Kwalitatief gezien zeker, kwantitatief daar let we niet op.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:37 schreef Tijn het volgende:
Deel 27 alweer, wat gaat het toch hard.
Een afwas van 5 maanden, Tijn?quote:We hadden het over Lambertha en de afwas, maar daar hoeft het natuurlijk niet bij te blijven.
Jaquote:Op dinsdag 20 april 2004 02:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een afwas van 5 maanden, Tijn?
Ik heb het allemaal in een bak gedaan, er kokend water overheen gegooid, het even laten weken en vervolgens het prutje wat naar de bodem dreef in de WC gedeponeerdquote:Ik stel voor dat je het oude servies weggooit (Inmiddels in de biobak, zou ik zo denken) en een nieuwe koopt.
ik moet zeggen dat ik er erg veel moeite mee heb nu ik hier tijdelijk in mijn eentje zit. nog geen avond fatsoenlijk gegeten eigenlijk. Damn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:49 schreef Lamon het volgende:
Ik heb dat dan weer met koken. Ik heb in de tijd dat ik hier woon, iets van 4 keer gekookt. En dat was enkel voor derden. Voor mezelf heb ik nog nooit gekookt. Dat kan gewoon niet gezond zijn.
Koken is ook al niet echt m'n dingquote:Op dinsdag 20 april 2004 02:49 schreef Lamon het volgende:
Ik heb dat dan weer met koken. Ik heb in de tijd dat ik hier woon, iets van 4 keer gekookt. En dat was enkel voor derden. Voor mezelf heb ik nog nooit gekookt. Dat kan gewoon niet gezond zijn.
Het is net alsof ik mezelf hoor praten, Lamon. Creepy.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:04 schreef Lamon het volgende:
Ik ben overigens wel weer erg blij met het uitvinden van de magnetron. Dat kreng maakt behoorlijke overuren.
wie wat waar waarom?quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:06 schreef NiNi het volgende:
Je bent m'n idool, accepteer het!
Nou, omdat ik je stalk dus.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:07 schreef Roönaän het volgende:
[..]
wie wat waar waarom?
bedoelde eik dat ik jou ging stalken. maar goed als jij mij dan ook stalkt is het ook wel okeequote:Op dinsdag 20 april 2004 03:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou, omdat ik je stalk dus.
Mag ik je icon stelen trouwens?![]()
Oh, je deed een mededeling!quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:08 schreef Roönaän het volgende:
[..]
bedoelde eik dat ik jou ging stalken. maar goed als jij mij dan ook stalkt is het ook wel okee
leef je uit
Mijn postings komen met een handleidingquote:Op dinsdag 20 april 2004 03:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh, je deed een mededeling!
Tenks
Droom fijn. Ik stuur wel een engeltje om je nachtrust te bewakenquote:Op dinsdag 20 april 2004 03:13 schreef NiNi het volgende:
Are we cool or what? :')
Ik ga slapen!
't is inderdaad een ultiem creatieve uitspatting van de nix-generatie (waar ik mezelf ook graag toe reken). En wat is Kill Bill dan een slap gezemel in vergelijking.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:11 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gisteren Fight Club trouwens voor het eerst gezien. Ik had 'em al heel lang liggen omdat iedereen zei dat 'ie zo goed is, maar ik dacht altijd dat het een simpele actiefilm was, dus ik heb 'em nooit gekeken. Tot gisteren dus. Jezus, wat een vette film, echt te gek.
Ik post dit even hier omdat ik het "Welke film heb je vandaag pas gezien"-topic in FTR niet kan vinden. Ik heb er overigens ook niet naar gezocht.
De vergelijking met Kill Bill zie ik eigenlijk niet zo. Fight Club vond ik echt ontzettend boeiend, van begin tot eind, zeker toen ze nog eens met die gestoorde mindfuck kwamen. Kill Bill vond ik eerder grappig, ik zat te wachten tot er weer een onmenselijke hoeveelheid bloed uit het volgende slachtoffer kwam zetten en verder vond ik het echt nergens over gaan. Maar misschien heb ik wat gemist.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
't is inderdaad een ultiem creatieve uitspatting van de nix-generatie (waar ik mezelf ook graag toe reken). En wat is Kill Bill dan een slap gezemel in vergelijking.
Die vergelijking is er ook niet echt buiten in mijn eigen gedachtengang.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:19 schreef Tijn het volgende:
De vergelijking met Kill Bill zie ik eigenlijk niet zo. Fight Club vond ik echt ontzettend boeiend, van begin tot eind, zeker toen ze nog eens met die gestoorde mindfuck kwamen. Kill Bill vond ik eerder grappig, ik zat te wachten tot er weer een onmenselijke hoeveelheid bloed uit het volgende slachtoffer kwam zetten en verder vond ik het echt nergens over gaan. Maar misschien heb ik wat gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |