abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18557077
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:03 schreef Sjaakman het volgende:
Of je het nou wel of niet met de geenstijlers eens bent, met een paar man iemand in elkaar beuken is KANSLOOS!
net als mensen anoniem belachelijk maken op het internet voor 10.000-en bezoekers
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:05:08 #227
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_18557080
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:58 schreef R@b het volgende:

Bel de AEL of El-Moumni adepten. Dat zijn namelijk met wie ik - en anderen- op geitenneukers doel(en); de onverdraagzame islamieten die hier de boel willen overnemen en/of onze normen en waarden niet willen accepteren.
Wees toch blij dat ze er zijn. Je zou van gekkigheid niet weten wat je op FOK moest doen
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:05:43 #228
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18557089
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja n00bs lees nou eerst de draad maar eens door voordat je een volkomen overbodige opmerking plaatst.
nu heb je het over jezelf neem ik aan?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:06:08 #229
272 R@b
No-nonsens
pi_18557096
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ah je hebt het al zo hoog in je bol zitten dat je denkt dat 'extreem-rechts' iets van je vindt?
Kun jij mijn mailtjes inzien, die ik van bepaalde FP-bezoekers ontvang

Extreem-rechts, geitenneukers... ze zoeken het maar uit, ik delete dart soort mail meteen en lig er ook niet wakker van. Maar ik sta dan ook niet met mijn adres bekend bij internetters, dus heb makkelijk(er) praten. Bovendien verzin ik het nieuws niet zelf, (maar delete wel hun reacties en ban ze).

Ik sluit overigens niet uit dat criminele vriendjes van Martik K. achter deze actie zitten trouwens.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 12:06:29 #230
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18557105
quote:
Van Geen Stijl, archief december 2003:

Skip draait door

Paniek op de redactie van GeenStijl! De altijd zo stoere Chileen zit bibberend onder tafel en ook de overige redactieleden ijsberen met zweet op het voorhoofd door de kamer. Na de ramen van de redactie van Quote, lijkt nu het bijtertje onder de weblogs aan de beurt te zijn. Skip - de boze webmaster van Paragon, die onze Upload Tournee van gisteren niet echt kon waarderen - is nu helemaal losgeslagen en is na het eerdere mailbombardement wanhopig op zoek naar nog wredere manieren om wraak te nemen op GeenStijl. Het is niet mis wat ons allemaal te wachten staat: virussen uit 1985, scripts die onze computer herstarten, het onklaar maken van onze server, DDoS-aanvallen uiteraard en als klap op de vuurpijl een bezoekje van een pooier met een honkbalknuppel. Mocht er over 24 uur niets nieuws meer gepost zijn, wilt u dan de politie waarschuwen? Om u mee te laten delen in onze bezorgdheid, verzamelden we enkele van de meest angstaanjagende represailles die geopperd werden.

ToxicSlick: "First set off about finding his house and then just have some really angry huge rich dutch guy show up in a porsche at his door with a baseball bat..."

I-Wana-951: "Get his name, find his adress, vandalize and harass him."

"Wait a min guys, we have listers in the netherlands, right? Try to deal with them locally, that would REALLY scare them."
pi_18557111
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:05 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

nu heb je het over jezelf neem ik aan?
Nee over pilldriver en sjaakman. Je hoeft jezelf niet meteen aangesproken te voelen hoor.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:06:54 #232
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_18557117
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:04 schreef mwh het volgende:

[..]

net als mensen anoniem belachelijk maken op het internet voor 10.000-en bezoekers
Wat is er mis met terugbetalen met geljike munt?
Waarom schrijven die gasten die op de hak worden genomen zelf niet een stuk dat e.e.a. kan ontkrachten?
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:07:33 #233
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_18557123
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar dat ze een extreem type als jou de fp van fok laten vervuilen, is zo verschrikkelijk triest.
Kunnen ze beter iemand met gevoel voor vragen.
Lees: een linkse boomknuffelaar als SCH zelf.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:07:44 #234
12091 Sjaakman
pi_18557126
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee over pilldriver en sjaakman. Je hoeft jezelf niet meteen aangesproken te voelen hoor.
No worries
pi_18557150
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:06 schreef R@b het volgende:

[..]

Extreem-rechts, geitenneukers... ze zoeken het maar uit, ik delete dart soort mail meteen en lig er ook niet wakker van. Maar ik sta dan ook niet met mijn adres bekend bij internetters, dus heb makkelijk(er) praten. Bovendien verzin ik het nieuws niet zelf, (maar delete wel hun reacties en ban ze).

Ik sluit overigens niet uit dat criminele vriendjes van Martik K. achter deze actie zitten trouwens.
Ben je wel behoorlijk trots op of niet? Je loopt er anders aardig mee te koop
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 12:08:56 #236
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18557155
quote:

Je kunt helemaal niets uitsluiten op dit moment, immers, je hebt geen enkel idee waarom deze drie mannen *de chileen* hebben bezocht
Het hoéft niet zo te zijn dat het iets te maken heeft met GS .
pi_18557165
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:06 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Waarom schrijven die gasten die op de hak worden genomen zelf niet een stuk dat e.e.a. kan ontkrachten?
Iemand van het kaliber Marin K. is beter met een barkruk dan met een toetsenbord,
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_18557182
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:06 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Gaat niet echt, omdat GS er alles aan doet om anoniem te blijven.
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:10:09 #239
272 R@b
No-nonsens
pi_18557184
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:08 schreef mwh het volgende:

[..]

Ben je wel behoorlijk trots op of niet? Je loopt er anders aardig mee te koop
Heb er inderdaad talloze topics over geopend, je hebt volkomen gelijk.
pi_18557189
quote:

[..]

.. is ook meteen de laatste keer geweest dat ik je gemaild heb..
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:10:21 #241
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18557190
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:06 schreef American_Nightmare het volgende:
dat doe ik niet.
maar wat kan jou het nou schelen of andere users nutteloze reacties plaatsen? het is jouw topic niet eens
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_18557212
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:10 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

dat doe ik niet.
maar wat kan jou het nou schelen of andere users nutteloze reacties plaatsen? het is jouw topic niet eens
Omdat het irritant is dat er steeds zinloze opmerkingen geplaatst worden als je in een discussie zit.

Maar goed nu weer ontopic.
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:12:13 #243
272 R@b
No-nonsens
pi_18557224
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:10 schreef mwh het volgende:

[..]

Als een schrijver anoniem is kun je niets terugschrijven? Dan moet je meteen naar de knoet grijpen ofzo?

Waar zit uwen verstand??
pi_18557261
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:58 schreef SCH het volgende:
Er zit voor mij weinig verschil tussen mensen consequent uitmaken voor geitenneukers of ze een knuppel in de nek leggen. Beide achterlijjk.
Dat is ziek, SCH. Jij pleit voor het recht van de sterkste, voor het onrecht.

In woorden bekritiseerd of uitgescholden worden is iets waartegen je je met datzelfde wapen kunt verweren of waarvoor je de daders, als het lasterlijk of smadelijk is, voor de rechter ter verantwoording kunt roepen.

In elkaar geslagen of geintimideerd worden is eigenrichting, repressie, terreur. Daartegen bestaat geen verweer.
pi_18557267
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:12 schreef R@b het volgende:

[..]

Als een schrijver anoniem is kun je niets terugschrijven? Dan moet je meteen naar de knoet grijpen ofzo?

Waar zit uwen verstand??
Jij lijkt te verkondigen dat je blijkbaar alles mag schrijven?
pi_18557271
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:12 schreef R@b het volgende:

[..]

Waar zit uwen verstand??
Nee, dat kan ook niet, omdat de schrijver anoniem is.

Maar even serieus, sommige mensen moeten dus eerst voelen, klinkt hard ja.
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:15:39 #247
12091 Sjaakman
pi_18557278
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:10 schreef mwh het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat die gasten ook een stuk op het net kunnen zetten, als weerwoord tegen dat wat er op geenstijl staat. Daar hoef je de geenstijlers niet voor te kennen.

Eventueel kunnen ze het ook in de reakties van het betreffende bericht zetten op geenstijl.
pi_18557292
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:14 schreef dvr het volgende:

[..]

Dat is ziek, SCH. Jij pleit voor het recht van de sterkste, voor het onrecht.

In woorden bekritiseerd of uitgescholden worden is iets waartegen je je met datzelfde wapen kunt verweren of waarvoor je de daders, als het lasterlijk of smadelijk is, voor de rechter ter verantwoording kunt roepen.

In elkaar geslagen of geintimideerd worden is eigenrichting, repressie, terreur. Daartegen bestaat geen verweer.
In elkaar geslagen of geintimideerd worden is iets waartegen je je met datzelfde wapen kunt verweren of waarvoor je de daders, als het lasterlijk of smadelijk is, voor de rechter ter verantwoording kunt roepen.
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 12:16:24 #249
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18557295
quote:
Geenstijl.nl stopt na mishandeling

Gepubliceerd op dinsdag 20 april 2004

De beruchte weblog Geenstijl.nl gooit de handdoek in de ring. Oorzaak is de molestatie van één van haar redacteuren. Die werd, volgens Geenstijl.nl gisteren in zijn huis met een honkbalknuppel buiten westen geslagen.
Het slachtoffer van de vermoedelijke wraakactie is De Chileen. Volgens Geenstijl.nl hebben onbekenden hem gisterenavond opgezocht en zwaar mishandeld. De Chileen zou daarna zijn overgebracht naar een ziekenhuis, waar hij momenteel nog verblijft. De loggers van Geenstijl.nl werden regelmatig bedreigd.

Voor de rest van de Geenstijl.nl-redactie is het voorval reden om de weblog op zwart te zetten. Op de site is een verklaring te lezen: “We zijn op, we zijn kapot en we hebben er als het zo moet geen zin meer in.”

Geenstijl.nl groeide in een jaar tijd uit tot de populairste weblog van Nederland. Kenmerkend was de felle schrijfstijl van de journalisten. Zo moest links Nederland, extreem rechts en anti-rookstichting Stivoro het regelmatig ontgelden. De namen achter Geenstijl.nl zijn niet bekend. De auteurs logden onder namen als Nico D., Fleischbaum en Horse.

Bronnen: Geenstijl.nl, De Telegraaf
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:16:35 #250
272 R@b
No-nonsens
pi_18557297
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jij lijkt te verkondigen dat je blijkbaar alles mag schrijven?
Van mij mag je alles schrijven, zolang je niet aanzet tot haat en/of geweld.

En het is aan de rechter om te oordelen of je je daar schuldig aan maakt.

Zo simpel allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')