abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18554199
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:45 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

In dat geval mag ik je dus compleet in elkaar timmeren, want je ´gebruikt zelf ook veel geweld dus wie kaatst kan de bal verwachten´.
Quote me waar ik zeg dat het mag??? Maar ze zijn niet zo vreselijk onschuldig als ze zich voordoen, ze gebruiken zelf ook geweld - dus in dat perspectief mag het best geplaatst worden.
  dinsdag 20 april 2004 @ 08:47:16 #27
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18554200
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:33 schreef Re het volgende:

[..]

nou nee, hij heeft ergens wel gelijk, als je zelf aanzet tot geweld door bijvoorbeeld adressen te plaatsen
Wat adressen plaatsen? Er werd gelinkt naar Miss Stivoros site en daar stond haar adres gewoon pontificaal op. En dan NOG vind ik adressen plaatsen onvergelijkbaar met iemand met een honkbalknuppel in elkaar timmeren.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  dinsdag 20 april 2004 @ 08:47:53 #28
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18554205
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:47 schreef SCH het volgende:

[..]
ze gebruiken zelf ook geweld
Ik ga hier niet eens meer serieus op in. SCH, je bent dom. Oerstom.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_18554207
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:46 schreef Lithion het volgende:

[..]

Adressen plaatsen is al aanzetten tot geweld?
Ja tuurlijk - hehe. Als mensen moeten onderduiken omdat ze daardoor bedreigd worden.
  dinsdag 20 april 2004 @ 08:49:45 #30
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_18554225
Zou het niet gewoon een afrekening in het criminele circuit kunnen zijn?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 20 april 2004 @ 08:50:15 #31
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_18554232
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:48 schreef SCH het volgende:
Ja tuurlijk - hehe. Als mensen moeten onderduiken omdat ze daardoor bedreigd worden.
Wat een onzin. Een adres plaatsen an sich heeft helemaal niets te maken met het aanzetten tot geweld. Of het verstandig is om een adres te plaatsen, dat is een heel andere discussie.
pi_18554241
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:47 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens meer serieus op in. SCH, je bent dom. Oerstom.
Jij praat je eigen straatje schoon - zij gebruiken geweld en nu gaan ze huilen en kiezen voor de gemakkelijjkste weg door het maar op te geven - terwijjl ze andere mensen hetzelfde aandoen als hen nu overkomt, dus ik vind het een beetje hypocriet allemaal. Doe nou maar niet alsof je de wijsheid in pacht hebt. Zo'n site als GeenStijl denken dat ze iedereen aan de schandpaal mogen nagelen en gaan daarin veel en veel te ver. Geweld is nooit goed te praten, niet van hen en niet van anderen.
  dinsdag 20 april 2004 @ 08:53:16 #33
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18554260
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij praat je eigen straatje schoon - zij gebruiken geweld en nu gaan ze huilen en kiezen voor de gemakkelijjkste weg door het maar op te geven - terwijjl ze andere mensen hetzelfde aandoen als hen nu overkomt, dus ik vind het een beetje hypocriet allemaal. Doe nou maar niet alsof je de wijsheid in pacht hebt. Zo'n site als GeenStijl denken dat ze iedereen aan de schandpaal mogen nagelen en gaan daarin veel en veel te ver. Geweld is nooit goed te praten, niet van hen en niet van anderen.
Blaat. Een adres plaatsen is geen geweld. Je lult nu niet recht wat krom is.

Trouwens, die Stivoro-adressen werden niet geplaatst, er werd gelinkt naar de site van Stivoro waar mevrouws adres pontificaal op staat.
  dinsdag 20 april 2004 @ 08:57:10 #34
19840 Libris
Live from Singapore
pi_18554296
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:44 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Het gebeurde in Heereveen. Dat zegt genoeg.
Als het in Heerenveen is gebeurd, dan meldt de politie het in ieder geval niet..

http://www.politie.nl/fri(...)2004_(07.00_uur).asp

Zelfs winkeldiefstal wordt gemeld, dus vreemd dat een mishandeling er dan niet bij staat.
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:00:29 #35
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18554331
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:49 schreef robh het volgende:
Zou het niet gewoon een afrekening in het criminele circuit kunnen zijn?
Zat die "De Chileen" dan in het criminele wereldje?
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:06:22 #36
19840 Libris
Live from Singapore
pi_18554385
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:53 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Blaat. Een adres plaatsen is geen geweld. Je lult nu niet recht wat krom is.

Trouwens, die Stivoro-adressen werden niet geplaatst, er werd gelinkt naar de site van Stivoro waar mevrouws adres pontificaal op staat.
Klopt helemaal. Maar er werd wel flink gedemoniseerd op geenstijl. Ik zeg niet dat het hun verdiende loon is en ik vind het ook enorm triest wat er gebeurd is. Maar totaal onschuldig zijn ze zelf ook niet.
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:21:10 #37
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_18554508
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:44 schreef Robert_Jensen het volgende:
Het gebeurde in Heereveen. Dat zegt genoeg.
Weer die boeren!
Ik ga naar huis.
pi_18554515
Nederland.... daar waar alles kan en mogelijk is.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:24:35 #39
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18554554
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:21 schreef nietzman het volgende:

[..]

Weer die boeren!
Het ligt ook heel dicht bij Drenthe, dat Heereveen.
pi_18554630
Sorry maar ik denk dat Geen Stijl gewoon iets te ver is gegaan. Die lui schoppen ongenuanceerd en lomp tegen alles en iedereen aan. En dan kon je erop wachten tot zoiets ging gebeuren. Triest maar waar.
Ze hadden het zelfs aan moeten zien komen. Ik ga 's nachts ook niet door de stad lopen, daarbij iedereen zo vuil mogelijk aankijkend, en vervolgens liggen janken als ik op m'n bakkes wordt geslagen.

Je kan best lopen kutten met die sukkeltjes van het MDI of Stivoro, maar ik denk dat ze met de Martin K.-affaire toch wat mensen voor het hoofd hebben gestoten waarbij je dat beter niet kan doen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:31:50 #41
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_18554657
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:24 schreef Robert_Jensen het volgende:
Het ligt ook heel dicht bij Drenthe, dat HeereNveen.
Neuh, het zal wel weer een groep Fryske boeren zijn geweest, high van de koeiestront.

Durf te wedden dat ze hun klompen niet eens uit hebben gedaan bij het betreden van de woning.
Ik ga naar huis.
pi_18554665
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:00 schreef kooba het volgende:

[..]

Zat die "De Chileen" dan in het criminele wereldje?
Nee, maar Martin K. wel, en die wordt de laatste tijd veel belachelijk gemaakt op Geenstijl.
Kan ook nog die kaalkoppen zijn die de laatste tijd veel aangevallen werden.
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:34:41 #43
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18554694
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:11 schreef SCH het volgende:
Ze gebruiken trouwens zelf ook veel geweld bij Geen Stijl dus het is toch een beetje van wie kaatst.........
Wat ben jij een zeldzaam kansloos figuur, zeg. Het is nooit of te nimmer geoorloofd om personen die uitlatingen doen die je niet aanstaan in elkaar te slaan. Maar ik begrijp dat je dit blijkbaar niet vind. Ik zou zeggen: Zet even je naam en adres neer en er komen vast zo een paar mensen bij je langs die je even zullen attenderen op het feit dat jouw mening hun niet aanstaat. Maar dat vind je vast niet erg, he SCH? "Wie kaatst kan de bal verwachten".
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_18554722
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:34 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Wat ben jij een zeldzaam kansloos figuur, zeg. Het is nooit of te nimmer geoorloofd om personen die uitlatingen doen die je niet aanstaan in elkaar te slaan. Maar ik begrijp dat je dit blijkbaar niet vind. Ik zou zeggen: Zet even je naam en adres neer en er komen vast zo een paar mensen bij je langs die je even zullen attenderen op het feit dat jouw mening hun niet aanstaat. Maar dat vind je vast niet erg, he SCH? "Wie kaatst kan de bal verwachten".
Dan ga jij es door de bijlmer lopen en elke allochtoon die je daar tegenkomt uitschelden. Kijken of je dan in elkaar wordt geslagen. Dat is wat Geen Stijl namelijk deed, iedereen en alles tegen de schenen trappen en nu liggen ze te janken omdat er represailles genomen zijn.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_18554752
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:34 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Lul niet zo krom. Zoals meerdere mensen op dit forum zeggen, is het niet zo vreemd.
Al geloof ik het hele bericht vooralsnog niet. Maar als je andere mensen uitscheldt en bedreigt en zeldzaam haatdragende taal gebruikt, dan moet je niet zo vreemd opkijken als er een keer wat tegen jou gebeurt. Vind je dat wel?
Daar praat ik het niet mee goed, maar dat maak jij er natuurlijk toch wel van.
pi_18554779
Ben geen fan van GeenStijl maar dit is natuurlijk belachelijk. Overigens verbaast het me niks. Mensen vervelen zich.
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:44:12 #47
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18554814
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat is wat Geen Stijl namelijk deed, iedereen en alles tegen de schenen trappen en nu liggen ze te janken omdat er represailles genomen zijn.
Als dit als geaccepteerd beschouwd wordt dan zijn we echt ver heen in dit land. Als het in grote getalen goed wordt gepraat dat mensen om hun mening het ziekenhuis in worden geslagen dan kunnen we maar beter terug gaan naar de Sovjet-Unie in de jaren 30 of Noord-Korea op het moment. Ik sta hier werkelijk versteld van, dat zoveel mensen zoiets hebben van: Eigen schuld, eigen bult.

Overigens zal het mij niet verbazen alst dit een geintje is van Geenstijl.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_18554860
Met GeenStijl sterft een journalistiek licht op het internet.

Ik ken geen enkele andere weblog die dit kan overnemen.
pi_18554865
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:44 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Als dit als geaccepteerd beschouwd wordt dan zijn we echt ver heen in dit land. Als het in grote getalen goed wordt gepraat dat mensen om hun mening het ziekenhuis in worden geslagen dan kunnen we maar beter terug gaan naar de Sovjet-Unie in de jaren 30 of Noord-Korea op het moment. Ik sta hier werkelijk versteld van, dat zoveel mensen zoiets hebben van: Eigen schuld, eigen bult.

Overigens zal het mij niet verbazen alst dit een geintje is van Geenstijl.
Ik lach me dood als het kaalkoppen zijn geweest. Want je vergeet per ongeluk de nazi's.
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:47:33 #50
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18554868
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:39 schreef SCH het volgende:
Daar praat ik het niet mee goed, maar dat maak jij er natuurlijk toch wel van.
quote:
Ze gebruiken trouwens zelf ook veel geweld bij Geen Stijl dus het is toch een beetje van wie kaatst.........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')