zou Geen Stijl nu trouwens opeens alle respect verdienen terwijl ze dat zelf nooit aan iemand getoond hebben..
quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:01 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dingen met Voltaire, verlichting en vrijheid van meningsuiting enzo.
Dat vinden ze bij Maroc.nl en bij Stromfront van Fok dus Danny kan binnenkort bezoek verwachten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Weer een tumor op het internet minder, zo zie ik het.
Ik denk ook niet dat een zichzelf respecterend nieuwsmedium (dus niet FOK) dit nieuws snel klakkeloos zal overnemen, om zichzelf vervolgens voor schut te zien staan als het allemaal een grap blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze weten zelf heel goed dat het beschouwd kan worden als een sick joke of ze zijn heel erg naief. Ze hadden dus heel goed moeten aangeven dat het echt ernst is. Ik twijfel nog, maar heb er ook nog niets van op de radio gehoord.
Iedereen die reageert onder het stuk op de site zelf.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:00 schreef Lithion het volgende:
[..]
Wie heeft het over respect?
Voor Fortuyn gold dat ineens niet????quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:58 schreef Lithion het volgende:
[..]
De mensen die op de korrel genomen worden maken over het algemeen zichzelf onsterfelijk belachelijk. Er is niks mis mee om daar dan het grote publiek op te wijzen.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:02 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
Er is een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en zo lomp mogelijk tegen alles aanschoppen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:01 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarom klopt de vergelijking van Kaalhei niet. Geen Stijl is zelden serieus te nemen. En dat sommige mensen dat wel doen zie je nu wel.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:58 schreef Lithion het volgende:
[..]
De mensen die op de korrel genomen worden maken over het algemeen zichzelf onsterfelijk belachelijk. Er is niks mis mee om daar dan het grote publiek op te wijzen.
Ik vind dat alle allochtonen stinken. Dat is mijn mening. Verdien ik nu ook jouw respect?quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:01 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
'Sommige mensen'?? Check eens even hoeveel mensen die nieuwsbericht serieus nemen? Bijna iedereen!quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarom klopt de vergelijking van Kaalhei niet. Geen Stijl is zelden serieus te nemen. En dat sommige mensen dat wel doen zie je nu wel.
Pardon? Indymedia niet mensen opzettelijk belachelijk maken?quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Met het verschil dat lui van de SP, GroenLinks of Indymedia de problemen niet zelf opzoeken door mensen opzettelijk belachelijk te maken.
Ja en wat heeft dat met de discussie hier te maken?quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:03 schreef American_Nightmare het volgende:
Iedereen die reageert onder het stuk op de site zelf.
dat is niet de vraag. De vraag is, mag ik je nu verrot schoppen. Je gebruikt verbaal geweld en dat vergeld ik met fysiek geweld. Maar wie kaatst kan de bal........quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik vind dat alle allochtonen stinken. Dat is mijn mening. Verdien ik nu ook jouw respect?
Het zit bij jou echt diep he? Vergeet die Fortuyn en ga verder met leven.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:58 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Yeah sure, vandaar dat sommigen actoren bedreigd werden na de moord op Fortuyn. Maar dat maakt niet uit natuurljk, zij gebruikten ook (verbaal) geweld en wie kaatst kan de bal verwachten. Net als de moord op Fortuyn, ook geen probleem, hij zij wel eens wat raars en gebruikte dus verbaal geweld en dus mag je hem door zijn kop knallen.
Neequote:Op dinsdag 20 april 2004 10:04 schreef Verbal het volgende:
Er is een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en zo lomp mogelijk tegen alles aanschoppen.
Nee, zeer zeker niet. Maar een waardeoordeel aan de persoon die de uitlating doet toekennen om zodoende de waarde van zijn mening te bepalen is aan jou wel besteed.quote:Voltaire aanhalen in verband met Geen Stijl is een beetje... eh... sip
Nee want jij bent geen partij in dit geval. Vergelijk het hiermee: Ik loop nu de bijlmer in en ga tegen elke allochtoon roepen dat allochtonen stinken. Mogen ze mij verrot schoppen? Nee. Maar moet ik gaan klagen en janken als dat wel gebeurt? Lijkt me niet..quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:06 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
dat is niet de vraag. De vraag is, mag ik je nu verrot schoppen. Je gebruikt verbaal geweld en dat vergeld ik met fysiek geweld. Maar wie kaatst kan de bal........
toch?
Ja, dat deden ze zonder knuppels.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:07 schreef Chadi het volgende:
Het zijn toch die stoere gasten die websites plat legden waar ze het niet mee eens waren of niet ?
Oh, nu zijn het al 'haatcampagnes', de woordinflatie is hoog vanochtend.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het zit bij jou echt diep he? Vergeet die Fortuyn en ga verder met leven.
Geef me een link naar de sites van de SP, GroenLinks of Indymedia die bewijzen dat deze sites haatcampagnes voeren. Of geef me gewoon gelijk dat jouw vergelijking krom is. Er is niks mis met iemand gelijk geven hoor.
Het zijn nieuwsberichtjes met daaronder commentaar van bezoekers. En daar zitten net als bij GeenStijl randfiguren tussen en dat is jammer natuurlijk. Maar Indymedia zelf? Probeer het beter.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:05 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Pardon? Indymedia niet mensen opzettelijk belachelijk maken?
Dwars voorzitter van GL die het goedkeurt bio-industrie met geweld aan te vallen?
http://indymedia.nl/nl/2002/03/2516.shtml
STOP DE HOLLANDSE HAIDER!
Is het legaal om websites plat te leggen?quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat deden ze zonder knuppels.
jawelquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:08 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee want jij bent geen partij in dit geval. Vergelijk het hiermee: Ik loop nu de bijlmer in en ga tegen elke allochtoon roepen dat allochtonen stinken. Mogen ze mij verrot schoppen? Nee. Maar moet ik gaan klagen en janken als dat wel gebeurt? Lijkt me niet..
Damn, de mensheid is echt om zeep danquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
'Sommige mensen'?? Check eens even hoeveel mensen die nieuwsbericht serieus nemen? Bijna iedereen!
Welkom op aarde dan.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:10 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
jawel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |