das toch wat anders hoor, foto's en dagboeken aan lantaarnpalen vallen toch meer op dan een weblogje of fotoalbum achteraf...quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die mensen zouden dan eens beter na moeten gaan denken alvorens zij hun hele hebben en houwen op het internet plaatsen nietwaar?
Als jij je dagboeken en foto's aan lantaarnpalen in een naburig dorpje hangt kun je nadien niet gaan miepen dat mensen in je eigen woonplaats het hebben gezien
Dan word je wel meteen geband van Fok, want ze zijn er doodsbang voor hiero.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:26 schreef R@b het volgende:
[..]
Aanzetten tot haat is verboden. Dien een aanklacht in zou ik zeggen. Succes ermee![]()
Arabieren an sich beledigen en kleineren.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:23 schreef SCH het volgende:
Je zou ook gewoon verstandig kunnen zijn- wat is de toegevoegde waarde van geitenneukers?
You do have a point...quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:18 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoe moet zo iemand ooit een dergelijk publiek bereiken? Als op de FOK FP komt te staan dat jij een moordenaar bent, hoe wil je dan een weerwoord geven, er vanuit gaande dat ze je een ban op het forum hebben gegeven? Ik zou je machteloosheid en daaruit voortvloeiende acties wel kunnen begrijpen, en dat hoeft nog niet te zeggen dat ik ze ook goedkeur.
ach jee, meneer trekt de slachtofferrol weer aan. Wat heeft de ael met het gebeurde te maken? Een freudiaanse verspreking van je?quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Superschijnheilig.
Je grootste hobby op FP is aanzetten tot haat.
Je geeft af op AEL dat ze aanzetten tot haat maar zelf doe je het veel vaker.
Honderden, duizenden? postings op FP...
Precies, iemand die een keer knock-out is geslagen is beter af dan iemand die een paar jaar lang gepest isquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Precies. Geweld = geweld. Of dat nou verbaal of fysiek is. Het is onmogelijk om het een als ernstiger te classificeren als het ander. Anders vraag dat maar eens aan iemand die vroeger gepest is.
Kleiner inderdaad. En dus wordt een weerwoord moeilijk gemaakt. Bovendien is een Martin K. niet geinteresseerd in het geven van een weerwoord. Die laat gewoon direct zien dat hij niet met zich laat sollen. En zoals hierboven al gezegd wordt, de effectiviteit van deze methode ontstijgt die van elke willekeurig stukje wat er maar geschreven had kunnen worden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Come on, we zijn niet wereldvreemd en iedereen is in staat een stukje als weerwoord te schrijven en dit even in honderdvoud naar redacties van kranten of websites te mailen.
In een papieren krant is de kans juist veel kleiner dat men het ooit plaatst.
Ja, en elke website of krant piekert er niet over om die mail te plaatsenquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Come on, we zijn niet wereldvreemd en iedereen is in staat een stukje als weerwoord te schrijven en dit even in honderdvoud naar redacties van kranten of websites te mailen.
In een papieren krant is de kans juist veel kleiner dat men het ooit plaatst.
FOK! is slechts een afspiegeling van de maatschappij, er posten hetero's, homo's,bi-sexuelen,gabbers,pubers, laag opgeleiden, hoog opgeleiden, werkenden, werkelozen, zieken, moslim's, christenen...quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:26 schreef SCH het volgende:
Waarom is die R@b eigenlijk toegelaten als nieuwsposter? Wil Fok zo graag in de ultrarechtse hoek zitten?
Volkert van der Graaf koos voor de kogel.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Bovendien, welk weerwoord moet je iemand geven die jou uitscheldt? Terugschelden?
Geweldig dat MISBRUIK van de vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:27 schreef R@b het volgende:
Terecht dat GeenStijl in elkaar gemept is.
Kan niet wachten totdat Theo Van Gogh, Jan Marijnissen, Paul Rosenmöller, de complete AEL-top, alle geitenneukers, Michiel Smit, Afshin Ellian, Ayaan Hirsi Ali en alle homohaters van de SGP hetzelfde lot is ondergaan.
Totzover de vrijheid van meningsuiting.
Je iig niet verlagen tot zijn niveau en correct blijvenquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Bovendien, welk weerwoord moet je iemand geven die jou uitscheldt? Terugschelden?
Jeetje, jij praat echt in mantra'squote:Op dinsdag 20 april 2004 12:30 schreef R@b het volgende:
[..]
Volkert van der Graaf koos voor de kogel.
Volkert van der Graaf is een geestelijk gestoorde randdebiel. Hij werd niet eens persoonlijk aangevallen. Ik zie dan ook geen enkel verband tussen die zaak en deze.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:30 schreef R@b het volgende:
[..]
Volkert van der Graaf koos voor de kogel.
Dat zeg ik toch niet. Ik vraag me af waarom er voor zo'n ultrarechts iemand is gekozen die een ziekelijke obsessie voor de islam en allochtonen heeft. Zal toch een bewuste keuze zijn???quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:30 schreef Loedertje het volgende:
Het zou toch te zot voor woorden zijn als R@b niet zou mogen posten omdat hij een afwijkende huidskleur heeft?
Ik zie eigenlijk nog steeds geen verbanden ergensquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zie dan ook geen enkel verband tussen die zaak en deze.
dat wordt gezellig vanavondquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Laatste nieuws: Dit onderwerp vanavond bij Barend en Van Dorp.
Ook dat is waar, hoewel sommige weblogs wel meldden dat er door de daders 'geenstijl' genoemd werd.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nog steeds geen verbanden ergens
We mogen het niet uitsluiten dat het helemaal niets te maken heeft met GS en dat het iets in de privésfeer was..
quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik word er schijtziek van dat moslims gelijk weer de huillie gaan uithangen. Fuck off!
Voor veel mensen levert het blijkbaar wat op. Een uitlaatklepquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:23 schreef SCH het volgende:
Voor jou ja.
Je zou ook gewoon verstandig kunnen zijn- wat is de toegevoegde waarde van geitenneukers?
Met of zonder demonstratie weblogknuppelen?quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Laatste nieuws: Dit onderwerp vanavond bij Barend en Van Dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |